Product Line Manager, Global Foam & Dispensers EU
Silgan Containers - Alkmaar
Key Responsibilities:Oversee product line profitabilityDrive product line innovation pipelineDevelop and implement product line strategyIdentify key customer/brand targets that fit product’s capabilitiesWork with Sales - Volledige vacature bekijken
Manager Customer Service
Manager Customer Service
B Fashion Brands is een mode bedrijf met diverse merken zoals Yest, Base Level en Benk. Ons doel is het uitbouwen van onze merken in Europa vanuit ons hoofdkantoor in Beverwijk. Ook zijn we actief in Noord-Amerika en hebben we een kantoor in Vancouver.
Wij zijn ambitieus en volop in ontwikkeling met ons bedrijf. Voor de afdeling Customer Service zijn wij op zoek naar een Customer Service Manager. Word jij onze nieuwe teamleider die zorgt voor een ongeëvenaarde klantbeleving?
Als Customer Service Manager ben je verantwoordelijk voor het aansturen en motiveren van een team van 4 medewerkers. Jij bent de spil tussen ons bedrijf en onze klanten, waarbij je een uitstekende service en klanttevredenheid garandeert. Dit is een hands-on functie: je werkt actief mee met het team, terwijl je ook processen stroomlijnt en verbeteringen doorvoert.
Je dagelijkse taken bestaan onder andere uit:
- Het aansturen, coachen en ontwikkelen van het customer service team.
- Het bewaken van klantprocessen en het optimaliseren van onze service.
- Het ondersteunen van complexe klantvragen en het vinden van oplossingen.
- Het beheren van klantgegevens en workflows in systemen zoals IT’s Perfect en Fashion Cloud.
- Het rapporteren aan de directie over KPI’s, klanttevredenheid en procesverbeteringen.
Wat neem je mee?
- Minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen customer service in de modebranche.
- Ervaring met IT-systemen zoals IT’s Perfect, EDI en Fashion Cloud is een pré.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
- Een hands-on mentaliteit: je denkt strategisch, maar helpt ook graag mee in de uitvoering.
- Sterke organisatorische skills en oog voor detail.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende functie in een jong en dynamisch team.
- De kans om je stempel te drukken op onze customer service afdeling.
- Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Leuke teamactiviteiten zoals samen sporten of een borrel.
k.ruiter@bfashionbrands.nl
en wie weet nodigen wij jou binnenkort uit voor een gesprek.
meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Bfashion brands
Gerelateerde vacatures aan Manager Customer Service
Claire's - Alkmaar
Claire's - A Career that's always in style Store Manager OpportunityAbout the RoleAs Store Manager, your core area of responsibilities will be: Sales and profit - Achieving store targets through driving sales and moreSales - Volledige vacature bekijken
Medior Customer Succes Manager
RegLab - Haarlem
Ben jij toe aan een nieuw avontuur en wil je jouw carrière een boost geven? Ben je klantgericht, communicatief vaardig en haal jij graag het maximale uit jouw klantrelatie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw rol Als - Volledige vacature bekijken
Customer Service Medewerker Logistiek
Extra Talent - Beverwijk
2.500,- tot € 3.259,- bruto per maand Werk jij graag voor een internationaal bedrijf en een gevestigde naam? Zet dan jouw klantgerichte kwaliteiten vandaag nog in bij deze logistiek dienstverlener als Customer Service - Volledige vacature bekijken
IM Staffing Services - Santpoort-Noord
Vind jij het leuk om telefonisch eerste aanspreekpunt te zijn voor klanten, particulieren en collega’s? Maar ook hun behoeftes te begrijpen, daarop te anticiperen en daarmee (vrienden)relaties op te bouwen? Werken bij een - Volledige vacature bekijken