Extra Talent - Tilburg
Heb jij een klantgerichte instelling en grote affiniteit met chocoladeproducten? Dan is deze functie als Medewerker Sales Support jou op het lijf geschreven. Samen met het team gaan jullie aan de slag met het leveren van de - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Support Medewerker
“Als helpdeskmedewerker ben je ook bezig met het voorkomen van problemen, niet alleen met het oplossen van deze. Elke ICT-uitdaging is een kans om mezelf te verbeteren en te groeien in mijn vak.”
Peter van Dijk, ICT consultantAls Support Medewerker bij Féju ben je verantwoordelijk voor het leveren van eersteklas ondersteuning aan klanten via de supportdesk. Je analyseert problemen grondig, stelt prioriteiten en biedt doelgerichte oplossingen. Belangrijke vaardigheden zijn goed luisteren, de juiste vragen stellen en stressbestendigheid. Kennis van cloudoplossingen zoals Microsoft Azure en hybride oplossingen met on-premises infrastructuur is een pluspunt.
Wie ben jij?Wat bieden wij jou?
Je dag is als volgt ingedeeld...
Wie ben jij?
een gedreven persoon die het leuk vindt om anderen te helpen en problemen op te lossen. Met jouw uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, weet je klanten op een geruststellende manier te woord te staan en te helpen. Je bent leergierig, wil jezelf verder ontwikkelen en zoekt een fijne werkomgeving met een goede werkgever.
Jouw profiel:
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding (niveau 3/4) in de richting van ICT of relevante werkervaring.
- Je hebt basiskennis van moderne Microsoft-oplossingen zoals Windows 10/11, Microsoft 365 en Azure.
- Je hebt een algemene kennis van computers, servers, back-up, internet en WIFI.
- Je bent stressbestendig, zelfverzekerd aan de telefoon en van nature klantgericht.
- Je bent gedreven, leergierig en vindt het leuk om anderen te helpen en problemen op te lossen.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, is essentieel.Féju hecht waarde aan een goede werk-privébalans en zoekt een collega woonachtig in de regio tussen Breda, Tilburg, Oisterwijk, Eindhoven, ’s-Hertogenbosch en Waalwijk.
Wij bieden jou…
- Een inspirerende werkomgeving met een team van eigenzinnige, humoristische collega’s en volop doorgroeimogelijkheden. Daarnaast krijg je de kans om te werken met moderne technologieën zoals Azure, Microsoft 365 en hybride oplossingen. De werksfeer is informeel wanneer het kan, professioneel wanneer het moet.
- Diverse manieren om jezelf te ontwikkelen, zoals cursussen, seminars en training on the job.
- Een telefoon, laptop en een passend salaris, afhankelijk van jouw kennis, vaardigheden en ervaring.
Je dag is als volgt ingedeeld…
Om je een écht goed beeld te geven van de functie, beschrijven we graag een typische Féju-werkdag. Een dag bij Féju is nooit hetzelfde en de planning van je dag is pas definitief, als de dag voorbij is!
7.30 uur
Deze week is het jouw beurt om de vroege dienst voor je rekening te nemen en als eerste te starten met het nalopen van de monitor meldingen en standby te staan voor de vroege storingsdienst.8.20 uur
Je collega’s van het supportteam komen binnen en snel praten jullie bij over hoe jullie weekend was.8.30 uur
Vanaf half 9 kan de telefoon gaan rinkelen, dus je bent ingelogd op het callcenter systeem en in ons ticket registratiesysteem. Klaar om de eerste telefoontjes aan te nemen en onze relaties netjes en vriendelijk te woord te staan.10.00 uur
Je hebt al verschillende telefoontjes van relaties beantwoord en hun vraag of probleem vastgelegd in tickets. Sommigen kon je direct helpen door het resetten van een wachtwoord, andere vragen moest je even parkeren omdat je iets moet uitzoeken of overleggen. Maar nu is het jouw beurt om koffie te gaan halen!10.10 uur
Naast alle binnenkomende telefoontjes en mailtjes is het ook jullie taak om scherp te blijven op de monitoring queue. In deze queue – en ook op de grote tv-schermen die naast jullie hangen – komen alle automatische meldingen voorbij. Deze meldingen worden gegenereerd wanneer er afwijkingen zijn in een netwerk van onze relaties, zoals weggevallen verbindingen, uitzonderlijk hoog geheugen gebruik, mislukte backups of schijfruimte die volloopt. Je ziet een paar warnings en logt in om ze te verhelpen en te overleggen met de relatie. Daar waar je er zelf niet uitkomt, zet je de warnings door naar je collega’s die 2e
- lijns support verzorgen.
