Inloggen - Registreer  

Customer Succes Manager - Noordhoff Zorg

Hunter Select B.V. - Utrecht
Noordhoff Zorg is een 100% digitaal bedrijf en marktleidende aanbieder van learning management software (LMS) en geaccrediteerde digitale leercontent voor zorgprofessionals in Nederland. Hun klanten zijn zorginstellingen
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Customer Succes Manager

Wviprofessionals - Nieuwegein - 15-02-2025 Naar vacature  

WVI Professionals

Nieuwegein

Beschrijving:

Ben jij een klantgerichte en proactieve professional die energie haalt uit het versterken van klantrelaties? Wil jij bijdragen aan klanttevredenheid en loyaliteit door waardevolle oplossingen te bieden? Dan is deze functie als Customer Success Manager wellicht iets voor jou!

Over de organisatie

Onze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedsoftware. Het Customer Success Management (CSM) team vormt de essentiële schakel tussen de organisatie en de klanten. Door proactieve ondersteuning en het centraal stellen van de klant zorgen we voor een optimale gebruikerservaring, klantbehoud en sterke langdurige relaties.

Jouw rol als Customer Success Manager

Als Customer Success Manager ben jij verantwoordelijk voor het versterken van klantrelaties en het waarborgen van klanttevredenheid. Jij bent de spil tussen de klant en de interne teams en draagt bij aan klantbehoud en het verminderen van churn. Door middel van Customer Intimacy zorg jij ervoor dat onze klanten het maximale uit onze software halen.

Jouw verantwoordelijkheden

Customer Intimacy verbeteren:

Bouwen aan langdurige klantrelaties en proactief inspelen op klantbehoeften.

Attritie-dashboard beheren:

Signaleren en analyseren van risico’s en hierop anticiperen.

Upsell en uitbreiding signaleren:

Identificeren van kansen voor aanvullende producten en diensten en deze doorspelen aan sales.

Reactief handelen bij ontevreden klanten:

Begeleiden van klanten bij probleemoplossing en zorgen voor een warme overdracht naar de verantwoordelijke teams.

Proactieve klantinteractie:

Bezoeken van strategische klanten, verzamelen van feedback en zorgen voor optimale adoptie van de software.

Monitoren en analyseren van klantdata:

Gebruikmaken van tools zoals Hubspot, Insocial en NPS-surveys om klanttevredenheid te meten en te verbeteren.

Faciliteren van het juiste proces:

Klanten begeleiden bij het optimaal benutten van producten en diensten.

Functie eisen:

Wie ben jij?

Je bent een gedreven en empathische professional met een sterk analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden. Je hebt oog voor detail en werkt gestructureerd en proactief om klanttevredenheid te maximaliseren.

Wat wij van jou verwachten

Klantgerichtheid:

Je bent betrouwbaar en werkt graag in teamverband.

Communicatief sterk:

Zowel mondeling als schriftelijk weet je klanten op de juiste manier te benaderen en te begeleiden.

Projectmanagement:

Je werkt gestructureerd en toont daadkracht bij het uitvoeren van je verantwoordelijkheden.

Analytisch vermogen:

Je kunt data vertalen naar praktische oplossingen en weet hierop te sturen.

Proactieve houding:

Je signaleert mogelijkheden om klanttevredenheid en -loyaliteit te verhogen.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende

fulltime functie

binnen een dynamisch en innovatief bedrijf.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en

doorgroeimogelijkheden.

  • Een prettige werkomgeving met gedreven collega’s.
  • Een marktconform salaris

€4500- €5000, leaseauto

en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Herken jij jezelf in deze functie en wil je bijdragen aan het succes van onze klanten? Solliciteer dan direct en stuur je CV en motivatie naar de aangegeven contactgegevens. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Bedrijfsprofiel:

WVI Professionals staat voor diversiteit in de arbeidsmarkt. Bij ons wordt niet geselecteerd op afkomst, geslacht, leeftijd en opleidingsniveau. Wij screenen onze kandidaten op hun kwaliteiten, kennis en werkervaring aan de hand van de criteria van de werkgever. Hierdoor creëren wij de perfecte match.

Bedrijfscultuur:

Missie WVI staat voor Werk Voor Iedereen en dat is wat wij nastreven. Wij onderscheiden ons door onze diversiteit en het persoonlijk contact. Onze expertise zetten wij in om zowel de werkgever als werknemer een belovende toekomst te bieden. Visie WVI Professionals is een dynamische en multiculturele organisatie die inspeelt op de moderne arbeidsmarkt. Zo zijn wij jaren actief in arbeidsbemiddeling en bieden voor zowel de werkzoekende als voor de werknemers meerdere mogelijkheden.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wviprofessionals
Meer Customer Succes Manager vacatures

Gerelateerde vacatures aan Customer Succes Manager

Customer Succes Manager - Noordhoff Zorg

Hunter Select B.V. - Utrecht
Noordhoff Zorg is een 100% digitaal bedrijf en marktleidende aanbieder van learning management software (LMS) en geaccrediteerde digitale leercontent voor zorgprofessionals in Nederland. Hun klanten zijn zorginstellingen
- Volledige vacature bekijken

Customer Success Consultant

MAXDORO B.V. - Utrecht
Ben jij toe aan een zelfstandige rol en wil je samen met het team mee gaan bouwen aan het succes van Maxdoro? Met jouw klantgerichte en ondersteunende houding kan je bij ons veel waarde toevoegen. De FunctieWij zijn op zoek
- Volledige vacature bekijken

Stage Account Manager Customer Success Manager

Huren.nl - Utrecht
Wil jij jouw commerciële talent inzetten en échte klantgesprekken voeren voor new business? Wij leren jou hoe je een goede Accountmanager / Customer Succes manager kan worden. Huren.nl zoekt een zelfstandige en
- Volledige vacature bekijken

Customer success consultant

JobBoost - Utrecht
Introductie Heb jij een passie voor klantcontact en weet je hoe je relaties naar een hoger niveau tilt? Als Customer Success Manager sta jij aan het roer van tevreden klanten én slimme leaseoplossingen. Met jouw advies en
- Volledige vacature bekijken