Directe link
Vakgebied: Administratief
Locatie: BredaSalaris: in overleg
Uren: 24 tot 32 uur in de week
Contract: Je komt meteen in dienst bij de opdrachtgever
Heb jij ervaring op de binnendienst en wil je je verder ontwikkelen in communicatie en persoonsalarmeringen? Dan is deze functie iets voor jou!
Bij dit bedrijf draait alles om samenwerking. We delen kennis, ervaring, uitdagingen én successen. Onze klanten – voornamelijk justitiële inrichtingen en zorginstellingen – vertrouwen op ons voor hun communicatie- en persoonsalarmerings oplossingen, zoals piepers en noodknoppen. Als Medewerker Binnendienst zorg jij ervoor dat ons salesproces soepel verloopt en ondersteun je de accountmanagers in de buitendienst.
Wat je doet
In deze functie ben jij de spil in het salesproces. Je ondersteunt de accountmanagers met het opstellen en opvolgen van offertes en beantwoordt vragen van zakelijke klanten. Daarnaast geef je advies over onze oplossingen en zorg je ervoor dat alle klantgegevens nauwkeurig in ons CRM-systeem worden verwerkt. .Lijkt dit je iets? Lees verder en ontdek wat je gaat doen.
Wie ben jij
Je hebt al wat ervaring in een binnendienst- of administratieve functie en weet als geen ander hoe je overzicht houdt in een dynamische omgeving. Met jouw commerciële mindset zie je kansen en weet je klanten te overtuigen met een helder en doordacht advies. Communiceren gaat je makkelijk af, zowel met collega’s als met klanten, en je kunt snel schakelen tussen verschillende taken en systemen. Heb je ervaring met Salesforce of Afas? Dan heb je een voorsprong! Daarnaast spreek en schrijf je vloeiend Nederlands, en een beetje Engels komt ook goed van pasmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Nilo