Management assistente - Partime - Makelaardij
Page Personnel - Utrecht
Bijgewerkt 26/06/2024Uitdagende functie binnen dynamische omgevingBetrouwbare en solide organisatie met groeipotentieelOver onze klantWij zijn een samenwerkingsverband van dertien zelfstandige regionale makelaarskantoren met - Volledige vacature bekijken
Managementassistent Vastgoed
Overige beroepen assistenten
Branche
Ziekenhuis
Aanstelling
Niet nader bepaald
Plaatsingsdatum
11 maart 2025
Niveau
Overig
Ervaring
Niet nader bepaald
Dienstverband
Fulltime
Dit ga je doen
Als Managementassistent ben je de onmisbare schakel voor de manager Vastgoed en zijn afdeling, en zorg je ervoor dat de focus kan liggen op de ambitieuze bouwplannen van ons ziekenhuis. De komende jaren staan er ingrijpende verbouw- en nieuwbouwprojecten op de agenda, waaronder een grote renovatie en de start van nieuwbouw in Utrecht in 2025.Met jouw organisatorische vaardigheden breng je structuur en focus in de werkomgeving. De agenda en mailbox van de manager worden efficiënt beheerd, prioriteiten worden gesteld en taken worden proactief opgevolgd. Bij de voorbereiding van overleggen lever je ondersteuning, ben je aanwezig om te notuleren en zorg je ervoor dat de voortgang goed wordt vastgelegd. Naast de afdelingsmanager krijg je ook de verantwoordelijkheid om twee teammanagers te ondersteunen, en heb je regelmatig contact met interne en externe stakeholders zoals bestuursondersteuning, facilitair, architectenbureaus, leveranciers en onderaannemers.
De functie biedt niet alleen veel afwisseling in taken, maar ook volop ruimte om actief bij te dragen aan de groei van de afdeling. Dit is een uitdagende rol waar jouw talenten volledig tot hun recht komen en waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.
Hier kom je te werken
Het Diakonessenhuis is al 180 jaar een vertrouwd en kleinschalig ziekenhuis in de stad en regio Utrecht. We hebben moderne technieken, korte lijnen en een warme sfeer. Bij ons draait alles om échte aandacht, voor onze patiënten en voor elkaar. In leuke teams werken we aan zorg van topkwaliteit.Als managementassistent maak je deel uit van de afdeling Vastgoed, die bestaat uit twee teams: Vastgoedontwikkeling en Gebouwbeheer, aangevuld met tijdelijke experts. Je werkplek is in het ziekenhuis in Utrecht, midden in het ziekenhuis zelf, waar de sfeer dynamisch en afwisselend is. De bouwplannen raken de hele organisatie en modernisering is een speerpunt. In deze rol lever jij een belangrijke bijdrage aan dit proces.
We werken flexibel, zowel thuis als in het ziekenhuis (25/75), en je kunt je werktijden van maandag tot vrijdag inplannen tussen 7.00 en 18.00 uur.
Dit heb je in huis
Werken op een gestructureerde manier en het overzicht bewaren, zelfs in hectische situaties, is iets waar je goed in bent. Wanneer het nodig is, beweeg je mee, maar je stelt ook duidelijke grenzen wanneer dat moet. Klantgerichtheid staat altijd centraal, en je weet goed te schakelen op verschillende niveaus binnen de organisatie om de beste resultaten te behalen.Verder beschik je over:
- Hbo werk- en denkniveau;
- Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
- Daadkracht, jij laat je niet snel van je stuk brengen.
Dit bieden wij
- Een salaris tussen de € 2.982,- tot max € 4.015,- bruto per maand (FWG 45) bij een volledige werkweek (van 36 uur per week).
- Een jaarcontract voor 32-36 uur per week met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
- Een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van allebei 8,33%.
- Een persoonlijk opleidingsbudget van € 750,- en de mogelijkheid om zelf bepaalde arbeidsvoorwaarden samen te stellen, zoals een fietsregeling of extra reiskostenvergoeding.
- Wij ondersteunen jouw reis naar het werk, ongeacht je vervoersvoorkeur. Is jouw woon-werkafstand meer dan 10 km dan bieden we een volledige OV-vergoeding aan. Woon je verder dan 10 km van jouw standplaats en is het OV minder toegankelijk dan kan je ook kiezen voor een reiskostenvergoeding voor reizen met de auto.
- Een fantastische fietsregeling, waarmee je tot wel €2.500,- kunt besteden via het bruto-netto uitruilsysteem.
- Een dynamische werkomgeving met een uitdagende functie biedt volop ruimte voor persoonlijke groei en afwisseling, waar jouw inzet wordt gewaardeerd.
Meer weten over deze vacature?
Vraag het met Erik Berends, Manager Vastgoed, via eberends@diakhuis.nl.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Diakhuis
Meer Managementassistent Vastgoed vacatures