Administratief medewerker verhuur
Economie & Financieel
Administrateur
Administratief Medewerker
Financieel administratief medewerker
LOPIK
28 februari 2025
Details van de functie
Jij bent de spil in het verhuurproces van hijsgereedschappen. Van de eerste aanvraag tot de levering: jij regelt het hele proces. Het is een zelfstandige rol in een super leuk team waar initiatief, klantgerichtheid, standvastigheid, samenwerking en daadkracht van groot belang zijn. Je onderhoudt contact met nieuwe en bestaande klanten (voornamelijk binnen de bouwsector). Met jouw gevoel voor commercie en affiniteit met techniek ben je in staat de klantvraag om te zetten naar een concreet aanbod. Ook zorg je voor een efficiente planning zodat alle apparaten optimaal ingezet worden. Als Administratief medewerker verhuur krijg je de ruimte om processen te verbeteren en echt het verschil te maken.Jouw inzet is onmisbaar. Zonder jou loopt de verhuurafdeling minder soepel en missen klanten de juiste hijsoplossing. Dit lukt je door werk te maken van:
- Telefonische afhandeling van huuraanvragen.
- Verwerken en factureren van opdrachten.
- Plannen en organiseren van transport.
- Bewaken van de planning en gemaakte afspraken.
- Optimaliseren van het verhuurproces.
- Klantcontact onderhouden en omzetgroei stimuleren.
- Vastleggen van afspraken in het CRM-systeem.
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is dé specialist in hijsgereedschap. Ze bieden wereldwijd verhuur, onderhoud en verkoop van machines. Met een hecht team van circa 35 medewerkers in een modern pand, heerst er een informele en gezellige werksfeer. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast kun je genieten van een zonnig terras, vrijdagmiddagborrels en leuke bedrijfsuitjes.Wat wij jou bieden:
Na de uitzendperiode krijg je een contract bij de opdrachtgever. De arbeidsvoorwaarden zijn afgestemd op jouw ervaring en kennis. Zo kan jij als Verhuurcoordinator rekenen op:- Een salaris tot € 4.000,- bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
- Reiskostenvergoeding, 8,33% vakantiegeld, 25 vakantie- en 13 ADV-dagen.
- Pensioenopbouw vanaf je eerste werkdag.
- Aanbod van opleidingen en cursussen om jouw kennis naar een nóg hoger niveau te brengen.
- Een baan van 24 tot 32 uur per week met werktijden van 8.00 tot 17.00 uur.
Wat vragen wij van je:
Je staat stevig in je schoenen en weet ook bij drukte het hoofd koel te houden. Het is belangrijk dat je prioriteiten weet te stellen, deadlines bewaakt en klantvriendelijk blijft. Je schakelt snel en denkt in oplossingen. Je bent commercieel en hebt affiniteit met techniek. Ook breng je mee:- MBO-diploma.
- Uitstekende beheersing van Nederlands en Duits.
- Redelijke tot goede beheersing van Engels.
- Ervaring met plannen en organiseren.
- Gestructureerde en doelgerichte werkhouding.
Naar vacature
Meer vacatures van Actief Werkt