Inloggen - Registreer  

Servicedesk Expert

Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Het werken bij de Service Desk van KPN voor de Nederlandse Spoorwegen in Maastricht biedt veel verantwoordelijkheid, gezien de grote schaal van de organisatie en het belang van ICT voor de NS. De 365
- Volledige vacature bekijken

Word servicedesk expert bij KPN

KPN - via It-vacatures-online - Maastricht - 19-10-2024 Naar vacature  

Klaar om complexe ICT-vraagstukken op te lossen en verstoringen te coördineren in een 24/7 omgeving? Word servicedesk expert bij KPN in Maastricht!
37 - 40 uur per week
€20,74 per uur

Wat ga je doen?

WAT GA JE DOEN?
Als servicedesk expert bij KPN in Maastricht zal je het meest van de tijd bezig zijn met het verdelen van de werkzaamheden van het team en het coördineren van grote verstoringen van grootzakelijke klanten. Daarnaast bestaan je werkzaamheden uit de afhandeling van mails en telefonische vragen en verstoringen. De klanten die je onder andere ondersteunt zijn VDL, Vopak, gemeente Den Haag, Holland Casino en NS.

WAT ZIJN JOUW TAKEN?
  • Het verdelen van de taken in het team en de dagdagelijkse sturing op SLA;
  • Basis Servicedesk werkzaamheden: aannemen telefoon en afhandelen email, controleren recht op dienstverlening, registreren, oplossen of routeren van tickets, (KPN) partijen inschakelen;
  • Naast het standaard registreren en routeren van tickets biedt de 24x7 steeds meer oplossend vermogen voor diverse klanten tijdens of buiten kantoortijden: VDL, KPN, Vopak, Gemeente Den Haag, Holland Casino, NS, etc.;
  • Het afhandelen van Major Incidents (aannemen, registreren, samenwerking met MIM/SQC, aansturen van oplosgroepen, communicatie met klant, in- en extern partijen (SMS, Mails);
  • Monitoring voor klanten.
WAAR GA JE WERKEN?
Als servicedesk expert bij KPN in Maastricht ga je het 24/7 team ondersteunen. Het 24/7 team is 365 dagen per jaar, 24 uur per dag bereikbaar. Jij en je team zijn het aanspreekpunt voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van de klanten. Dit doen jullie voor de 60 grootste Corporate klanten van KPN die producten uit het gehele ICT-portfolio afnemen. Acces Connectiviteitsoplossingen, Klant applicaties, Cloud Workspace, Security en Business Continuity ondersteuning zijn voorbeelden van waarin jullie de klanten ondersteunen.

Jij werkt alleen in de dag- en avonddiensten.

Wat wij bieden

  • Een salaris van € 19,16 bruto per uur;
  • Veel verantwoordelijkheid en ruimte om je werk te doen;
  • Werken in een twee ploegen rooster: 3x ochtend, 3x avond;
  • Een 37 uur contract en toeslagen voor het werken op de tijdstippen buiten kantoortijden;
  • Een persoonlijk opleidingsbudget van €1.500 per jaar;
  • Gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden;
  • Goede doorgroei- en opleidingsmogelijkheden;
  • Schuif na twee maanden al door naar een hogere loonschaal!

Wat wij vragen:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Kennis en ervaring van ITIL-processen en ServiceNow;
  • Minimaal een jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Je bent analystisch, een teamplayer en klantgericht;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel mondeling als schriftelijk).

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

Status
Open
Opleidingsniveaus
MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Maastricht
Werkuren per week
37 - 40
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie), Thuiswerk
Salarisindicatie
€20,74 per uur
Verantwoordelijk voor
Jij bent het aanspreekpunt voor meerdere groot zakelijke klanten bij hun ICT vragen en verstoringen.
Gepubliceerd op
05-02-2025
Maastricht
| Callcenter / Customer Service | ICT / IT / Programmeur | Klantenservice medewerker | Helpdesk medewerker | Systeembeheerder | Fulltime (startersfunctie) | Thuiswerk | MBO | HBO | Universiteit

Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten

Recruiter

Jeffrey Krebs, bereikbaar op tel.
050 3112013
of
+31651897038

Recruiter

Jeffrey Krebs, bereikbaar op tel.
050 3112013
of
+31651897038

Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox

Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!

Gerelateerde vacatures

Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functies

Deel deze vacature

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.

Waar kun je ons vinden:

YoungCapital Hoofddorp (hoofdkantoor)
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van KPN
Meer Word servicedesk expert bij KPN vacatures

Gerelateerde vacatures aan Word servicedesk expert bij KPN

Servicedesk medewerker KPN eHerkenning

Olympia - Maastricht
Wat ga je doen? Ben jij op zoek naar een functie waarin technische diepgang, ICT-werkzaamheden en klantcontact samenkomen? Als Servicedesk medewerker eHerkenning vind je deze combinatie bij ons! Wij bieden uitgebreide
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk medewerker KPN

Olympia - Maastricht
Wat ga je doen? Ben jij op zoek naar een baan waarin technische diepgang, ICT-werkzaamheden en klantcontact samenkomen? Als Servicedesk Analist vind je deze combinatie bij ons! We bieden volop mogelijkheden voor jouw
- Volledige vacature bekijken

Klantadviseur KPN e-Herkenning

Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en
- Volledige vacature bekijken

Klantadviseur KPN e-Herkenning

Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en
- Volledige vacature bekijken