Inloggen - Registreer  

Administratief medewerker planning

Unique - Barendrecht
Wat ga je precies doen Als administratief medewerker planning / customer service medewerker ben je de drijvende kracht met het maken van de planningen voor collega's. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het naadloos
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Administratief medewerker Service

Lpmw - Barendrecht - 04-03-2025 Naar vacature  

1 dagen geleden geplaatst
Functiegegevens
Locatie
Barendrecht
Uren
40 uur | fulltime
Type functie
Service
Vereiste ervaring
+3 jaar
Salaris
€2500 - €3200
Solliciteren?
Merel Kok
HR Medewerker
Laat je gegevens achter via het formulier. Je ontvangt een bevestiging in je mail (vergeet niet je spambox te checken).
Vragen over de vacature? Neem contact met mij op, ik vertel je er graag meer over!
Direct solliciteren
Direct solliciteren
Solliciteren
Direct contact?
Vragen over de vacature? Neem contact met mij op, ik vertel je er graag meer over!
Merel Kok
HR Medewerker

Solicitatie verzonden!

Uw sollicitatie is verzonden.
Oké
Over de functie
Als Administratief medewerker Service speel je een belangrijke rol in het ondersteunen van de service afdeling. Ben jij gestructureerd en houd je ervan om alles tot in de puntjes te regelen? Dan is deze toffe functie als Administratief medewerker Service iets voor jou!

Wat ga je doen?
Dagelijkse ondersteuning van alle administratieve taken van de technische dienst afdeling
Je staat veel in contact met klanten over reparaties, het bestellen van onderdelen hiervan of het opvragen van bepaalde gegevens
Je denkt mee over verbeteringen van de bedrijfsprocessen
Het verzorgen van garantieregistraties en het beheren van de debiteuren in RSM
Wat zoeken wij?
Je hebt ervaring als Administratief medewerker Service of een vergelijkbare rol;
Je vindt het leuk om met klanten en monteurs in gesprek te zijn;
Je bent beschikbaar voor 32-40 uur per week;
Je bent flexibel, initiatiefrijk en probleemoplossend;
Je werkt accuraat en gestructureerd;
Je bent klantgericht en hebt goede communicatieve vaardigheden.
Wat bieden wij?
Een salaris tot €3200 per maand o.b.v. 40 uur;
31 vakantiedagen om te genieten van vakantie;
Ruimte en een budget voor professionele ontwikkeling;
Werken vanuit huis is mogelijk;
Ruimte voor het aandragen van nieuwe ideeën en initiatieven;
Gezellige informele werksfeer en leuke vrijmibo’s.
Jouw nieuwe team
Het team bestaat uit: een Technische dienst Manager, twee Administratieve medewerkers, Service Planner en een groot team service monteurs, die zowel op de eigen vestigingen werkzaam zijn (binnendienst) als op de vestigingen bij de klant (buitendienst).

Jouw toegangspoort tot een vonkende carrière!
Laspartners Multiweld BV is uw vertrouwde partner in Nederland en België als het gaat om lastechniek. Met bijna 80 jaar aan ervaring zijn wij de experts in alle aspecten van het lassen.

Naar lpmw.nl
80
Jaar aan expertise opgebouwd in de lastechniek
7
Vestigingen, en zo altijd in de buurt
100+
Collega’s voor een gezellige werksfeer
35
Jaar is de gemiddelde leeftijd van onze medewerkers
Hoe je werkdag eruit kan zien
Als Administratief medewerker Service ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken met betrekking tot Service. Samen met de andere twee Administratief medewerkers beheer je de landelijke Service mailbox. Vanuit hier verdelen jullie de taken en pakt iedereen zijn eigen deel op. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de debiteurenadministratie in RSM, inclusief het invoeren van nieuwe klanten en het registreren van gemaakte afspraken met debiteuren. Je staat veel in contact met de klanten, om bijvoorbeeld de juiste opdrachtnummers te verkrijgen en deze correct te registreren. Daarnaast heb je ook contact met de klanten over afgekeurde machines en reparaties. Hierbij bestel je indien nodig de (technische) onderdelen die nodig voor diverse klantreparaties. Je verzorgt de volledige verwerking van de werkbonnen voor alle vestigingen. Je werkt nauw samen met de Coördinator Werkplaats(en) voor een soepele afhandeling van werkbonnen en om de gerelateerde processen te waarborgen. Je zorgt voor de juiste en accurate garantieregistraties voor onze A-merken.

Het sollicitatieproces
1.
Voorselectie
Als jouw sollicitatie matcht met de vacature word je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek
2.
Eerste gesprek
In dit gesprek gaat het er vooral om dat wij jou goed leren kennen en jij een goed beeld krijgt van onze organisatie en de mogelijkheden.
3.
Tweede gesprek
Wanneer wij allebei enthousiast zijn volgt er een tweede gesprek en hoor je meer over de inhoud van de functie, jouw toekomstige werkplek en jouw nieuwe collega’s.

4.
Aanbod
We hopen natuurlijk dat je “ja” zegt op ons voorstel! Je ontvangt van ons een contract en hopen je zo snel mogelijk te mogen verwelkomen in ons team.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lpmw
Meer Administratief medewerker Service vacatures

Gerelateerde vacatures aan Administratief medewerker Service

INGEVULD TELEFONIST / ADMINISTRATIEF MEDEWERKER bij ...

FlexStar Secretarieel Secretaresse Uitzendbureau - Rotterdam
Extra informatie= Dit is een functie voor 16 uur per week (woensdag en donderdag) en een vaste baan= De organisatie heeft service- en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan= Je werkt samen met een duocollega die op
- Volledige vacature bekijken

INGEVULD TELEFONIST/ ADMINISTRATIEF MEDEWERKER bij b...

FlexStar Secretarieel Secretaresse Uitzendbureau - Rotterdam
Extra informatie= Dit is een functie voor 16 uur per week (woensdag en donderdag) en een vaste baan= De organisatie heeft service- en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan= Je werkt samen met een duocollega die op
- Volledige vacature bekijken

Receptioniste / administratief medewerker

Peterson - Rotterdam
Ben jij flexibel, stressbestendig en heb je passie voor hospitality?Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die ons team binnen de afdeling Financieel Shared Service Centre (FSSC) bij Peterson komt versterken. In deze
- Volledige vacature bekijken

Receptioniste / administratief medewerker

Peterson - Rotterdam
Ben jij flexibel, stressbestendig en heb je passie voor hospitality? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die ons team binnen de afdeling Financieel Shared Service Centre (FSSC) bij Peterson komt versterken. In
- Volledige vacature bekijken