Inloggen - Registreer  

Assistent Controller

Itec - Zaltbommel - 29-04-2022 Naar vacature  

32-40 uur | MBO werk- en denkniveau | Standplaats Zaltbommel

Ben jij een gedreven professional met passie voor financiën en administratie? Wil jij jouw carrière verder ontwikkelen in een dynamische werkomgeving?

SOLLICITEER DIRECT!
Meer sales vacatures
SOLLICITEER DIRECT!
BEL ONS NU!

Een geschikte kandidaat:

Een afgeronde HBO-opleiding in Bedrijfseconomie of Finance
Minimaal 1 jaar relevante werkervaring
Initiatiefrijke en analytische mindset
Resultaatgericht en enthousiast
Betrouwbaarheid en een hands-on mentaliteit
Cijfermatig sterk en communicatief vaardig
Uitstekende kennis van Excel, bij voorkeur ervaring met Exact en QlikView
Beschikbaar voor 32-40 uur per week
Woonachtig binnen een straal van 20 km rondom Zaltbommel (pré)

Je wordt beloond met:

Een dynamische en verantwoordelijke functie
Een 32-40-urige werkweek
25 vakantiedagen voor een gezonde werk-privébalans
Regelmatige teambuilding-uitjes en een informele werksfeer
Gebruik van onze eigen fitness- en wellnessfaciliteiten
Gezellige vrijdagmiddagborrels in ons Grand Café

Een eigen sportschool

Een eigen bar

Wat ga je doen?

Stap in een verantwoordelijke en uitdagende rol binnen een toonaangevend en innovatief bedrijf. Wij zoeken een analytische en proactieve Assistent Controller die gedreven is om financiële processen te optimaliseren en bij te dragen aan ons succes.

Als Assistent Controller ondersteun je de Financieel Directeur in uiteenlopende financiële werkzaamheden. Jij bent mede verantwoordelijk voor het opstellen, beheren en controleren van financiële administratie, rapportages en fiscale aangiftes. Daarnaast draag je actief bij aan procesverbetering en budgetbewaking binnen de organisatie.

Werkzaamheden:
  • Opstellen, controleren en analyseren van financiële rapportages;
  • Ondersteunen bij maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen ;
  • Verantwoordelijk voor het opmaken van btw-aangiftes;
  • Bijdragen aan budgetbewaking en liquiditeitsbegrotingen;
  • Ondersteunen bij financiële verslaglegging en procesoptimalisatie;
  • Eerste aanspreekpunt; voor collega’s op de financiële administratie.

Werken bij Itec

Sinds het ontstaan in 1987 is Itec uitgegroeid tot dé specialist in het beheren van uw documentenstromen. Binnen de Benelux zijn we de grootste, onafhankelijke leverancier van kantoorapparatuur en documentoplossingen. Werken bij Itec betekent dat u kunt vertrouwen op beproefde hardware en software. Als serviceorganisatie pur sang geven we bovendien op meerdere manieren vorm en inhoud aan persoonlijke service.

Al ruim 30 jaar ligt onze focus op kwaliteit, maatwerk en flexibiliteit. De afgelopen jaren is daar duurzaamheid als belangrijke pijler bijgekomen. We hebben een prima naam opgebouwd met krachtige, beproefde totaaloplossingen. Afhankelijk van uw behoefte en benodigde capaciteit zetten we onze hardware (printers en multifunctionals), plus onze oplossingen voor document management in. Zo besparen we op printkosten, houden we grip op uw documentstromen en hebben we oog voor het milieu.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Itec