Inloggen - Registreer  

Medewerker Klantenservice Winkels

Welkoop - Apeldoorn
Medewerker KlantenserviceWelkoop is er voor alle doeners. Voor iedereen die er blij van wordt om lekker buiten bezig te zijn. En te zorgen voor alles wat groeit en bloeit, het hele jaar door. Dat doen we met ruim 2000
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Klantenservice Winkels

Welkoop - via Talent - Apeldoorn - 07-03-2025 Naar vacature  

Medewerker KlantenserviceWelkoop is er voor alle doeners. Voor iedereen die er blij van wordt om lekker buiten bezig te zijn. En te zorgen voor alles wat groeit en bloeit, het hele jaar door. Dat doen we met ruim 2000 medewerkers. Ons assortiment is te vinden in ruim 155 winkels in Nederland en op . Onlangs won Welkoop de 7e keer op rij het award voor de beste winkelketen voor Tuin & Dier. Ook heeft de vakjury ons beloond met een award voor beste webwinkel in de categorie Tuin. Daar zijn we supertrots op en dat maakt het werken bij Welkoop extra leuk!Wat ga je doen?Welkoop groeit op dit moment écht hard. We openen nieuwe winkels, hebben een nieuw merk-id gelanceerd en hebben grote ambities. Ook bij de Klantenservice. Marieke Boele, onze Manager Klantenservice weet precies wat ze wil. Haar ambitie is de beste Klantenservice van Nederland te worden! Zie jij het als een uitdaging om onze klanten te helpen via Facebook, Instagram en Twitter? Dan is dit wellicht dé vacature voor jou. Je beantwoordt alle vragen van winkels en consumenten via webcare, mail of de telefoon. Denk aan vragen over de folder, ons assortiment, bezorgingen van de webwinkel of de klantenpas. Weet je het antwoord niet? Dan ga je intern op onderzoek uit. De werkdagen- en tijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur tot 17.30 uur. Daarnaast werk je ongeveer één keer peer maand op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur vanuit huis. Omdat Welkoop mooie ambities heeft, gaan we later dit jaar nog verder en worden de werktijden uitgebreid naar de avonden tot 21.00 uur. Dit betekent dat avonddiensten . ook tot de opties behoren.Wat is jouw toegevoegde waarde?Jij bent gedreven en wil elk gesprek op een positieve manier afronden. Net die stap extra zetten om onze klanten op een positieve manier te verrassen. Door jouw energieke houding wordt werken bij onze Klantenservice alleen maar leuker. Daarnaast breng je het volgende mee: Het papiertje is niet belangrijk. Wij zoeken talent dat verder denkt, besluitvaardig is en meer doet dan alleen vragen beantwoorden Jij bent beschikbaar voor 32 uur per week Jij hebt ervaring met webcare binnen een Klantenservice en/of Callcenter Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift Last but not least: jij bent gek op tuin, dier en onze producten Waarom Klantenservice bij Welkoop? Onze Klantenservice wordt soms ons 'kippenhok' genoemd. Dit is niet gek, want met alle vragen en/of opmerkingen over onze producten kan het druk zijn. Maar het is ook heel erg gaaf, want werken bij onze Klantenservice betekent: hoogstaande service verlenen aan klanten van de beste winkelketen op het gebied van Tuin en Dier! En dat merk je, we staan voor kwaliteit én er is altijd ruimte voor gezelligheid! Wat bieden we? Hebben we jouw enthousiasme gewekt en lijkt het jou mooi om impact te kunnen maken bij Welkoop? Solliciteer dan snel! We bieden: Een goed salaris, resultatenuitkering én eindejaarsuitkering 38 vrije dagen (25 vakantiedagen en 13 ATV) 20% personeelskorting op Welkoop artikelen in onze winkels Een goede pensioenvoorziening met een lage werknemersbijdrage Veel ontwikkelingsmogelijkheden via de Welkoop Academie Een regeling flexibel werken voor een goede werk-privé balans Je komt in een zeer betrokken en informele omgeving te werken waar samenwerking en resultaatgericht werken centraal staan Je komt te werken in ons spiksplinternieuwe kantoor in Apeldoorn Noord! Wat je gaat doen.De beste Klantenservice van Nederland worden voor consument én winkel. Dat is onze ambitie! We zijn al goed op weg, maar er zijn nog genoeg stappen te zetten. Daarvoor zoeken we versterking, want… Op dit moment beantwoorden we jaarlijks we ruim 17.000 vragen van onze winkels en dit aantal blijft stijgen. Met ruim 160 winkels (en nog groeiende) en meer dan 2000 collega’s lopen de vragen onwijs uiteen. Je krijgt voornamelijk vragen over de winkelprocessen, zoals bestellingen, storingen of het kassasysteem. Heel af en toe krijg je een vraag over het assortiment. Dus dit moet je leuk vinden! Sommige vragen zijn moeilijk of bijzonder. Daarom krijg je veel interne opleidingsmogelijkheden. Je wordt onder andere opgeleid tot specialist op het gebied van één van onze werelden; Tuin, Dier of Kleding of op een proces. Deze vragen ga jij uitzoeken. Dit betekent dat je ook veel schakelt met collega’s van andere afdelingen zoals Category Management of met onze leveranciers.Dit doe je natuurlijk niet alleen...Jouw aanspreekpunt is Willy. Met meer dan 14 jaar ervaring op de Welkoop winkelvloer, kent Willy de dagelijkse gang van zaken in onze winkels als geen ander. Deze kennis deelt ze graag met je. Samen met 6 enthousiaste collega’s bestiert zij de Klantenservice Winkels. Het team is supergoed op elkaar ingespeeld. Dat moet ook wel, want met zóveel verschillende onderwerpen, kun je niet alles weten. Dat betekent dus dat er continu vragen aan elkaar gesteld worden en een goede samenwerking heel belangrijk is.Wie je bent.We kijken voor deze rol naar wat je kunt, maar ook absoluut naar wie je bent. Want werken bij Welkoop betekent werken in een nuchtere organisatie met grote ambities. Daarom vinden we het belangrijk dat je echt bij Welkoop past en jezelf herkent in onze cultuurwaarden.Wat je kunt.Jij weet hoe het reilt en zeilt op de winkelvloer en snapt waarom we die stap extra willen zetten. Met jouw nuchterheid deins je niet terug voor een uitdagende vraag en bijt je je vast totdat je het juiste antwoord hebt gevonden. Daarnaast breng je het volgende mee: Het papiertje is niet belangrijk. Wij zoeken talent dat verder denkt, besluitvaardig is en meer doet dan alleen vragen beantwoorden Jij bent beschikbaar voor 20-24 uur per week Ma t/m vr tussen 8.30 uur tot 21.00 uur Eén keer in de week in de avond beschikbaar tot 21.00 uur vanuit huis Eén keer per maand op zaterdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur vanuit huis Hebt bij voorkeur ervaring op de winkelvloer Hebt ervaring binnen een Klantenservice en/of Callcenter (dit is een pré) Jij beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift Niet onbelangrijk: jij bent gek op tuin, dier en onze producten! Waarom Klantenservice bij Welkoop. Onze Klantenservice wordt soms gekscherend ons 'kippenhok' genoemd. Dit is niet gek, want met alle vragen en/of opmerkingen kan het druk zijn. Maar het is ook heel erg gaaf, want werken bij onze Klantenservice betekent: hoogstaande service verlenen aan onze collega’s (en consumenten). En dat merk je, we staan voor kwaliteit én er is altijd ruimte voor gezelligheid!Wat we bieden.Welkoop blijft groeien en we binden steeds meer mensen aan onze mooie winkels. Dat betekent dat we ook meer vragen krijgen. Lijkt het jou mooi om mee te groeien binnen ons bedrijf? Solliciteer dan snel! We bieden: Een salaris tussen de €2.600 - €2.900,- bruto per maand op basis van 40 uur Resultatenuitkering én eindejaarsuitkering Een reiskostenvergoeding van €0,23 per km tot max. 45 km enkele reis 38 vrije dagen (25 vakantiedagen en 13 ATV) 20% personeelskorting op Welkoop artikelen in onze winkels Een goede pensioenvoorziening met een lage werknemersbijdrage van slechts 4% Veel ontwikkelingsmogelijkheden via de Welkoop Academie Een laptop en telefoon van de zaak Een regeling flexibel werken voor een goede werk-privé balans! Dit betekent dat je dus deels vanuit huis kan werken Je komt in een zeer betrokken en informele omgeving te werken waar samenwerking en resultaatgericht werken centraal staan Je komt te werken in ons super mooie kantoor in Apeldoorn Noord!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Welkoop

