Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Management assistent crisisdienst

GGZ inGeest - via Talent - Amsterdam - 11-03-2025 Naar vacature  

Als management assistent speel je een belangrijke rol in de organisatie van processen op de Crisisdienst. Je denkt altijd een stap vooruit en signaleert waar ondersteuning nodig en gewenst is. Je kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden in de dynamische omgeving van de kliniek. Zo draag je ieder dag bij aan de beste zorg, zowel voor je collegas als je cliënten. Passende zorg voor jouw cliëntenJe ondersteunt de Crisisdienst in Amsterdam in de Nieuwe Valeriuskliniek..De Nieuwe Valerius is een moderne kliniek met veel faciliteiten, waaronder een sportzaal, keuken en activiteitenprogramma.Op de afdelingen zijn er cliënten van diverse culturele achtergronden en de meest uiteenlopende psychiatrische ziektebeelden.De Crisisdienst is een team van ongeveer 55 medewerkers. Verpleegkundigen, psychologen, psychiaters, artsen, triagisten, maatschappelijk werker, ervaringsdeskundige en heel veel collegas in opleidingJe werkt samen in een hecht en dynamisch multidisciplinair team met ruimte voor eigen initiatief.Ons team heeft een open leerklimaat waar veel aandacht is voor feedback en intervisie. We kunnen op elkaar bouwen en er is ruimte voor plezier en ontspanning.Passende werkomgeving voor jouJe ondersteunt de triagisten op drukke momenten bij de telefoon.Je bent verantwoordelijk voor het plannen, organiseren, voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen en bijeenkomsten, je bewaakt hiervan de uitvoering van de actiepunten en besluiten.Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de agenda, waarbij je afspraken en bijeenkomsten zodanig plant dat men op het juiste moment met de juiste prioriteiten aan de slag is.Je communiceert met behandelaren en ambulante teams voor het plannen van zorgafstemmingsgesprekkenzorg afstemmingsgesprekken ten behoeve van de voortgang voor cliënt.Je biedt ondersteuning aan de leidinggevende bij praktische zaken zoals het reserveren van ruimtes, aanvragen van sleutels, aanvragen parkeervergunningen, bestellen van attenties en faciliteren van praktische zaken rondom de instroom van medewerkers.Je handelt overige administratieve taken af.Je bent onze liaison met de facilitaire dienst.Je biedt ondersteuning bij verschillende projecten.Je weet makkelijk te schakelen tussen wat belangrijk is en welke zaken kunnen wachten; kortom je bent een belangrijke schakel in de processen rondom de zorgverlening.Ook belangrijkJe komt te werken op de 5e etage van ons gebouw De Nieuwe Valeriusboven de SEH van de VUMC.Je hebt minimaal een MBO-diploma en HBO denk- en werkniveau.Je bent 20-28 uur per week beschikbaar..Je krijgt direct een vast dienstverband.Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.De functie is ingeschaald in FWG 40, je salaris hangt samen met je ervaring. We bieden:Een meerkeuzesysteem aan arbeidsvoorwaardenEen vaste eindejaarsuitkering van 8,33%Een sportabonnement met flinke kortingEen fietsregelingKorting op één van de collectieve ziektekostenverzekeringenEen gratis abonnement op Cultuur WerktBij GGZ inGeest krijg je alle ruimte om te groeien en om je te blijven ontwikkelen als professional. Dat is niet alleen goed voor jou, maar ook voor onze cliënten. Die krijgen zo namelijk de best mogelijke zorg van een multidisciplinair, gedreven en innovatief team.GGZ inGeest: De beste zorg begint bij jouw ontwikkeling. Solliciteren? Enthousiast? Reageer dan voor 1 juli 2024. Dat kan heel eenvoudig via de knop 'Solliciteer direct'. Het inwinnen van referenties en het controleren van diploma's maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve verklaring omtrent gedrag (VOG) vereist. Deel deze vacature via

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van GGZ inGeest