Securitas Technology - Zoeterwoude
Wat jij gaat doen: Ben jij klaar voor een unieke uitdaging waarin jouw expertise écht het verschil maakt? Stel je voor: je werkt niet voor een lijst klanten, maar zet jouw volle focus op één grote, strategisch belangrijke - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Delivery Manager
Ministerie van Economische Zaken en Klimaat - via Noorderlink - Den Haag - 28-02-2025
Naar vacature
Den Haag / Assen / Zwolle
5.212 - 7.747
32 - 36 uur
WO
Geplaatst op 27 februari 2025
Reageren kan t/m 16 maart 2025
Solliciteren
Functie omschrijving
Ben jij goed in plannen, organiseren en afstemming met klanten, evenals sturen op het juiste resultaat? En weet jij je staande te houden in een complexe en politieke organisatie? Dan zijn wij van DICTU op zoek naar jou!Als Delivery Manager RijksZaak/RijksDoc bij DICTU ben je de contactpersoon richting de klant en onze eigen organisatie. Je onderhoudt contacten, je denkt mee en adviseert, je stemt de verwachtingen met de klant af, stelt offertes, Dienst Verlenings Overeenkomsten (DVO's) en servicelevel-agreements (SLA’s) op of draagt hieraan bij en rapporteert. Je werkt hierbij nauw samen met de relatiemanagers.
Als schakel tussen de klant en onze implementatieteams RijksZaaK CKT en/of RijksDoc geef jij richting aan de prioriteiten voor de DevOps teams en slaat de brug tussen de behoefte van de klant en de uitvoering ervan door de DevOps teams binnen DICTU. Stakeholdermanagement maakt een belangrijk onderdeel uit van jouw functie. Als Delivery Manager heb je de boeiende opgave om ICT-opdrachten samen met de klant conform verwachting te laten verlopen. De werkzaamheden zijn afwisselend en dynamisch en de maatschappelijke impact is groot.
In deze rol schakel je met de architecten en jouw Productmanager en adviseer jij onze klanten. Je stemt af met verantwoordelijke Teamleiders, Productmanagers en Scrum Masters. Je stimuleert continue verbeteringen en faciliteert samenwerking op verschillende gebieden met andere afdelingen van DICTU. Je bent een teamspeler, geeft ruimte en vertrouwen en zorgt voor kwaliteit.
Je bent op operationeel en tactisch niveau ook de vertegenwoordiger van DICTU in externe netwerken. Daarbij onderhoud je contacten met diverse partijen, voert onderhandelingen, creëert draagvlak voor trajecten en vormt coalities om zo samen tot het juiste resultaat te komen. Je bent de smeerolie in een werkomgeving waarbij de klant deels agile deels waterval werkt. Je kunt hierin goed de rolverdeling en verwachtingen managen.
Naast je rol als eerste aanspreekpunt voor de levering richting de klant en als de team overstijgende aanjager van trajecten, ben je ervoor verantwoordelijk dat werkzaamheden binnen de gestelde kaders en randvoorwaarden worden uitgevoerd. Dus conform geldende wet- en regelgeving, compliancy-regels en in lijn met de eisen die DICTU stelt aan bijvoorbeeld architectuur, veiligheid, privacy en kwaliteit. Waar nodig grijp je in en stuur je bij. Als geen ander weet je teams en andere betrokkenen rond een traject te verbinden en je schakelt moeiteloos tussen verschillende opdrachten en in gesprekken op alle niveaus. Daarbij houd je altijd het overzicht in je brede functie, ben je een prettige en betrouwbare sparringpartner voor klanten, een uitstekende netwerker en bovendien een inspirerende coach voor de teams waarmee je werkt.
Kortom: een uitdagende functie waarin zowel je organisatorische kwaliteiten als je stevige persoonlijkheid volledig tot hun recht komen!
Functie-eisen
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten we dat je:
- Over HBO of WO werk- en denkniveau beschikt.
- Ruime ervaring hebt met het werken volgens Agile SAFe methodieken en technieken (DevOps, ASL/ITIL).
- Ruime ervaring hebt met projectmatig werken.
- Affiniteit hebt met zaakgericht werken.
- Ervaring hebt met opbouwen en onderhouden van klantrelaties.
- Ervaring hebt met identificeren en analyseren van klantbehoeftes.
- Affiniteit hebt met document- en recordmanagement systemen (DMS en RMS).
- Kennis van, en ervaring met, financieel-economische en bedrijfsvoering processen.
Competenties:
- Analytisch
- Plannen en organiseren
- Organisatie- en omgevingsbewust
- Communicatief vaardig
- Proactief en overtuigend
- Samenwerkend, resultaatgericht en klantgericht
- Netwerkend, verbindend en motiverend
- Creatief
- Zelf ontwikkelend
Arbeidsvoorwaarden
Salaris: €5212,- tot €7747,- bruto per maandDienstverband: Tijdelijke aanstelling / Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Uren per week: 32 tot 36 uur per week
Overige arbeidsvoorwaarden
Naast het salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB bestaat uit geld (16,50% van je bruto jaarsalaris) en tijd. Met het IKB maak jij de keuzes die bij jou passen en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf samenstellen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een deel van je maandinkomen te laten uitbetalen wanneer jij dat wenst. Ook kun je dit budget omzetten in verlof en andersom of besteden aan fiscaal vriendelijke doelen. De Rijksoverheid hecht sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en biedt daarvoor tal van mogelijkheden. Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer verschillende studiefaciliteiten, bedrijfsfitness, volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.Bijzonderheden
Heb je (nog) geen vast dienstverband als rijksambtenaar, dan start je met een tijdelijk dienstverband met uitzicht op vast.Een assessment kan onderdeel zijn van het selectieproces. Na de periode van de tijdelijke arbeidsovereenkomst is de intentie de overeenkomst voor onbepaalde tijd voort te zetten. Direct een contract voor onbepaalde tijd behoort tot de mogelijkheden.
meer...
Naar vacature
Gerelateerde vacatures aan Delivery Manager
NIBC - The Hague
Summary: Is overseeing all aspects of IT quality assurance management across the entire domain/value chain your forte? Then NIBC is looking for you!Job Description:As our Quality Assurance Manager, you will be responsible - Volledige vacature bekijken
AECOM - The Hague
Job Description AECOM is seeking a highly experienced and proactive Project Construction Manager to join our team in the Netherlands. In this role, you will be responsible for the comprehensive delivery of multiple projects, - Volledige vacature bekijken
nShift - The Hague
About Us nShift is the leading global provider of cloud delivery management solutions (SaaS), we enable the frictionless shipment and return of almost one billion shipments across 190 countries each year. We are - Volledige vacature bekijken
Talent Acquisition Manager - Great Britain, Ireland
OKB KONE plc - The Hague
We are excited to offer the opportunity to lead Talent Acquisition in Ireland, the United Kingdom, and the Netherlands. This role covers three countries and is a unique challenge and opportunity to influence our strategic - Volledige vacature bekijken