Inloggen - Registreer  

Baliemedewerker

S-imtac - Rotterdam - 10-05-2023 Naar vacature  

Functie omschrijving Baliemedewerker

Het Klant Contact Centrum geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de organisatie aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC is verantwoordelijk voor het servicecenter ( telefonie, email, en sociale media), servicebalie, burgerzaken (balie en backoffice), het omgevingsloket en de digitale dienstverlening.

  • Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van de organisatie. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur;
  • Je levert aan de balie producten en diensten aan inwoners;
  • Je toetst aan de balie of de aanvragen voldoen aan de gestelde voorwaarden en verwerkt deze daarna aanvragen in het digitale systeem (basisregistratie);
  • Je bewaakt de afhandelingstermijnen en werkt volgens de geldende servicenormen. Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig;
  • Integriteit, privacy- en risicobewust zijn vanzelfsprekende termen voor jou.

Functie eisen Baliemedewerker

  • MBO+ niveau;
  • Aantoonbare en recente ervaring in de dienstverlening;
  • Uitstekende mondelinge, digitale en schriftelijke (communicatieve) vaardigheden;
  • Goede sociale, dienstverlenende en samenwerkende vaardigheden;
  • Oplossingsgericht vermogen. Je denkt in kansen en uitdagingen, in plaats van problemen en beperkingen en laat dit zien in je dagelijks gedrag;
  • Kwaliteitsgerichtheid. Je voelt grote verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het werk en neemt initiatief in verbetervoorstellen;
  • Flexibiliteit. Je kan makkelijk omgaan met veranderende omstandigheden in de werkomgeving.
Reageren tot: 10-05-2023 tot 7:00.

Wie zijn wij

S-IMTAC is gespecialiseerd op het gebied van Interim Management / Detachering, Opleidingen & Projecten en Vitaliteit in de sector Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Onze missie is simpel, gewoon S-IMTAC Wij zijn eerlijk, betrokken, persoonlijk en doen net even dat extra stapje voor jou. Wij geloven in kansen en uitdagingen. Daarnaast geven wij trainingen voor het bedrijfsleven, MKB, overheden, banken en verzekeraars. Denk hierbij aan Sales Trainingen, Management Trainingen, Motivatie Trainingen, Advies / Coaching on the job, etc. De kracht van S-IMTAC zit in de ervaring, kennis en netwerk van het team. De organisatie is gericht op de volgende divisies: Banking, Finance, HR en Marketing & Communicatie. Op iedere divisie zitten specialisten met alle know-how om de juiste professionals te werven, selecteren en te trainen voor de betreffende opdrachtgever. Doordat de specialisten o.a. zelf operationeel zijn of zijn geweest bij de opdrachtgevers, weten zij precies wat er speelt, wat er wordt verwacht en boven alles, zij spreken dezelfde taal.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van S-imtac