Pinely - Amsterdam
As an Office Manager at Pinely, you will play a crucial role in ensuring the smooth operation of our office and supporting our team in achieving our goals. You will be responsible for managing the day-to-day administrative - Volledige vacature bekijken
Office Manager
Vervuld door Offiss
Amsterdam | Parttime / Fulltime | MBO | Vastgoed
Voor een
innovatieve en betrouwbare partner in bouw en ontwikkeling
zijn wij op zoek naar een veelzijdige
Office Manager
voor 28-40 uur per week in
Amsterdam
. Ben jij een duizendpoot die graag het aanspreekpunt is binnen een dynamische organisatie? Draai jij jouw hand niet om voor het inboeken van facturen en andere administratieve werkzaamheden? En vind je het leuk om uiteenlopende taken op je te nemen? Lees dan snel verder!
Over deze functie
Als Office Manager ben je de spil van de organisatie en zorg je dat alles op kantoor soepel verloopt. Jij zorgt voor een warme ontvangst van bezoekers, neemt administratieve taken op je en ondersteunt het team op diverse fronten. Je verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:- Administratieve taken, zoals facturen inboeken en het beheren van documentatie;
- Bestellingen voor lunch, koffie en thee en kantoorartikelen;
- Ontvangst van bezoekers en creëren van een gastvrije omgeving;
- Organiseren van teamuitjes en borrels;
- Facilitaire zaken en zorgen dat het kantoor er representatief uitziet;
- Ondersteunen bij interne en externe communicatie.
Functie eisen
Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie. Je vindt het leuk om ook op een informele manier met je collega’s om te gaan. Daarnaast beschik je over de volgende kwaliteiten:- Je hebt een MBO (of een HBO) diploma aangevuld met de juiste werkervaring;
- Je bent communicatief vaardig en spreekt en schrijft goed in zowel Nederlands als Engels;
- Je bent een echte teamplayer, werkt goed samen, maar bent ook zelfstandig sterk;
- Je bent proactief, betrokken en hebt oog voor detail;
- Je hebt humor en zorgt voor een positieve sfeer op kantoor;
- Je organiseert graag en houdt ervan om het team samen te brengen met gezellige uitjes en borrels.
Organisatie
Een innovatieve en betrouwbare partner in bouw en ontwikkeling. Het is een kleine organisatie van ongeveer 8 FTE. Zij verwachten de aankomende jaren te groeien.Salaris
Het salaris is marktconform en afhankelijk van leeftijd en ervaring. Het gaat om een baan met een vast karakter en je krijgt een contract van de opdrachtgever.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Offiss
Meer Office Manager vacatures
Gerelateerde vacatures aan Office Manager
ellbru - Amsterdam
Functieomschrijving Contact onderhouden met leveranciers;Coördinatie onboarding nieuwe collega’s;Regelen van facilitaire zaken, zoals de inkoop van kantoorartikelen, ICT, wagenpark, mobiele telefoons;Beheer en onderhoud - Volledige vacature bekijken
Page Personnel - Amsterdam
Supporting the General Manager in the Netherlands and local management (including taking minutes and following up on actions) Scheduling meetings (in direct contact with colleagues from various European countries) Booking - Volledige vacature bekijken
The Hospitality Recruiters - Amsterdam
We are seeking an experienced Food & Beverage Office Coordinator to support our operational teams and uphold the exceptional standards of Ferilli’s Hospitality Group. Food & Beverage Office Coordinator will oversee all - Volledige vacature bekijken
Front Office Manager - Trendy Hotel
Independent Recruiters - Amsterdam
Front Office Manager - Trendy Hotel Dit hippe lifestyle hotel, gelegen nabij diverse entertainmentmogelijkheden, trekt een diversiteit aan publiek. Optimale gastvrijheid staat hier centraal, waardoor iedereen volledig kan - Volledige vacature bekijken