Inloggen - Registreer  

Facilitair Servicedesk Medewerker

HEYDAY Facility Management - Nijmegen
Word jij blij van het oplossen van facilitaire uitdagingen en wensen? Ben jij administratief goed onderlegd en vind jij het leuk om de schakel te zijn tussen pandgebruikers en leveranciers? Lees snel verder, want we hebben
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medewerker Facilitaire Servicedesk

Pluryn - via Talent - Nijmegen - 11-03-2025 Naar vacature  

Als medewerker facilitaire servicedesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s uit de zorg, voor alle storingen en vragen die met vastgoed, facilitair en huisvesting te maken hebben. Ook ben je diegene die de collega’s van het technisch onderhoud ondersteunt bij taken op het gebied van administratie en planning. Wat doe je als Medewerker Facilitaire Servicedesk?Je staat collega’s te woord en verwerkt alle ad-hoc reparatieverzoeken en (technische) storingen en vragen die binnenkomen vanuit onze locaties. Je zet opdrachten door naar de technische collega’s en externe partijen. Ook plan je de periodieke onderhoudswerkzaamheden op onze locaties;Je onderhoudt telefonisch contact met de in- en externe opdrachtgevers, leveranciers en collega’s, zodat processen soepel verlopen;Je zorgt voor de juiste documentatie en verwerking van meldingen en opdrachten in de verschillende systemen, zoals Planon en Topdesk;Je hebt een waardevolle ondersteunende functie, waarin je bijdraagt aan het soepel verlopen van diverse facilitaire processen;Samen met jouw collega’s van het bedrijfsbureau werk je aan verdere professionalisering van het team en optimalisering van de processen. Hier herken jij jezelf in als Medewerker Facilitaire ServicedeskJe hebt een afgeronde mbo 4 opleiding in een facilitaire of administratieve richting;Ervaring in de vastgoed en/of facilitaire branche, kennis van administratieve processen rondom onderhoud en facilitaire processen zijn een pré;Je werkt moeiteloos met MS Office 365 en maakt je nieuwe systemen snel eigen. Kennis en ervaring met Topdesk en/of FMIS Planon zijn een pré;Je werkt secuur met een pragmatische en resultaatgerichte instelling, waardoor je snel tot oplossingen komt;Je bent klantvriendelijk, dienstverlenend en servicegericht. Je werkt graag samen met je collega’s van diverse afdelingen aan een goed eindresultaat. Locatie en doelgroepDe facilitaire servicedesk valt onder de afdeling Facilitair Bedrijf, die onder andere verantwoordelijk is voor de vastgoedstrategie, het portefeuillemanagement, de daaruit volgende projecten en operationeel onderhoud en beheer van het vastgoed. De afdeling Facilitair Bedrijf werkt met drie regionale teams (Noord, Midden en Zuid), centraal Inkoop en een centraal Servicecenter.De afdeling Facilitair Bedrijf heeft als doel de medewerkers te ontzorgen bij de uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden, hen een fijne, goed uitgeruste werkplek te bieden en de cliënten een fijn thuis. Hierin werken ze nauw samen met de zorg.De Servicedesk wordt aangestuurd door de teammanager Servicecenter en heeft als standplaats het hoofdkantoor van Pluryn in Nijmegen. Dit ontvang jij als Medewerker Facilitaire ServicedeskOngekend goede werksfeer met collega's waar je blij van wordt;Je maakt deel uit van een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar ook ruime mogelijkheden zijn om jezelf verder te ontwikkelen;Salaris conform cao gehandicaptenzorg functiegroep 35 tussen € 2.448,- en € 3.427- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur);Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris;Extra vrije tijd (balansverlof);Personeelsvoordelen (onder andere elektrische fiets, sporten en laptop).

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Pluryn

Gerelateerde vacatures aan Medewerker Facilitaire Servicedesk

servicedesk medewerker Ict

Inwork - Nijmegen
Jouw rol Als Helpdeskmedewerker ICT ben jij het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met vragen of problemen rondom IT. Jij houdt van het aanpakken van technische vraagstukken en gaat een uitdaging niet uit de weg. Met
- Volledige vacature bekijken

IT Servicedesk Medewerker (m/v)

Inwork - Nijmegen
Wat ga je doen? Als IT Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met technische vragen en problemen. Jij zorgt ervoor dat alle IT-incidenten snel en effectief worden opgelost, zodat de
- Volledige vacature bekijken

Technische servicedesk medewerker

Unique - Nijmegen
Ben jij een probleemoplosser die graag mensen helpt? Als technische servicedesk medewerker speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze klanten bij diverse technische uitdagingen. Je werkt in een dynamische
- Volledige vacature bekijken

(Junior) Servicedesk Medewerker ICT

PALI Group - Nijmegen
PALI Group is één van de grootste vleesproducenten van Europa. Een betrokken partner die adviseert en begeleidt. We streven ernaar om in de gehele productieketen een toegevoegde waarde te leveren. De groep kent een cultuur
- Volledige vacature bekijken