Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Customer Retention stage Crisp

Crisp 841561 - via Magnet.me - Amsterdam - 05-03-2025 Naar vacature  

Full-time / part-time
Full-time
Functie
Marketing
Soort opleiding
HBO of WO
Taalvereiste
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Profiel aanmaken
Crisp is een van de snelst groeiende scale-ups in Europa. Klantretentie speelt hierbij een belangrijke rol. Daarom zijn we op zoek naar een allround stagiair die ons kan ondersteunen bij het continue activeren van onze klanten. Bij Crisp bevind je je in een uitdagende omgeving met veel kansen om te leren en jezelf te ontwikkelen. Kom jij ons team versterken voor ten minste 5 maanden vanaf september 2025?

Wat je zult doen

Als Customer Retention stagiair krijg je een uniek inzicht in de wereld van consumentenpsychologie en de rol van marketing in consumentengedrag. Je ondersteunt de campagne & promotion specialists in ons Retentie-team bij een breed scala aan marketingtools, van promoties en prijzen tot heractivatie- en nieuwsbriefcompagnes. Je neemt volledig deel aan het Retentie-team en werkt nauw samen met onze Campaign- & Promotion Specialists, en onze Lead Retention.

Enkele voorbeelden van wat je gaat doen:
  • End-to-end uitvoering van e-mailcampagnes; van het aanvragen en selecteren van de juiste inhoud tot het instellen en uitvoeren van de technische details en het analyseren van de resultaten.
  • 360-graden-uitvoering van onze promotiecampagnes, inclusief het selecteren van de optimale promotieproducten, het afstemmen met het forecast- en buyerteam, het creëren en verzenden van communicatie via meerdere kanalen, en het analyseren van resultaten.
  • Het opzetten van A/B-testen om de effectiviteit van onze content en promoties te verbeteren.

Dit ben jij

  • Je zit in je laatste jaar of bent net afgestudeerd aan een HBO-opleiding of universitaire bacheloropleiding.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar voor ten minste 5 maanden.
  • Je hebt een passie voor consumentenpsychologie, marketing en promotie.
  • Je hebt ervaring in het coördineren van projecten.
  • Je hebt oog voor detail en je bent resultaatgericht.
  • Je hebt (net als de rest van ons team) een passie voor duurzaam en lekker eten.
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands.

Wat wij bieden

  • Werken bij een B Corp gecertificeerd bedrijf, waarbij je de kans krijgt om je stempel te drukken op ons voedselsysteem en échte verandering teweeg te brengen
  • De kans om met jouw inzet en ervaring je stempel te drukken op ons voedselsysteem en échte verandering teweeg te brengen.
  • Enthousiaste en ondernemende collega’s om mee te werken en te leren.
  • Vanaf dag 1 alle ruimte en vertrouwen om veel verantwoordelijkheid te nemen.
  • Een kijkje in de keuken van een van de snelst ontwikkelende bedrijven in de Europese markt.
  • Een aantrekkelijke stagevergoeding en gratis lunch van Crisp.
  • Elke maand food for thought, met workshops en talks via de Crisp University.
  • Tijd om je collega’s te leren kennen tijdens sport, events en proeverijen.
  • Een kantoor in Amsterdam waar flink wordt geluncht en gezellig wordt geborreld. Met grote kans op zelfgebakken taart of vegan roze koeken!
  • En... fikse korting op je Crisp boodschappen, omdat je thuis natuurlijk ook goed wilt eten.

Onze selectieprocedure

Solliciteer via onderstaande button.
Hoe meer je kunt delen over jezelf en de reden dat je solliciteert, hoe beter.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Crisp 841561
Meer Customer Retention stage Crisp vacatures