Gerelateerde vacatures aan Medewerker Klantenservice Winkels

Medewerker klantenservice

Mosadex Groep - Borculo
Word jij blij van klanten helpen? Dan zijn wij op zoek naar jou ter versterking van ons team! Jouw takenpakket in een notendop:Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten via telefoon, mail en chat.Je verwerkt
- Volledige vacature bekijken

Medewerker klantenservice

Werkis - Apeldoorn
Over de functie Schiet jij anderen graag te hulp, ben je sociaal en ook nog eens communicatief vaardig? Lees dan vooral verder, want dan ben jij de collega die wij zoeken! Dit krijg je De kans om je verder te ontwikkelen met
- Volledige vacature bekijken

Klantenservice medewerker

Werkis - Apeldoorn
Over de functie Ben je communicatief vaardig, spreek je diverse talen en is positiviteit één van jouw kwaliteiten? Lees dan vooral verder, want dan ben jij de collega die wij zoeken! Dit krijg je Een bruto startsalaris
- Volledige vacature bekijken

Klantenservice medewerker Franstalig

Wolfram Chain - Apeldoorn
Heb jij een talenknobbel? Ga aan de slag als Franstalige klantenservice medewerker bij Wolfram Chain en verdien tot €3.000 per maand in de regio Apeldoorn! Als klantenservice medewerker ben jij verantwoordelijk voor de
- Volledige vacature bekijken