Teamleider Customer Support
FreshRecruitment, Hedel •
3 dagen geleden
Fulltime / parttime
Fulltime
Educatie
MBO, HBO
Carrièreniveau
Medior (mid-career), Senior (ervaren)
Contract type
Vast contract
Industry
FMCG, Handel
Vertical
Logistiek, Management support, Food & Horeca
Een verantwoordelijke peoplemanager die anticipeert en optimaliseert
- Je bent verantwoordelijk voor het leiden en optimaliseren van de Customer Support Afdeling.
- Jij zorgt voor een positieve teamdynamiek.
- Analyseren van klantfeedback om verbeterpunten te identificeren en door te voeren.
- Bewaken en uitvoeren van het administratieve proces support.
- Coördineren van de ontwikkeling van teamleden om hun kennis en vaardigheden te verbeteren.
- Rapporteren aan het management over prestaties, trends en klanttevredenheid.
- Je werkt intensief samen met andere afdelingen om klantgericht oplossingen te bieden.
- Beheren van escalaties en complexe klantvraagstukken.
- Je rapporteert aan de Manager Commercie.
Klantgericht, teamspeler en ondernemer
- HBO werk en denk niveau, opleiding in een commerciële richting.
- Je werkt al een aantal jaar in de AGF of foodretail sector als accountmanager.
- Je bent sterk in acquisitie met betrekking tot retail klanten in Frankrijk.
- Flexibel en bereidheid om af en toe te reizen en deel te nemen aan internationale beurzen.
- Bekend met de dynamiek en dagelijks veranderende uitdagingen binnen de vers sector
- Je beheerst de Nederlandse, Franse en Engelse taal (zowel mondeling als schriftelijk).
- Omgevingsbewust.
- Humor.
- Verantwoordelijk.
- Krachtige persoonlijkheid.
- Scherp en analytisch.
- Pro-actief en een doorzetter.
- Georganiseerd.
- Oplossingsgericht.
- Hands-on.
Everest Fresh Groenten en Fruit
in Hedel werken zo’n 140 enthousiaste mensen die allemaal
bijdragen aan de groei. Het motto? Topkwaliteit en een vriendelijke service, elke dag opnieuw. Ze zijn gedreven door innovatie en streven naar de hoogste versheid. Maar bovenal draait het bij hen om mensen: Ze koesteren hun relaties en medewerkers met zorg en aandacht. Bij Everest komen kwaliteit en plezier samen!
Een fulltime en uitdagende job met goede arbeidsvoorwaarden in een groeiende en ontwikkelende organisatie. Door middel van een solide inwerkperiode en trainingen heb je alle mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en zijn de groeimogelijkheden ruim aanwezig. Naast hard werken vindt men, plezier, humor en persoonlijke ontwikkeling ook erg belangrijk. Salaris en overige condities zijn in overeenstemming van de kwaliteit van de kandidaat.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Carriere.nu
Meer Teamleider Customer Support vacatures