Inloggen - Registreer  

Logistiek Planner

WerkCentrale Nederland - Schiphol
Logistiek PlannerRegio SchipholFulltimeN.v.t.In overlegEen logistiek dienstverlener in de omgeving van Schiphol zoekt een Logistiek Planner / Customer Service medewerker. In deze functie ondersteun je het team en werk je ook
- Volledige vacature bekijken

Administratief Medewerker / Logistiek Planner

CareerMotion - Hilversum - 25-02-2025 Naar vacature  

supply chain (logistiek, transport, import & export)

Triconor Distribution BV | Hilversum

Functie omschrijving

  • verantwoordelijk voor het in goede banen leiden van het beheer, transport en opslag van grondstoffen
  • administratieve verwerking van leveringen
  • bijhouden voorraad- en artikelbeheer
  • optimaliseren van de supply chain
  • minimaliseren logistieke kosten met behoud van continuïteit
  • verwerking van import- en export documenten
  • onderhouden (dagelijkse) contacten met transporteurs en voorraadhouders
  • regelen douanedocumenten en afhandelen douaneformaliteiten
  • begeleiden verkooporder en facturering

Functie eisen

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • enige ervaring in soortgelijke functie / branche is een pre
  • kennis en inzicht in administratieve en logistieke processen
  • ervaring met Microsoft Office
  • kennis van en ervaring met ERP systemen is een pre (bij voorkeur Exact Globe)
  • in staat zijn zich bedrijfsprocessen snel eigen te maken
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • beheersing van de Duitse taal is een pre

Over de opdrachtgever

Internationaal opererende handelsonderneming (10 fte) in grondstoffen voor o.a. de levensmiddelen-, kunststof-, farmaceutische- en chemische industrie. Vestigingen in Nederland (hoofdkantoor) en Duitsland (verkoopkantoor). Triconor Distribution B.V. vertegenwoordigt een aantal toonaangevende producenten en levert aan industriële eindverbruikers in de Benelux en Duitsland. De bedrijfscultuur omschrijft zich als internationaal, kwaliteits- en servicegericht, professioneel, betrouwbaar en informeel.

Wat kun je verwachten?

  • een leuke fulltime baan binnen een succesvol, energiek en gezellig team
  • internationaal opererend bedrijf (Benelux en Duitsland)
  • informele werksfeer
  • ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • 40-urige werkweek (minimaal 32 uur/week)
  • goede arbeidsvoorwaarden
  • goede bereikbaarheid (ook met OV)

Geïnteresseerd?

Heb je interesse in de functie Administratief Medewerker / Logistiek Planner, bel mij dan voor meer informatie op
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van CareerMotion

Gerelateerde vacatures aan Administratief Medewerker / Logistiek Planner

Logistiek administratief medewerker

WerkCentrale Nederland - Schiphol
Logistiek administratief medewerkerRegio SchipholParttimeN.v.t.In overlegVoor een expediteur op Schiphol zoeken wij een parttime logistiek administratief medewerker voor 15 uur/week. Je werkt van maandag t/m vrijdag van
- Volledige vacature bekijken

Logistiek administratief medewerker automotive

Antenna - Schiphol
Functieomschrijving Renault Nederland is een importeur van de vier merken die onder Renault vallen. Dit betekent dat de distributie en logistiek van de auto's onder de hoede van de Logistiek administratief medewerker
- Volledige vacature bekijken

Logistiek administratief medewerker

Trend People - Almere
Voor een internationale distributeur actief in papier, packaging en producten voor visuele communicatie zijn wij op zoek naar een tijdelijke ( 6 - 12 maanden) zelfstandige en communicatief vaardige logistiek administratief
- Volledige vacature bekijken

Administratief Medewerker Logistiek

Covebo - Almere
Je nieuwe baan Wat ga je allemaal doen? In deze rol ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve en operationele taken binnen ons externe magazijn. Je draagt bij aan de efficiëntie en optimalisatie van onze
- Volledige vacature bekijken