Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Klantenservice/Administratief medewerker
Werkverband: Fulltime
Locatie: Rotterdam / Bergschenhoek
Heb jij hart voor logistiek?
Ben jij graag het aanspreekpunt voor onze klanten, werk jij nauwkeurig en heb jij affiniteit met logistiek? Wij zijn voor onze vestiging in Bergschenhoek op zoek naar een klantvriendelijke collega.Kom jij ons team versterken?
Hoe ziet de functie eruit?
Als klantenservice/administratief medewerker bijSluyter Logistics Rotterdam
lever je een belangrijke bijdrage aan het logistieke proces. Je verwerkt dagelijks digitale orders, onderhoudt contact met klanten, ondersteunt de planning en bewaakt proactief de status van zendingen. Daarnaast bied je ondersteuning bij diverse administratieve processen en zorg je er samen met je collega’s voor dat de klant tevreden is en de administratie op orde.
Wat vragen wij van jou?
Het is van belang dat je goed in het team past en beschikt over de juiste papieren. Daarom vragen wij het volgende:- MBO werk- en denkniveau;
- Thuis in de transport;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je beschikt over een klantgerichte instelling;
- Je werkt accuraat, oplossingsgericht en proactief;
- Je bent een doorzetter en bereid om een extra stap te zetten indien nodig.
Wat bieden wij?
- Een prettige, informele werksfeer in een gezellig en gemotiveerd écht Rotterdams team;
- Werkdagen: maandag t/m vrijdag;
- Pensioenopbouw conform pensioenfonds vervoer;
- Een arbeidscontract voor een jaar met uitzicht op een vaste baan;
- Minimaal 24 vakantiedagen en 3,5 ATV dagen per jaar op fulltime
- Fietsplan;
- Altijd op tijd je salaris;
- Opleidingsmogelijkheden;
- Dagelijks verzorgde lunch;
- Reiskostenvergoeding (conform cao).
Naar vacature
Meer vacatures van Sluyter