Inloggen - Registreer  

Senior IT Servicedesk Medewerker 32-40

Finesse werving en selectie - Roosendaal
Wat ga je doen: Als Senior Medewerker op de Servicedesk ben je de spil van de IT Servicedesk. Samen met je team bied je 1e en 2e lijns support en zorg je voor een vlekkeloze operatie. Je bent verantwoordelijk voor het
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medewerker IT-servicedesk (Made)

Profdesk - Breda - 23-11-2023 Naar vacature  

Wij zijn op zoek naar een medewerker IT-servicedesk te Made.
Functie

:
medewerker IT-servicedesk
Regio

:
Made
Start

:
dinsdag 2 januari 2024
Inzet

:
36 uur per week
Eind

:
dinsdag 30 april 2024
Optie op verlenging

:
ja
Uurtarief

:
maximaal EUR 55 inclusief reiskosten
Vragen

:
uiterlijk vrijdag 24 november 2023 tot 10.00 uur
Aanbieden

:
uiterlijk dinsdag 28 november 2023 tot 10.00 uur
Opdracht
Wil jij bijdragen aan de effectiviteit en kwaliteit van de informatiemanagementdiensten? Ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin je verantwoordelijk bent voor het registreren, oplossen en communiceren van serviceverzoeken en incidenten? Dan is de rol van helpdeskmedewerker bij ons team BIS (Beheer Informatie Systemen) iets voor jou.

Als helpdeskmedewerker ben je een essentieel onderdeel van ons team BIS. Je rapporteert hiërarchisch aan de manager middelen en functioneel aan de teamcoördinator. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende ondersteuning aan onze interne collega’s, maar soms ben je ook het eerste contactpunt voor o.a. ICT-leveranciers. Door het registreren van serviceverzoeken, incidenten en wijzigingsverzoeken draag je direct bij aan de effectiviteit, continuïteit en kwaliteit van onze informatievoorziening.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Registreren van serviceverzoeken en incidenten, en ervoor zorgen dat alle benodigde informatie nauwkeurig wordt vastgelegd volgens de procesafspraken in de tools Planon en TOPdesk;
  • Op basis van ‘best effort’ verzoeken en incidenten direct oppakken en oplossen;
  • Registreren van de gehanteerde oplossing en zorgen voor een juiste afhandeling;
  • Indien nodig, doorverwijzen van niet direct opgeloste verzoeken naar de juiste oplosgroep of aanspreekpunt volgens het incidentbeheerproces. Dit kunnen eigen collega’s functioneel beheer binnen het team zijn of collega’s van onze ICT-dienstverlener Breda of de consultant bij een externe softwareleverancier;
  • Actief communiceren met gebruikers over de voortgang en afhandeling van hun verzoeken;
  • Zorgen voor duidelijke communicatie naar de indieners over de manier waarop de afhandeling plaatsvindt;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Profdesk
Meer Medewerker IT-servicedesk Made vacatures

Gerelateerde vacatures aan Medewerker IT-servicedesk (Made)

ICT Servicedesk medewerker

Jelling - Breda
Binnen deze werkgever maakt de Helpdesk integraal deel uit van de afdeling die belast is met de ontwikkeling, het beheer en de ondersteuning van diverse IT-componenten zoals applicaties (op maat gemaakt of
- Volledige vacature bekijken

Skilled Servicedesk medewerker

Jelling - Oosterhout
Ben jij een gedreven IT-professional met een passie voor het oplossen van technische uitdagingen? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team dat zich toelegt op het bieden van hoogwaardige IT-ondersteuning aan diverse
- Volledige vacature bekijken

Skilled servicedesk medewerker

Jelling - Roosendaal
Max. € 3.500,- | Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Skilled servicedesk medewerker voor een erg ambitieuze werkgever! Functieomschrijving Heb jij recent jouw ICT beheer opleiding niveau 4 afgerond? Of ben je toe aan
- Volledige vacature bekijken

Medewerker Servicedesk

Detron - Raamsdonksveer
De ambitie van ons operationsteam is klanten het vertrouwen geven dat hun ICT in goede handen is. Dat doen we met een club van professionals, altijd gebrand om de allerbeste technische oplossingen te vinden. Dit kan alleen
- Volledige vacature bekijken