Global Director of Customer Excellence
Independent Recruiters - Rotterdam
Global Director of Customer Excellence For a global leader in independent energy storage terminals, we are seeking an experienced candidate to serve as the Global Head of the Customer Excellence team. This team, located all - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Customer Excellence Support medewerker
Full-time / part-time
Full-time
Functie
Klantenservice
Soort opleiding
HBO
Taalvereisten
Engels
(
Vloeiend
)
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Profiel aanmaken
Customer Excellence Support medewerker
Werken bij Nespresso is geloven dat koffie een positieve invloed kan hebben op onze medemensen en aarde. Je snapt dat daden meer zeggen dan woorden, en kan trots zijn om voor een B Corp-gecertificeerd bedrijf te werken. We moedigen je aan om jouw unieke talenten in te zetten om samen met ons ultieme Nespresso koffiemomenten voor onze klanten te creëren.
Nespresso zoekt een Customer Excellence Support medewerker
Als Customer Excellence Support medewerker zorg je er voor dat onze klanten, elke dag weer, optimaal geholpen worden door onze klantenservice. Je zorgt voor een voortdurende verbetering van de klantervaring in nauwe samenwerking met relevante stakeholders. Je monitort gesprekken en het biedt bruikbare inzichten om de prestatie van onze teams te verbeteren. Daarnaast zorg je voor continue verbetering van de feedbackverzameling, -analyse en -verbetercyclus om waardevolle inzichten te verkrijgen. Je kent een optimale service niveau en neemt het team mee op weg naar het opzetten van een nog perfectere klantreis.Jouw verantwoordelijkheden als Customer Excellence Support medewerker
- Zorgen dat interne kennisbeheersystemen up-to-date zijn
- Interne projectmeetings, zoals wekelijkse meeting met interne afdelingen
- De acties voor CRC vanuit deze meetings doorvertalen naar CRC, Outsourcepartner & de kennisbank
- Ondersteuning procesanalyse(s) t.b.v. het verbeteren van interne processen
- Ondersteuning Quality inbox
- Aansturen en verbeteren op kwaliteit van onze klant-contact-kanalen, met focus op ons externe call center; Op basis hiervan bevindingen en verbeterconcepten aanleveren binnen het Quality team
- Klant-processen verbeteren zodat onze teams aan de telefoon, via mail of chat optimaal hun werk kunnen doen;
- Analyseren van beschikbare data en doorvertaling hiervan naar verbeteringen in processen en kennis.
Wat wij hopen dat jij ons kunt brengen
- Ervaring in het verbeteren van de klantervaring in een Customer Service omgeving bij voorkeur in Quality Management;
- Ervaring in analyses voorvertalen naar acties
- Communicatief en administratief sterk in zowel Nederlands als Engels
- Bedreven in stakeholder management om actieplannen & procesverbeteringen te realiseren;
- Mogelijkheid en wil om 1 keer per week op locatie bij onze externe partner in Rotterdam te werken
De baan biedt meer dan alleen een uitdaging:
- Een fulltime functie (40 uur per week);
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder 28 vakantiedagen, 13e maand en jaarlijkse bonus regeling;
- Volledige reiskostenvergoeding (NS Business Card of km vergoeding);
- 1 gratis Nespresso-machine én maandelijks koffie tegoed van €50;
- Blijf in shape met ons bedrijfsfitnessprogramma via "Bedrijfsfitness" en "Onefit";
- Hybride (thuis)werk regeling met vergoeding voor een ergonomisch thuis kantoor;
- Gratis babyvoeding voor een heel jaar na de geboorte van je kleintje, tot wel €500 per jaar per kind;
- Mooi programma voor groene mobiliteit: Goede deal op e-bikes met lease-optie of pak een belastingvoordeel bij het kopen van een elektrische fiets;
- Groot bedrijfsfeest op een prachtige locatie.
Nog meer redenen om bij Nespresso te werken:
- Onze slogan is 'Boost your development, fuel your curiosity and be future ready'. We bieden waardevolle trainingen, ontwikkelingsprogramma's en coaching aan om je skills te upgraden en je carrière naar een next level te brengen;
- Jouw welzijn is voor ons prioriteit. We ondersteunen dit met verschillende activiteiten waaronder ons Employee Assistance Program.
- Bij ons geniet je dagelijks van verse groente en fruit en een gezond en gevarieerd voedingsaanbod in ons restaurant. Nestlé niet voor niets “Good Food Good Life”.
- Binnen de cultuur van Nestlé vinden wij het belangrijk dat jij jezelf kunt zijn. Heb jij een passie voor
DE&I
? Sluit je aan bij onze Diversity, Equity & Inclusion Ambassadors.Wie jij bent, is precies wat wij zoeken
Bij Nespresso geloven wij dat elk individu het uiterste respect verdient en zo behandeld dient te worden. Het is belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt bij Nespresso; ongeacht gender, religie, culturele achtergrond, leeftijd, beperking of seksuele oriëntatie. Nespresso werkt bewust aan het creëren van diverse, gepassioneerde teams. Wij geloven dat dit ons nog creatiever en innovatiever maakt in het streven naar het bieden van unieke koffie ervaringen en tegelijkertijd een positieve impact hebben op onze medemensen en onze aarde.Volledige vacaturetekst bekijken
Accept all cookies to play this video.
Cookievoorkeuren openen
Nestlé Nederland BV
Connecten
Nestlé is het grootste bedrijf ter wereld in de voedingsmiddelenindustrie. We hebben meer dan 2000 merken. De missie van Nestlé is het ‘Verbeteren van levenskwaliteit en bijdragen aan een gezondere toekomst’. We willen helpen een betere en gezondere wereld te creëren en mensen inspireren om gezonder te leven. Door middel van innovatie willen we bijdragen aan de samenleving en tegelijk het lange termijn succes van ons bedrijf garanderen.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Nestl
Meer Customer Excellence Support medewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan Customer Excellence Support medewerker
SGS - Hoogvliet
Vacatureomschrijving Aanpakken Als Medewerker Customer Support ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en leid jij het klantproces in goede banen. Je wordt onderdeel van een hecht team van 6 collega's. Telefonisch - Volledige vacature bekijken
Unique - Rotterdam
Wat ga je precies doen Als Customer Care medewerker speel je een belangrijke rol in de tevredenheid en loyaliteit van onze klanten. Je staat voor de uitdaging om het orderproces van A tot Z te beheren en te zorgen voor een - Volledige vacature bekijken
Customer Service Support Medewerker
Fagron - Capelle aan den IJssel
Over de functieAls collega op onze customer service afdeling ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Per telefoon, e-mail of fax: via alle kanalen ga jij voor de optimale klantbeleving.Je bent samen met je - Volledige vacature bekijken
van nes + plaisier - Capelle aan den IJssel
Als Customer Support Medewerker sta jij klaar om de gebruikers van het software systeem te helpen met al hun vragen en uitdagingen. Je verdient een salaris tussen €2.500 en €3.600 bruto per maand (o.b.v. 40 uur). Je - Volledige vacature bekijken