Inloggen - Registreer  

Skilled Servicedesk Medewerker

Inwork - The Hague
Jouw rol Als Skilled Servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de technische incidenten van de eindgebruikers. Dankzij je eerdere ervaringen op de Servicedesk heb je de kennis om eindgebruikers effectief en
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Servicedesk medewerker

Parnassia Groep - via Talent - Den Haag - 11-03-2025 Naar vacature  

Parnassia Groep zoekt voor de ICT Servicedesk in Den Haag een ICT Servicedesk medewerkerWat ga je doen:in een mixed team hou jij je o.a. bezig met het support van Exchange, Citrix Workspace, mailbox issues, Microsoft office en gebruikers accounts etc., in een 600 applicaties groot landschap;registreren van incidenten en verzoeken in Topdesk.bieden van oplossingen of doorverwijzen naar de juiste afdeling of specialist indien nodig;beantwoorden van de telefoon en andere vormen van communicatie van onze collega’s die ondersteuning nodig hebben.Dit ben jijminimaal een afgeronde relevante MBO+ opleiding;minimaal 1 jaar ervaring in het vakgebied, met name op het gebied van Microsoft-producten;je hebt kennis van en/of bent ITIL 3 of hoger gecertificeerd;ervaring in het gebruik van TOPdesk is een pré.Het natrekken van referenties, integriteit controle via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en het controleren van diploma’s maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.Wij biedenWij bieden onze collega’s gevarieerd en zinvol werk in een professionele en prettige werkomgeving. Daarbij hoort natuurlijk een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden conform cao ggz. Klik voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden.Het betreft een functie voor 28-36 uur per week uur per week. je krijgt een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd. Het salaris bedraagt minimaal € 2387,- en maximaal € 3541,- (FWG 39/40) bruto per maand op basis van een werkweek van 36 uur. Ook wordt een 13e maand uitgekeerd. De centrale locatie is Johanna Westerdijkplein 1 Den Haag (2 minuten lopen vanaf Den Haag HS).Werken bij Parnassia GroepDe Professionele Diensten is één van de ondersteunende bedrijfsonderdelen van . Het levert een breed scala aan ondersteunende diensten op het gebied van IT, HR, kwaliteit, financiën, administratie en je nog vragen of wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met Marlies Lüthi, manager IT services, via 06-51218949. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Parnassia Groep

Gerelateerde vacatures aan Servicedesk medewerker

IT Support Specialist / Medewerker Servicedesk IT

Leiden Bio Science Park - Leiden
Offer Je maakt deel uit van een gestaag groeiend en dynamisch biofarmaceutisch bedrijf dat een geweldige omgeving biedt voor zelfstarters;Een cultuur die gekenmerkt wordt door ondernemersgeest en een
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk medewerker ICT

Antenna - Alphen aan den Rijn
Functieomschrijving Als Servicedesk Medewerker ICT ga je deel uitmaken van een dynamische IT-afdeling bestaande uit 3 consultants, 1 test engineer, 1 applicatiebeheerder, 3 developers en de IT-manager. Samen beheren zij
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk medewerker

Unique - The Hague
Wat ga je precies doen Als servicedesk medewerker ben je het kloppend hart van onze serviceafdeling. In deze rol ben je de schakel die ervoor zorgt dat onze klanten en bewoners altijd op ons kunnen rekenen. Jouw vermogen om
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk medewerker

Parnassia Groep - Den Haag
Parnassia Groep zoekt voor de ICT Servicedesk in Den Haag een ICT Servicedesk medewerkerWat ga je doen:in een mixed team hou jij je o.a. bezig met het support van Exchange, Citrix Workspace, mailbox issues, Microsoft office
- Volledige vacature bekijken