Hoofdkantoor Standaard - Capelle aan den IJssel
Werken bij een innovatief bedrijf waar duurzaamheid en energietechniek centraal staan. Bij Batenburg Energietechniek in Capelle aan den IJssel speel jij als Medewerker Inkoop een sleutelrol in ons logistieke proces. Bij ons - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Administratie Med Inkoop
Beschrijving van de functie
Als onderdeel van ons Inkoop Team ga jij administratieve ondersteuning
bieden en zaken oppakken die nodig zijn om het team en andere
afdelingen van informatie te voorzien.
Wie ben jij?
Je bent een praktisch ingesteld persoon die accuraat werkt. Je hebt
minimaal rond de 5 jaar werkervaring in een inkoopafdeling waar je
bezig bent geweest met het verwerken van Inkoopinformatie.
Affiniteit met ons product is geen must, maar uiteraard wel een pré.
Spreken de volgende taken en verantwoordelijkheden je aan?
- Inkooporders plaatsen bij leveranciers;
- Goed contact met Logistiek en Sales over levertijden;
- Verschepingsdocumenten van binnenkomende goederen
- Facturen controleren en opvolgen.
- MBO+/HBO werk- & denkniveau;
- Communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Met overtuiging de volgende competenties aanwezig:
communicatief en samenwerken.
Wat bieden wij
Een fulltimebaan van minimaal 32 uur per week.
Goede arbeidsvoorwaarden en een fijne werkomgeving.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Hendrikvedergroup
Gerelateerde vacatures aan Administratie Med Inkoop
Hoofdkantoor Standaard - Capelle aan den IJssel
Werken bij een innovatief bedrijf waar duurzaamheid en energietechniek centraal staan. Bij Batenburg Energietechniek in Capelle aan den IJssel speel jij als Medewerker Inkoop een sleutelrol in ons logistieke proces. Bij ons - Volledige vacature bekijken