Meewerkstage Customer Support - team Benelux
Xindao - Rijswijk
Wat ga je precies doen: ‘Gifting’ is een mooi onderdeel van onze cultuur. Helaas creëert het ook afval en kan het slecht zijn voor onze planeet.Onze wereld vraagt om een andere manier van geven. Als gift company moeten - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Customer Service Benelux
What you will be doing: ‘Gifting’ is een mooi onderdeel van onze cultuur. Helaas creëert het ook afval en kan het slecht zijn voor onze planeet. Onze wereld vraagt om een andere manier van geven. Als gift company moeten wij de eersten zijn die daaraan voldoen. Wij zijn volledig 'connected' met ons doel om de gehele industrie te inspireren door middel van 'positive change'. Jij, als Customer Service Medewerker voor onze Customer Service afdeling - team Benelux zal deel uitmaken van onze transitie en daarmee impact hebben op ‘positive change’. Onze manier van geven veranderen. Klinkt dat niet gaaf? Heb jij een passie voor klantcontact en spreek je vloeiend Nederlands en Engels? Lees dan snel verder over wat wij te bieden hebben! Wat ga je precies doen? Je gaat bouwen aan en onderhoudt klantenrelaties met klanten uit Nederland, België en Luxemburg. Je levert graag net dat beetje extra en je hebt oog voor de wensen en behoeftes van de klant. Je ondervangt problemen voordat ze überhaupt ontstaan. Door de dag heen ontvang je e-mails met aanvragen, handel je offertes en orders af maar je schakelt net zo makkelijk naar een telefoontje waarin je jouw (cross)sales kwaliteiten toont. Met jouw productkennis (deze kennis doe je op door de verschillende trainingen die je krijgt) en oog voor detail geef je klanten advies over onze producten uit uiteenlopende productgroepen, zoals drinkware, home & living en audio. Je houdt van klantcontact en draait je hand niet om voor lastige vragen. Je schakelt gemakkelijk van een telefoontje, naar een e-mail of naar een hulpvraag van je collega. Eerlijkheid, transparantie, korte lijntjes en samenwerken zijn woorden die goed bij jou passen. Heb je nog geen ervaring in Customer Service? Dat vinden wij niet erg. Wij leren jou graag de kneepjes van het vak! What we are looking for: Je bent administratief sterk Een afgeronde mbo-opleiding 32-40 uur de tijd om bij ons te komen werken Je hebt een helikopterview en je denkt 2 stappen vooruit Je bent een teamplayer en je kunt zelfstandig werken Je spreekt en schrijft zeer goed/vloeiend Nederlands en Engels Beheersing van de Franse taal is een pré Commerciële mindset Kennis van MS Office en ERP-systemen is een pré Service – en klantgerichte houding en aanpak Flexibele instelling en de vaardigheid om snel te kunnen schakelen En de ambitie om de komende jaren deze functie helemaal eigen te maken en daarin te groeien. What we offer: Een informele en internationale werksfeer Een interessante functie met ruimte voor eigen initiatief Prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 27 vakantiedagen op basis van 40 uur en een health bonus Korting op personeelsaankopen Gratis vers fruit en heerlijke (Nespresso) koffie Gloednieuw kantoor naast het station van Rijswijk Gratis gebruik van de gym in ons nieuwe pand Enthusiastic about this job? ‘Connect’ met ons door je korte motivatie en cv te mailen naar jobs@xdconnects.com . Voor vragen over XD Connects of deze vacature kun je ook contact opnemen met Chantal de Vos (Corporate Recruiter), jobs@xdconnects.com / 070 75 90 528 of bezoek onze website . About us XD Connects is one of the largest corporate gift suppliers in Europe, with sales offices across Europe, a design studio in China and a state-of-the-art printing facility in Romania. The collection consists of 13 different product groups with more than 3,000 products; all in stock. We strive for positive change by providing the best low impact gifts, which connects businesses with their employees and customers whilst minimizing the impact on the environment. As a company, our objective is to work with maximum transparency, both internally and externally. In all aspects of our business, we encourage open communication and a collaborative atmosphere. A job at XD Connects is unlike any other you have had. You will be challenged. You will be inspired. Moreover, you will be proud. Because you will be part of something big; changing an industry for the bette r. 550+ colleagues will be happy to have you on board!
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van XD Connects
Gerelateerde vacatures aan Customer Service Benelux
Customer Support Representative - Benelux
Xindao - Rijswijk
Wat ga je precies doen: ‘Gifting’ is een mooi onderdeel van onze cultuur. Helaas creëert het ook afval en kan het slecht zijn voor onze planeet.Onze wereld vraagt om een andere manier van geven. Als gift company - Volledige vacature bekijken
Head of Business Development (DENZA Brand)
BYD Europe - Hoofddorp
As the first overseas subsidiary of BYD group, our main focus is to provide European customers with new energy vehicles, rechargeable batteries, solar panels, energy storage systems and other new energy products, as well as - Volledige vacature bekijken
Olympia - Leiden
Wat ga je doen? Als Customer Support Medewerker kun jij direct aan de slag op de eerstelijns of tweedelijns helpdesk. Dit bedrijf in Leiden is namelijk op zoek naar een actieve en communicatieve medewerker die graag op - Volledige vacature bekijken
Key Account Supply Chain Manager
L'Oréal - Hoofddorp
Key Account Supply Chain Manager Corporate / LDB division About L’OréalL'Oréal has been a world leader in the cosmetics business for more than years and has grown into one of the largest FMCG companies in the world. - Volledige vacature bekijken