Inloggen - Registreer  

Klantenservicemedewerker DHL Parcel

DHL Parcel, één van de grootste logistiek - via Vacatures In Amersfoort - Arnhem - 09-05-2022 Naar vacature  

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan het werk bij DHL Parcel, één van de grootste logistieke dienstverleners ter wereld. In Nederland heeft deze organisatie zestien sorteercentra waar medewerkers dagelijks bezig zijn om de zendingen zo snel mogelijk naar het juiste adres te krijgen. Ook kun je zelf pakketten versturen, terugsturen of afhalen. 

Werktijden

In deze functie werk je 24 tot 40 uur per week. Je werkt van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 19.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 14.00 uur.

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een baan waar je zowel parttime als fulltime aan de slag kunt met jouw communicatieve
skills
? Jij hebt bij voorkeur een jaar werkervaring als customer service medewerker of klantenservicemedewerker en wil deze kennis graag toepassen! Het enige wat wij nog van je vragen is een afgeronde mbo-opleiding. Voor jouw kennis en ervaring kun je rekenen op een salaris van € 13,81 bruto per uur, pensioenopbouw en op termijn kans op contractuele overname door DHL Parcel! Klaar voor een nieuwe uitdaging? Reageer dan direct!

Uitzendbureau Manpower is voor DHL Parcel in Arnhem op zoek naar meerdere klantenservice medewerkers.
Als klantenservice medewerker ga jij je dagelijks bezighouden met het beantwoorden van vragen en het verstrekken van informatie, zowel telefonisch als via e-mail. Dit kunnen diverse vraagstukken zijn, denk aan: zendingsgerelateerde vragen en servicevragen of informatie over tarieven. Alle gesprekken met klanten voer je volgens de customer servicerichtlijnen. Verder kun je denken aan de volgende werkzaamheden:

Verwerken van afhaalopdrachten voor klanten die zijn ontvangen middels telefoon of mail
Registreren van relevante informatie voor andere afdelingen
Inspelen op verkoopsignalen en deze doorgeven aan de afdeling Sales 
Behandelen, aanvullen en sluiten van cases en requests
Escalaties voorkomen bij klachtgesprekken en zorgen voor een ‘first time resolution rate’
Doen van voorstellen voor het oplossen van conflictsituaties en correct doorzetten van klachten naar de backline
Aanvullen en opstellen van dossiers bij klantgesprekken en signaleren van knelpunten binnen de organisatie
Dit krijg je
  • Op termijn kans op contractuele overname door DHL Parcel bij goed functioneren
  • Brutosalaris van € 13,81 per uur
  • Reiskostenvergoeding volgens cao DHL
  • Parttime of fulltime baan van 24 tot 40 uur per week
  • Pensioenopbouw via Manpower na acht gewerkte weken
  • Gratis toegang tot Manpower Academy, het e-learningplatform van Manpower

Functie-eisen

Minstens een mbo-diploma
Minimaal één jaar ervaring als
klantenservice medewerker, customer service medewerker, medewerker klantenservice, servicemedewerker, medewerker klantcontact, klantcontactmedewerker, medewerker customer service of vergelijkbaar

Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, omdat er in beide talen wordt gecommuniceerd met klanten
Incasseringsvermogen om de navragen te kunnen afhandelen zonder dat er verdere escalaties ontstaat
Beschikbaarheid van minstens 24 uur per week
Voldoe jij aan bovenstaande eisen? Wacht dan niet tot de vacature sluit en solliciteer vandaag nog! Manpower neemt binnen twee werkdagen contact met jou op.

meer...

Naar vacature