Personeelsplanner/administratief medewerk
Schiphol-Oost 1117 BC
Administratief/Hospitality
Fulltime
Solliciteer direct
Alles over de functie
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste,fulltime/parttime
Personeelsplanner/administratief medewerk(st)er! Ben jij een kei in plannen & organiseren, super efficiënt en altijd in control? Lees dan snel verder!
Werken op de planning bij Spirit
Als Personeelsplanner/administratief medewerk(st)er ben jij hét aanspreekpunt voor onze receptionistes. Deze receptionistes zijn expert op het gebied van het ontvangen van bezoekers op high end locaties en het bezorgen van een glimlach op iedereen zijn gezicht. Voor deze gedreven receptionistes ben jij het eerste aanspreekpunt! De complete planning van A tot Z is aan jou. Jij kent het volledige team en houdt rekening met hun voorkeuren en de wensen van de opdrachtgever.Naast de personeelsplanning zorg je voor een hartelijk welkom van de receptionistes voor de daadwerkelijke start. Zo bespreek je de inwerkdagen, de diverse processen en plant de trainingen in. Naast het beantwoorden van de diverse vragen, en het opstarten van de screeningen houdt je ook de personeelsadministratie bij.
We vinden het belangrijk dat je oprechte interesse hebt in de teams. Om te zorgen voor goed contact ga je ook met regelmaat op de locaties langs. Uiteraard ben je zelf ook bij de teammeeting aanwezig. Het enthousiasmeren en motiveren van onze receptionistes maakt je werk extra leuk! Ga jij deze uitdaging aan?
Wat Spirit Hospitality Services jou biedt
Als je bij Spirit werkt dan ben je verzekerd van:- Een parttime/fulltime plek op ons prachtig gelegen hoofdkantoor in Schiphol-Oost;
- Een baan waarin ondernemendheid en zelfstandigheid centraal staan;
- Een zeer aantrekkelijk salaris en arbeidsvoorwaarden pakket;
- Een zelfstandige functie binnen een enthousiast team;
- Een open en ambitieuze werksfeer met veel ruimte voor eigen initiatief;
- De mogelijkheid om samen met het team te padellen;
- Gezellige borrels en teamuitjes met de leukste collega’s!
Onze ideale kandidaat beschikt over
- Minimaal een afgeronde MBO administratief of HBO opleiding (Hotelschool of Vrijetijdsmanagement is een pré);
- Minimaal 1 jaar werkervaring in Hospitality branche en/of ervaring op administratief gebied;
- Een proactieve werkhouding, denkend in oplossingen;
- Een uitstekend vermogen om te plannen & organiseren.
Verder is het belangrijk dat je
- Flexibel, stressbestendig en representatief bent;
- Minimaal 4 dagen per week beschikbaar bent;
Per kort termijn fulltime/parttime beschikbaar bent van maandag t/m vrijdag;
- Vloeiend Nederlands spreekt en ook met Engels overweg kunt;
- Woonachtig bent in de omgeving van Schiphol en Amsterdam.
Naar vacature
Meer vacatures van Spirit Hospitality Services
Meer Personeelsplanner administratief medewerk vacatures