Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Manager Vastgoed en Facility Management
Solliciteer uiterlijk
woensdag 28 mei 2025
Amsterdam
32 - 36 uur
Vacature
Toevoegenaan favorieten
Zet jij je graag in voor een wereld waarin iedereen een passend (t)huis verdient? Wil jij als leidinggevende bijdragen aan het vertalen van deze visie naar concrete ondersteuning vanuit een regionale facilitaire afdeling? Dan is dit jouw kans! Wij zoeken een gedreven Manager Vastgoed & Facility Management voor onze dynamische regio Amsterdam.
Wat ga je doen?
Je geeft leiding aan de Teamleider Servicepunt, Projectmedewerkers en Coördinator Technische Dienst. Je optimaliseert de processen en zorgt met jouw coachende en motiverende aanpak dat het team optimaal presteert en de organisatie jullie dienstverlening waardeert.Als Manager Vastgoed & Facility Management ben je eindverantwoordelijk voor het onderhoud en veiligheid van alle huisvesting en de uitvoering van de regionale investeringsbegroting. Je bewaakt projecten op het gebied van duurzaamheid, techniek, onderhoud, facilitair en logistiek, en schakelt hierbij nauw met de landelijke afdelingen Vastgoed, Inkoop en Facility Management (VIF).
Je bent een strategische sparringpartner voor de regiodirectie en het management en vertaalt lange termijn doelen naar concrete acties. Projectplanning, budgettering en kwaliteitsbewaking helpen je de regie te houden en je zorgt dat de juiste mensen op de juiste plek zitten.
Je werkt direct onder de directeur Bedrijfsvoering.
Jouw competenties:
Leiderschap & verbinding
- Je motiveert je team en bouwt bruggen binnen en buiten de organisatie
Resultaatgericht & besluitvaardig
- Je bewaakt doelen, neemt doordachte beslissingen en houdt de koers vast
Strategisch & analytisch
- Je hebt oog voor de lange termijn en vertaalt strategie naar concrete acties
Flexibel & inlevend
- Je schakelt soepel in een dynamische omgeving en begrijpt je impact op anderen
Dit ben jij
- Je bent flexibel, daadkrachtig, servicegericht en je bent stressbestendig
- Je hebt een relevante afgeronde hbo managementopleiding, bij voorkeur in Facility Management
- Je hebt bij voorkeur aantoonbare ervaring als facilitair manager binnen de zorg
- Je kunt bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag aanleveren
- Je bent Christen en kunt uitleggen wat dit voor jou betekent. Meer informatie hierover vind je op
Dit bieden wij
- Je mag werken in een organisatie die ertoe doet in de samenleving. Jouw werk is daarmee van grote waarde. Wij bieden jou daarom:
- Een salaris volgens de CAO Sociaal Werk, schaal 10 of 11. Het bijbehorende salaris is minimaal € 4.140,- en maximaal € 6.780,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. De inschaling is afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd.
- Een contract voor een jaar met uitzicht op vast
- Je bent 32 tot 36 uur beschikbaar
- Een Individueel Keuzebudget (incl. vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,3%), loopbaanbudget en een goede pensioenregeling.
- Reiskostenvergoeding voor je woon-werkverkeer of een NS Businesscard.
Over het Leger des Heils
Het Leger des Heils Goodwillcentra Amsterdam (GWCA) ondersteunt kwetsbare mensen in de samenleving, zoals dak- en thuislozen, mensen met verslavingen of psychische problemen. Met ruim 1000 medewerkers werken we vanuit onze christelijke identiteit aan opvang, zorg en begeleiding. Vanuit ons regiokantoor in Amsterdam ondersteunen we onze locaties en teams om samen een verschil te maken in het leven van mensen die onze hulp hard nodig hebben.Afdelingsinformatie
De afdeling Facilitaire Dienst (FD) bestaat uit project medewerkers, een technische dienst, gebouwenbeheerders en een front- en back office. Het totale team bestaat uit circa 20 medewerkers die beschikken over een brede mix aan expertises. Samen zijn zij verantwoordelijk voor de facilitaire zaken in de heel Amsterdam.Interesse en contact
Zie jij jezelf als Manager Vastgoed & Facility Management? We kijken uit naar jouw sollicitatie! Reageer vóór 23 maart 2025 via de button‘Solliciteer direct’
.
Wil je eerst meer weten? Neem gerust contact op met Machiel Kamerbeek, Directeur Bedrijfsvoering 06-55747434.
Interne kandidaten krijgen voorrang volgens het wervings- en selectiebeleid van het Leger des Heils.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Zorgbanen
Meer Manager Vastgoed en Facility Management vacatures