Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Facility Manager

D&b - Amstelveen - 12-02-2025 Naar vacature  

Facility Management
Head Office
Hospitality
Mobility
Security
The Happy Few
Catering
Cleaning
Facility Management
Head Office
Hospitality
Mobility
Security
Contact
Gondel 1, 1186 MJ Amstelveen
020 420 06 91
Open Sollicitatie
werken@db.nl
db.nl
Terug
Home
Vacatures
Facility Management
Facilitair Manager
32 - 40 uur
Schiphol
Top Locatie
Jij helpt medewerkers van dit bedrijf op weg!
Vacature ·
Facility Manager
  • Kantooromgeving op Schiphol Centrum
  • Overall verantwoordelijk voor de mobiliteit van medewerkers
  • Aansturen van twee coördinatoren
  • Verantwoordelijk voor alle mobiliteit gerelateerde contracten
  • Veel verantwoordelijkheid en vrijheid
Ja, ik heb interesse
Lees verder
Direct naar
Start
In het kort
Een dag als...
Groeipad
(N)iets voor jou?
Procedure
Solliciteer
Dit ben jij
  • Je bent dienstverlenend, veerkrachtig en flexibiliteit
  • Ervaring met wagenparkbeheer
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels
Wij bieden jou
  • Een salaris tussen € 2.795,- en € 3.800,- bruto per maand (afhankelijk van werkervaring)
  • Een bepaalde tijd contract voor 32-40 uur per week, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Secundaire voorwaarden met keuzemogelijkheden

Vacature

Als Facilitair Manager aan de slag bij de opdrachtgever

In deze rol als Facilitair Manager op Schiphol ben je verantwoordelijk voor alles wat met de mobiliteit van medewerkers te maken heeft. Denk aan wagenparkbeheer, fiets lease, Openbaar Vervoer, verhuizingen, expatservices en zakenreizen. Dit bedrijf heeft ook een kantoor in België (Brussel), waar je minstens één keer per maand naartoe reist om de mobiliteit van de medewerkers hier te coördineren.

Helemaal op je plek

D&B The Facility Group is de meest vooruitstrevende integrale facilitaire dienstverlener van Nederland. Als één van de weinige organisaties in de facilitaire markt heeft D&B alle soft services in eigen huis. Wij richten ons op high end corporate klanten en opdrachtgevers binnen hoogwaardige multi tenant omgevingen. D&B heeft uitstekende relaties met vrijwel alle real estate bedrijven die actief zijn in de Nederlandse markt. Het zwaartepunt van onze klantportefeuille bevindt zich op locaties in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht.

Werken bij D&B betekent werken in een inspirerende werkomgeving en onderdeel uitmaken van een hecht en betrokken team. Iedere dag is anders en jij krijgt volop de kans om jezelf te ontwikkelen.

Ik heb interesse

Een dag op deze locatie

09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
[slot-60]
Opstart
Je zwaait de deur open, lichten gaan automatisch aan, je zegt de schoonmaker gedag en zet je spullen neer bij de flexplek.
[slot-60]
Dagstart
Via teams en gedeeltelijk live start jij op met collega's. Je bespreekt kort hoe het event de dag ervoor is gegaan en je vraagt wat de catering en schoonmaak collega's die dag nodig hebben van jou.

[slot-60]
Administratieve werkzaamheden
Jouw rustmomentje om even de mails door te spitten, stakeholders bepaalde vragen te stellen. Zo vraag je de recruiter hoe het gaat met de vacature van huismeester.

[slot-30]
Lunch
Je luncht in het algemeen bedrijfsrestaurant en neemt plaats bij medewerkers. Zo pik je interessante informatie op wat jou helpt in het verbeteren van de dienstverlening

[slot-30]
Call met Business Manager
Naast jouw dagelijkse werkzaamheden bij de opdrachtgever, vinden wij het ook belangrijk dat je lekker in je vel zit. Je belt met de Business Manager om de persoonlijke ontwikkeling en doelstellingen te bespreken.

