Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Functioneel support specialist
Word jij enthousiast van software en vind je duurzaamheid interessant? Wil je systeemoplossingen bieden én klanten ondersteunen bij hun vragen? Dan is dit jouw kans!
Over ons
SmartTrackers biedt ESG-software aan duurzaamheidsmanagers die datagedreven impact willen maken in hun bedrijf. Na 15 jaar ontwikkeling en met 4.000 organisaties op ons platform zijn wij de ervaren marktleider in de Benelux en daar zijn we trots op!We werken vanuit een klein en efficiënt team, met goede tweedelijnsondersteuning vanuit de ontwikkelaars. Nieuwe Europese regelgeving zorgt voor een grotere instroom van klanten. Hierdoor krijgt het customer success team steeds meer technische vragen van onze klanten, sales en onboarding. Dit geeft de ruimte om de taken meer te verdelen en een nieuwe functie binnen customer success op te zetten.
Over de functie
Binnen ons Customer Success-team speel je een belangrijke rol bij de implementatie van SmartTrackers bij onze klanten, met een sterke focus op de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD). Je vertaalt klantfeedback naar ons platform en denkt actief mee over hoe we onze software kunnen blijven innoveren om aan de eisen van de CSRD te voldoen. Je richt je voornamelijk op de technische aspecten van ons systeem en vindt het leuk om puzzels op te lossen binnen de complexe wereld van CO2-berekeningen en ESG-rapportages.We zoeken naar iemand die:
- enthousiast wordt van het werken met state-of-the-art software
- praktische kennis heeft van configuratie, of bereid is om dit te leren
- zelfstandig werkt en initiatief neemt
- onze klanten wil helpen verduurzamen en wil leren over kwantificeerbare verduurzaming
- bij voorkeur een opleiding heeft in de ICT, informatica, informatiebeheer, informatiemanagement (geen vereiste)
Je zult bij ons meewerken aan:
- het updaten van onze oplossing op de veranderende vraag van klanten
- de technische implementatie van onze klanten op SmartTrackers
- de beantwoording van onze klantvragen via de servicedesk
- het verbeteren van ons online instructiehandboek
- configuratie op basis van klantvragen
Wij bieden je:
- een passende verantwoordelijkheid op basis van jouw ervaring en skills
- op basis van je verantwoordelijkheid een salaris tussen de 2.500 en 3.000 euro per maand
- de mogelijkheid om te werken op een van onze gezellige kantoren in Amersfoort of Nijmegen
- ruimte om te groeien in de rol en de activiteiten te pakken die jouw interesseren
Enthousiast over deze rol?
Dus, ben je op zoek naar een mooie functie bij een vooraanstaand softwarebedrijf en wil je klanten helpen verduurzamen? Dan is SmartTrackers de plek voor jou. We nodigen je graag uit om te solliciteren door je cv en motivatiebrief in te dienen via ons sollicitatieformulier.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van SmartTrackers