Inloggen - Registreer  

Juridisch Assistent / Ondernemingsrecht

tk.nl - Leiden - 01-03-2025 Naar vacature  

  • Bedrijfsonderdeel: Notariaat
  • Team: Ondernemingsrecht
  • Dienstverband: 32-40 uur
Vacature overzicht
  • Leuke Front Office functie | MBO (+)
  • Interne begeleiding én opleidingsmogelijkheden
  • Overeenkomst voor bepaalde tijd, met uitzicht op onbepaalde tijd
  • Goede bereikbaarheid, ook met OV

Spreekt de juridische wereld jou aan? Dan is dit je kans om aan te sluiten.

Voor ons groeiende team ondernemingsrecht zoeken we een gedreven en servicegerichte Juridisch Assistent. In deze rol sta je klaar voor onze zakelijke klanten – van ambitieuze startups tot (middel)grote bedrijven, instellingen en multinationals. Jij ervaart de dynamiek van het bedrijfsleven dat wij juridisch ondersteunen.

Functieomschrijving

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor heldere communicatie binnen de dossiers. Je stelt (concept)brieven en e-mails op waarin de volgende stap altijd duidelijk is, je houdt de planning in de gaten voor het tekenen van akten en biedt een helpende hand bij de organisatie van een klantevent of studentenbijeenkomst.

Heb je de ambitie en skills:
dan kun je ook meewerken aan (concept)akten Kortom: een afwisselende baan waarin jij het verschil maakt.

Dit verwachten we van jou

Bij voorkeur heb jij je opleiding MBO juridische dienstverlening afgerond en/of ervaring met juridische administratieve werkzaamheden. Daarnaast vinden we het onderstaande belangrijk:

  • Je bent klantgericht en combineert dit met to the point communicatie
  • Je kunt goed overweg met diverse software, waaronder MS Office
  • Je bent leergierig en onderzoekend
  • Je kunt prima zelfstandig werken maar ook goed samenwerken
  • Je krijgt energie van een goede en precieze organisatie van je werk
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Belangrijk: je bent discreet en hecht waarde aan een leuke werksfeer

Wij bieden je

Wist je dat werken in het notariaat inhoudelijk en interessant is? Naast uitdaging, leuke collega’s, een samen-cultuur en ruimte voor initiatief en ontwikkeling bieden wij je:

  • Begeleiding en interne opleiding door ervaren collega’s
  • Ruimte om je verder te ontwikkelen in het vakgebied (HBO module)
  • Reiskostenvergoeding en parkeermogelijkheid
  • Goede arbeidsvoorwaarden (maatwerk)
  • 25 vakantiedagen, uit te bouwen naar 30
  • Aansluiten bij (of organiseren van) leuke kantooractiviteiten

Maak kennis met het team

Je gaat werken in het team van Kim Remerij met 10 professionals die zich primair richten op het ondernemingsrecht. Er heerst een collegiale en gezellige sfeer met een commerciële, klantgerichte aanpak. Als team zijn we gepast trots op de zaken waar we aan meewerken, vaak samen met onze advocaten. Om samen verder te komen staan plezier in samenwerken, professionaliteit en ambitie voorop. Sluit je aan?

Meer weten over deze rol en mogelijkheden?

Maak een vrijblijvende
TheeKoffie
  • afspraak met onze HR adviseur Conny van Wetten (contactgegevens vind je onderaan deze pagina).

Ons kantoor

TeekensKarstens (TK) adviseert en begeleidt (inter)nationale bedrijven & instellingen, overheden en particulieren / DGA’s met juridische vraagstukken op het gebied van ondernemen, vastgoed en vermogen.

Onze goede naam hebben we opgebouwd door onze juridische specialisatie, onze betrokkenheid bij cliënten en zakelijke partners én de no nonsense aanpak van 120 professionals. Niet voor niets behoren we tot de top van de regionale juridische kantoren in Nederland. We hechten aan plezier in samenwerken en leveren een directe bijdrage aan onze omgeving via de TK Challenge foundation waar ook jij je bij aan kunt sluiten.

Ons notariaat is gevestigd in het hoofdkantoor in Leiden: gunstig gelegen nabij de A44, op 8-10 minuten loopafstand van het centraal station en de gezellige binnenstad en tegenover het innovatieve Leiden Bio Science Park.

Solliciteren of meer informatie

Stuur je motivatie met CV – of je vraag – per mail naar Conny van Wetten. Voor vragen is zij op maandag, dinsdag en donderdag ook telefonisch bereikbaar.

meer...

Naar vacature