[slot-90]
Voorbereiding onboarding
Begin van de maand, een interessante en drukke periode. Er starten veel nieuwe medewerkers bij de opdrachtgever en jij speelt een grote rol bij het thuis laten voelen van de nieuwe collega's.

[slot-60]
Project ontwikkeling
Op de achtergrond heb jij een creatief project lopen, namelijk het efficiënter inrichten van een vergaderruimte. Met het thuiswerken, wordt het efficiënt gebruik van ruimtes onder de loep genomen en jij denkt mee over de invulling hiervan.

[slot-90]
Dagafsluiting
Je bereidt de dag erna voor. Staat alles klaar voor de onboarding de dag erna? Weten alle collega's wat er van hen verwacht wordt? Je laat niks aan het toeval over en loopt met een gerust hart het pand uit onderweg naar huis.

Je zwaait de deur open, lichten gaan automatisch aan, je zegt de schoonmaker gedag en zet je spullen neer bij de flexplek.
Via teams en gedeeltelijk live start jij op met collega's. Je bespreekt kort hoe het event de dag ervoor is gegaan en je vraagt wat de catering en schoonmaak collega's die dag nodig hebben van jou.

Jouw rustmomentje om even de mails door te spitten, stakeholders bepaalde vragen te stellen. Zo vraag je de recruiter hoe het gaat met de vacature van huismeester.

Je luncht in het algemeen bedrijfsrestaurant en neemt plaats bij medewerkers. Zo pik je interessante informatie op wat jou helpt in het verbeteren van de dienstverlening

Naast jouw dagelijkse werkzaamheden bij de opdrachtgever, vinden wij het ook belangrijk dat je lekker in je vel zit. Je belt met de Business Manager om de persoonlijke ontwikkeling en doelstellingen te bespreken.

Begin van de maand, een interessante en drukke periode. Er starten veel nieuwe medewerkers bij de opdrachtgever en jij speelt een grote rol bij het thuis laten voelen van de nieuwe collega's.

Op de achtergrond heb jij een creatief project lopen, namelijk het efficiënter inrichten van een vergaderruimte. Met het thuiswerken, wordt het efficiënt gebruik van ruimtes onder de loep genomen en jij denkt mee over de invulling hiervan.

Je bereidt de dag erna voor. Staat alles klaar voor de onboarding de dag erna? Weten alle collega's wat er van hen verwacht wordt? Je laat niks aan het toeval over en loopt met een gerust hart het pand uit onderweg naar huis.

Groeipad

Groei mee met D&B
Binnen D&B zijn er veel mogelijkheden jezelf te ontwikkelen.

Servicedesk Medewerker

Facilitair Coördinator

Deputy Facilitair Manager

Facilitair Manager

Deze vacature

Senior Facilitair Manager

Ik heb interesse

Waarom werken bij The Happy Few?

Bekijk hier waarom The Happy Few bij D&B ook écht de Happy Few zijn.

Pas jij in #theHappyFew?

Is dit (n)iets voor jou?
Yeh!
Neh...

Gastvrij

Met jouw Hospitality-mindset weet jij verwachtingen te overtreffen en komen mensen de volgende dag graag bij je terug. Jij maakt een onuitwisbare indruk op je omgeving.

Initiatief

Jij hebt oog voor detail en vindt het een uitdaging om je werkplek te verbeteren. Jij bouwt snel waardevolle relaties op.

Enthousiast

Jij bent vrolijk, energiek en houdt ervan om mensen blij te maken. Jij bent een echte ambassadeur voor het bedrijf waar je werkt.

Voorspelbaar

Jij vindt het fijn om aan het begin van de dag exact te weten wat je kunt verwachten. Van afwisseling in je werkzaamheden houd jij niet zo.

Individueel

Je doet graag je eigen ding. Op de voorgrond treden is niets voor jou.

Afwachtend

Van een stapje extra zetten word jij niet vrolijk. Het uitvoeren van je dagelijkse taken vind jij meer dan genoeg.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van D&b
Meer Facility Manager vacatures