Support / junior projectmanager
Wij zoeken een nieuwe collega
Taken en verantwoordelijkheden
Het vertalen van inkomende verzoeken & tickets naar een goed uitgewerkte taak. Verzoeken komen via een taken- / ticketsysteem, maar ook telefonisch bij ons binnen.- Indien mogelijk, draag je zelf al een oplossing aan!
- Opvolgen van aangemaakte tickets / taken en zorgen dat deze correct en met de juiste prioriteit worden opgepakt.
- Ondersteuning bij projectmanagement. Dit kan variëren van o.a. het uitwerken van taken, reproduceren van issues & opvolging voor andere zaken.
Hier gaan we van uit:
- Communicatief sterk;
- Overzichtelijk en gestructureerd werken;
- Affiniteit en eventueel ervaring binnen een e-commerce omgeving;
- Een positieve attitude en de wil om samen met ons bedrijf te groeien;
Jij krijgt:
- Een goed salaris (€2.500,- tot €3.500 bruto per maand);
- Hybride werken is een mogelijkheid. 3 dagen op kantoor, maximaal 2 dagen thuis, uitgaande van 40 uur p/w;
- Reiskosten vergoeding en vakantiegeld;
- Een goede pensioenregeling;
- 27 vakantiedagen op basis van 40 uur;
- Een relaxte werksfeer en collega’s;
- Een goed inwerktraject;
- Een brand new MacBook Air om mee te werken;
- (Rand) apparatuur, een bureau en bureaustoel voor jouw thuiswerkplek;
- Budget voor cursussen en scholing.
Sollicitatie proces
STAP 1
Solliciteer
Je krijgt binnen twee dagen een reactie op jouw sollicitatie.STAP 2
1e interview
In deze eerste kennismaking leren we elkaar kennen en kijken we of er een match is in cultuur en werkervaring.STAP 3
2e interview
We gaan samen de diepte in om de match in skills en werkervaring vast te stellen. Dit wordt eventueel gecombineerd met een korte test.STAP 4
Contract
Als alle gesprekken en eventuele tests positief zijn zullen we je een goed aanbod doen.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Vendic