12.30 uur
Lunch met de collega’s, altijd gezellig! Je hebt nog tijd om een blokje te wandelen buiten en een frisse neus te halen.13.30 uur
De middag staat in het teken van hands-on projectwerk. Normaal gesproken werk je aan de supportdesk, maar vandaag help je met het uitrollen van hybride werkplekken, een combinatie van on-premises en cloudomgevingen. Dankzij onze expertise in Microsoft 365 en Azure kunnen we flexibele en efficiënte oplossingen bieden aan onze klanten. Tijd om de handen uit de mouwen te steken en je technische vaardigheden in praktijk te brengen!16.30 uur
Je team heeft succesvol een reeks werkplekken uitgerold, compleet met monitoren en bijhorende beugels. Terug op kantoor bereiden jullie je voor op de kwartaalmeeting, die om 17.00 uur begint. Anton, onze Algemeen Directeur, zal iedereen bijpraten over de nieuwste ontwikkelingen binnen Féju, inclusief updates over onze implementaties van Microsoft 365 en Azure. De kwartaalmeetings staan bekend om hun transparantie en informele sfeer, en bieden een uitstekende mogelijkheid om te netwerken met collega’s, terwijl je geniet van een hapje en een drankje.Klaar om deel uit te maken van ons team? We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Solliciteer direct!
Solliciteren bij Féju is eenvoudig en
begint
met het invullen van
het
(korte)
sollici
tatieformulier
.
Na een eerste kennismaking volgt feedback binnen enkele dagen. Bij een goede match volgen er verdere gesprekken en uiteindelijk een voorstel. Bij acceptatie worden formele zaken geregeld, zoals het ondertekenen van de arbeidsovereenkomst en het aanvragen van een VOG. Vragen? Dan mag je natuurlijk ook
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Féju
Meer Support Medewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan Support Medewerker
Office and Management Support Medewerker
Page Personnel - Tilburg
Verantwoordelijkheden als Office and Management Support Medewerker: Als Office & Management Support Medewerkerben je hét gezicht van de organisatie. Jij bent degene die bezoekers warm welkom heet en ervoor zorgt dat alles - Volledige vacature bekijken
Raaak - Oisterwijk
Ben jij op zoek naar een nieuwe HR uitdaging? Kom dan 16 uur per week te werken in de omgeving van Tilburg en verdien een salaris tot €2800,-.Dit ga je doenIn deze functie als HR Support Medewerker voer je voornamelijk - Volledige vacature bekijken
Medewerker Sales Support Timmerindustrie
WerkTalent - Tilburg
Bedrijfsomschrijving Destil is één van de grootste groothandels in de bouw en industrie. Zij zijn al ruim 150 jaar actief en hebben een assortiment met ruim 150.000 artikelen. De producten die het mooie bedrijf levert - Volledige vacature bekijken
Medewerker Sales Support Timmerindustrie
WerkTalent - Tilburg
Bedrijfsomschrijving Destil is één van de grootste groothandels in de bouw en industrie. Zij zijn al ruim 150 jaar actief en hebben een assortiment met ruim 150.000 artikelen. De producten die het mooie bedrijf levert - Volledige vacature bekijken