Inloggen - Registreer  

Management Stagiaire - Meeting & Events Support Office

Leonardo Hotels - Amsterdam
Wil jij meer weten over het meeting & events vak? We nemen je mee vanaf het begin en leggen je de basis uit wat het vak inhoudt plus wat er achter de schermen afspeelt. In de 2de helft van je periode ga je mee werken met de
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Meeting & Events Coördinator in Fulltime

StudentJob - Amsterdam - 03-03-2025 Naar vacature  

Hotel Arena zoekt een Meeting & Events CoördinatorWie zijn wij?We zijn een

Beschrijving

Hotel Arena zoekt een Meeting & Events Coördinator

Wie zijn wij?

We zijn een monumentaal, intiem, viersterren design hotel in het mooiste park van Amsterdam, het Oosterpark.
Verbonden door de liefde voor kunst, design, muziek, reizen, fotografie en lekker eten, is Hotel Arena de plek waar mensen elkaar vinden, inspireren en verrijken.

Ons pand uit 1888, transformeerde door de jaren heen van Rooms-Katholiek meisjesweeshuis, tot sleep-in naar nu een viersterren Design Hotel.
De rijke historie, wordt gecombineerd met een modern design in alle 141 gerenoveerde hotelkamers, ons café-restaurant, de 5 creatieve meeting en event Studio’s, de Salon en de Kapel!

We zijn een heerlijke plek voor je evenement, expositie, vergadering, concert, of gewoon een ongewoon nachtje slapen in een van onze iconische kamers. Alles onder één dak.

Dit is de plek waar Amsterdam de rest van de wereld ontmoet!

Meetings & Events

In ons mooie historische pand is het geen straf om verschillende evenementen te organiseren! Deze evenementen kunnen variëren van product lanceringen, muziek evenementen, meetings, bruiloften, clubavonden en ga zo maar door. Alle aanvragen verwerk je samen met een hecht team. Aan dynamiek geen gebrek!

Wat ga je doen?

Als Coördinator ondersteun je de M&E-manager, Senior Coördinator en Sales Manager. Je stelt contracten en documenten op en onderhoudt contact met klanten en gasten. Daarnaast bied je ondersteuning aan je collega's tijdens grote evenementen, assisteert bij salesgesprekken en rondleidingen, verricht administratieve werkzaamheden en houdt je bezig met sales en aftersales. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor het verkopen en uitwerken van professionele en toonaangevende evenementen. Het is belangrijk om snel, adequaat en met de nodige kennis te reageren op elke aanvraag. Deze komen binnen via telefoon of e-mail, en soms werken we met accounts die voor regelmatig overleg langskomen. Het Meetings & Events-team gaat vervolgens aan de slag met de aanvraag, werkt de offerte uit en, na het sluiten van het contract, worden de draaiboeken opgesteld in samenwerking met F&B. Ook houden zij contact over eventuele last-minute wijzigingen. Voordat het evenement plaatsvindt, is er een overdracht naar de uitvoerende F&B eventorganisatie. In sommige gevallen zijn medewerkers van M&E aanwezig bij de start van een evenement, vooral als er veel voorbereiding is geweest, zoals bij een bruiloft.

Wie ben jij?

Naast een gastgerichte en gedreven persoonlijkheid beschik je over de volgende kwaliteiten:
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een M&E functie binnen een hotel of grote evenementenlocatie
  • Bij voorkeur beschik je over een passende opleiding (hotelmanagement of event organisation).
  • HBO werk- en denkniveau
  • Idealiter ben je snel beschikbaar om te starten.
  • Je bent organisatorisch sterk, voorziet knelpunten tijdig en neemt dan actie, communiceert helder en concreet je kunt improviseren waar nodig.
  • Je bent administratief vaardig (Excel, Outlook, Event Temple)
  • Je bent bij voorkeur fulltime beschikbaar. In principe werk je op weekdagen maar je hebt er geen moeit mee incidenteel op een ander moment een account te ontmoeten.

Wat bieden wij?


Naast een gastgerichte en gedreven persoonlijkheid beschik je over de volgende kwaliteiten:
  • Je gaat werken in een inspirerende en informele werkomgeving in een iconisch monumentaal pand.
  • We bieden een fijne werksfeer met leuke collega’s die samen weer een hecht team aan het bouwen zijn, nu we groeien in omvang na de lastige corona periode dat achter ons ligt.
  • We bieden aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed salaris (schaal 5 en 6, €2500 - €3000 afhankelijk van opleiding en werkervaring), leuke personeelsuitjes, personeelskorting en de mogelijkheid tot een overnachting voor 2 personen na je proeftijd, zodat je snel een eerste indruk krijgt van de gastbeleving.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van StudentJob
Meer Meeting & Events Coördinator in Fulltime vacatures

Gerelateerde vacatures aan Meeting & Events Coördinator in Fulltime

Meeting & Events Specialist Intern

Zoku - Amsterdam
Are you a natural connector with a passion for creating unforgettable events? Then keep reading! Zoku provides a home for business travelers who want to live in a city for between a few days and a few months. We’re a new
- Volledige vacature bekijken

Meeting & Events Operations Employee

Park Inn by Radisson Amsterdam City West - Amsterdam
Calling all Banqueting Enthusiasts! Join Us as Meeting & Events Operations Employee at Park Inn by Radisson Amsterdam City West! Are you willing to work morning and evening shifts ? Can you bring energy and a positive
- Volledige vacature bekijken

Meeting & Events Specialist Intern

Zoku - Amsterdam
Are you a natural connector with a passion for creating unforgettable events? Then keep reading! Zoku provides a home for business travelers who want to live in a city for between a few days and a few months. We’re a new
- Volledige vacature bekijken

Meetings & Events Operations Manager

COREcruitment - Amsterdam
Meetings & Events Operations Manager, Amsterdam, €3200-€3800 pm My client is a leading hotel chain known for its excellence in hospitality. Located in the heart of Amsterdam's city centre, our hotel offers easy access to
- Volledige vacature bekijken