Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Customer service medewerker/ster

Actiefwerkt - via Onbegrensd Zeeuws-Vlaanderen - Terneuzen - 28-01-2021 Naar vacature  

Over deze functie

Deze vacature is beëindigd, kijk in het
vacatureoverzicht
voor andere vacatures!
Functieomschrijving
In de functie van Customer Service Representive draag jij zorg voor alle in- en uitgaande goederentransporten en orderadministratie. Je hebt dagelijks veel contact met diverse klanten en leveranciers.

Je houdt rekening met de wensen van de klant en de eisen op gebied van kosten, kwaliteit, veiligheid, milieu, ARBO en continuïteit.

Werkzaamheden:
  • Het registreren en administratief verwerken van orders;
  • Het controleren van orders;
  • Het bewaken van contracten;
  • Het registreren verzendingen;
  • Het op orde houden van de facturatie;
  • Het proactief meedenken om het vraagbeheersingsproces te optimaliseren;
  • Het aanmaken van de benodigde vracht- en douane documenten.
Functie-eisen
  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een commercieel/logistieke richting;
  • Kennis van ERP en goede computervaardigheden (met name Excel);
  • Je beheert de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. (Frans is een pré);
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt kennis van internationale transport- (export- en vrachtbrieven) en douanedocumenten;
  • Je bent gemotiveerd en klantgericht. Je kan zelfstandig en accuraat werken.
Arbeidsvoorwaarden
  • Het betreft een fulltime functie voor langere termijn.
  • Er heerst een collegiale sfeer;
  • Voldoende doorgroeimogelijkheden in de functie;
  • Aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ben je enthousiast? Solliciteer direct!
Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact met ons op. Via Whatsapp op 06-57875631
Bel 0115-695538 . Stuur jij liever een email? Dit kan via
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Actiefwerkt