Sketz Uitzendwerk - Kampen
Junior Office Manager Wat ga je doen?Wegens uitbereiding van onze activiteiten zoeken wij een extra office manager. Aantal werkuren flexibel / in overleg te bepalen.Als office manager zorg je ervoor dat administratieve zaken - Volledige vacature bekijken
Junior Office Manager
Wegens uitbereiding van onze activiteiten zoeken wij een extra office manager. Aantal werkuren flexibel / in overleg te bepalen.
Als office manager zorg je ervoor dat administratieve zaken rondom aanbestedingen tijdig gereed zijn. Je ben je de vaste schakel tussen partners, freelancers, collega’s, leidinggevende en opdrachtgevers.
Je ondersteunt bij de voorbereidingen van offertes en aanbestedingen, zoals:
- Opstellen van een samenvatting en checklist;
- Aanvragen en invullen formele documenten;
- Ordenen en controleren van documenten;
- Aanmelden bij aanbestedingsplatformen.
Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van:
- Ondersteunende en voorbereidende activiteiten bij Europese en Onderhandse aanbestedingen;
- Behandelen van alle inkomende communicatie over nieuwe en lopende projecten (mail, telefoonverkeer en agendabeheer);
- Accuraat bijhouden van administratieve werkzaamheden (planning, database, dossiers);
- Het zelfstandig bijhouden en beheren projectdossiers van opdrachtgevers;
- Het bijhouden van website, social media, beheer van database(s) en andere verkoopactiviteiten;
- Actieve ondersteuning bij diverse inkoop & verkoopprojecten;
- Diverse facilitaire en overige werkzaamheden (kantoorruimte, kantoorartikelen e.d.).
Over het bedrijf
Aanbesteden kost veel tijd en expertise. De papieren rompslomp, de lastige procedures en de complexiteit van aanbestedingen weerhouden veel bedrijven ervan om mee te doen aan onderhandse en openbare aanbestedingen. Opdrachtgever is specialist in het creëren van een succesvolle Tender inschrijving.Wat heb je nodig
Wie ben jij?
- Woonachtig in de omgeving Kampen/ Zwolle.
- Min. 1 á 2 jaar relevante werkervaring,
- Beheersing Nederlandse taal,
- Kennis van Microsoft Office 365 en projectmanagement programma’s.
- MBO/HBO werk- en denkniveau,
- Stressbestendig en proactief.
Wat bieden wij jou
Wat wij bieden:- Een baan met veel vrijheid en zelfstandigheid,
- Prima salaris, bonus en werktijden in overleg,
- Flexibele werkomgeving (mogelijkheid tot thuiswerken),
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Sketz
Gerelateerde vacatures aan Junior Office Manager
Administratief Medewerker / Office Manager, Prosu Da...
KMM Groep - Dronten
Dronten Match criteria Regio Flevoland Administratief Medewerker / Office Manager, Prosu Databased Marketing Wat ga je doen? Ben jij op zoek naar een veelzijdige functie waarin je jouw administratieve talenten kunt laten - Volledige vacature bekijken
Word Office Manager een leer-werktraject
Secretary Plus - Lelystad
Secretary Plus biedt in samenwerking met Schoevers de ultieme kans voor een vliegende start van jouw carrière als officemanager. Een leerwerktraject waar je meteen aan de slag mag bij een te gekke opdracht en - Volledige vacature bekijken
Projectondersteuner (junior medewerker)
Eminent Groep - Lelystad
Het Meerjarenprogramma Oeverbeschermingsmaatregelen houdt zich bezig met herstel en vervanging van de oeverbescherming van de vaarten en kanalen binnen de provincie die worden gebruikt door de beroepsvaart. Het programma - Volledige vacature bekijken
Werkvoorbereider woningbouw Junior
Bureau Techniek - Genemuiden
Als jij bekend staat om je nauwkeurigheid en goede communicatie, lees dan snel verder! In de rol van Junior Werkvoorbereider woningbouw heb je een belangrijke functie in het voorbereidingsproces van woningbouwprojecten. Je - Volledige vacature bekijken