Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Het werken bij de Service Desk van KPN voor de Nederlandse Spoorwegen in Maastricht biedt veel verantwoordelijkheid, gezien de grote schaal van de organisatie en het belang van ICT voor de NS. De 365 - Volledige vacature bekijken
Servicedesk Expert in 2 Per maand Fulltime
Bedrijfsomschrijving
Het werken bij de Service Desk van KPN voor de Nederlandse Spoorwegen in Maastricht biedt veel verantwoordelijkheid, gezien de grote schaal van de organisatie en het belang van ICT voor de NS. De 365 dagen per jaar bereikbaarheid laat zien dat er constant gewerkt wordt aan het bieden van betrouwbare en wendbare ICT-ondersteuning voor een groot aantal medewerkers en systemen.Als Servicedesk Analist werk je samen met een team van 25 professionals, waaronder Servicedesk Coördinators, Servicenow Key-users en een Knowledge Manager, om de ICT-diensten te waarborgen voor 20.000 gebruikers bij de NS. De variëteit aan diensten die je ondersteunt – van toegang en connectiviteit tot cloud en security – betekent dat je een breed scala aan kennis en technische vaardigheden moet inzetten om de continuïteit en beschikbaarheid van de systemen te garanderen.
Functieomschrijving
Ben jij iemand die graag in de IT werkt en sterk is in communicatie en probleemoplossing? Dan kan dit je droombaan zijn!Als Servicedesk Analist bij het NS team krijg je een veelzijdige functie, waarbij je de klant helpt met technische verstoringen en zorgt dat incidenten worden verholpen. Denk hierbij aan het oplossen van Self Service tickets, mailboxen onderhouden, het regisseren van (200) oplosgroepen en het onderhouden van kennisartikelen. Je zult met name bezig zijn met het aannemen en oplossen van verstoringen en het coördineren hiervan. Verder ben je verantwoordelijk voor het bijdragen aan het verhogen van het Self Service gebruik door eindgebruikers.
Naast de basis werkzaamheden zijn er mogelijkheden om deel te nemen aan verschillende projecten om de dienstverlening te optimaliseren, zoals het analyseren van klanttevredenheidsonderzoeken en vervolgens met verbetervoorstellen komen.
De standaard diensten zijn maandag t/m vrijdag 07:00-18:00 uur. Daarnaast is er 1x per twee maanden een weekenddienst (za/zo 07:30-16:00 uur, je krijgt hiervoor naar keuze vrije dagen door de week voor terug of een vergoeding in geld) en optioneel indien nodig avonddiensten (ma t/m vr 12.30-21:00).
Functie-eisen
Voor deze functie is veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid vereist, vooral wanneer het gaat om het beheren van kritische incidenten en het bieden van ondersteuning aan de klant. De nadruk ligt echt op het snel en accuraat oplossen van problemen, maar ook op het proactief bewaken van meldingen en het blijven informeren van de klant. Het feit dat je veel taken zonder direct toezicht uitvoert, maakt het belangrijk om zowel technisch vaardig als goed in het omgaan met klantrelaties te zijn.Jij bent:
- MBO afgestudeerd (dit is een vereiste);
- 20-25 uur per week beschikbaar.
Jij beschikt over:
- Werkervaring en/of een opleiding binnen de ICT. Minimaal aantoonbare affiniteit met ICT (Windows);
- Kennis van ITIL is een pré;
- Een klantgerichte instelling en bent communicatief sterk;
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
Arbeidsvoorwaarden
- Indirect werken voor de NS, de grootste klant van KPN, waar iedereen wel iets van feeling en ervaringen mee heeft;
- Een groot en leuk team waarin samen resultaten halen en plezier in je werk houden bovenaan staat;
- Diversiteit aan werkzaamheden;
- Veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om je werk te doen;
- Een reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer;
- Toeslagen bij weekenddienst;
- Een laptop van de zaak;
- Na een inwerkperiode bestaat er de mogelijkheid om 3 dagen per week vanuit thuis te werken.
- Goede doorgroei- en opleidingsmogelijkheden en een persoonlijk opleidingsbudget van €1.500,- per jaar (na 6 maanden); Sterker nog, we verwachten van jou dat jij je blijft ontwikkelen!
Goed om te weten:
Een uitgebreide screening kan van toepassing zijn.
Contactgegevens
Ruya DereliVasteland 12
3011 BL ROTTERDAM
Telefoon: +31102034880
Email: r.dereli@werk.olympia.nl
Extra informatie
StatusOpen
Opleidingsniveaus
MBO
Plaats
MAASTRICHT
Salarisindicatie
€2.253 Per maand
Gepubliceerd op
06-03-2025
ICT bijbaan
| MBO
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesDeel deze vacature
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Service Desk van KPN
Meer Servicedesk Expert in 2 Per maand Fulltime vacatures
Gerelateerde vacatures aan Servicedesk Expert in 2 Per maand Fulltime
Olympia - Maastricht
Wat ga je doen? Als Servicedesk medewerker werk jij 32 tot 40 uur (parttime/fulltime) bij het prachtige bedrijf KPN. Geven technische vraagstukken en het verhelpen van storingen jou energie? Dan is deze uitdaging echt iets - Volledige vacature bekijken
Olympia - Maastricht
Wat ga je doen? Ben jij op zoek naar een baan waarin technische diepgang, ICT-werkzaamheden en klantcontact samenkomen? Als Servicedesk Analist vind je deze combinatie bij ons! We bieden volop mogelijkheden voor jouw - Volledige vacature bekijken
Servicedesk medewerker KPN eHerkenning
Olympia - Maastricht
Wat ga je doen? Ben jij op zoek naar een functie waarin technische diepgang, ICT-werkzaamheden en klantcontact samenkomen? Als Servicedesk medewerker eHerkenning vind je deze combinatie bij ons! Wij bieden uitgebreide - Volledige vacature bekijken
Skilled IT Servicedesk Engineer
Provide - Maastricht
FunctieomschrijvingAls Support Engineer bij Provide Managed Services BV werk je, samen met je team, iedere dag samen om mensen verder te helpen. Jij bent samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt en dus het - Volledige vacature bekijken