Inloggen - Registreer  

Join de top league als ICT Servicedesk medewerker

CareerValue B.V. - Zoetermeer
De Functie: Als ICT Servicedeskmedewerker bij deze organisatie ben je verantwoordelijk voor de 1e en 2e lijns support-vraagstukken en de bijbehorende documentatie hiervan in het ticketsysteem TOPdesk. Het grootste deel van
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Join de top league als ICT Servicedesk medewerker

CareerValue - via Talent - Zoetermeer - 11-03-2025 Naar vacature  

De Functie: Als ICT Servicedeskmedewerker bij deze organisatie ben je verantwoordelijk voor de 1e en 2e lijns support-vraagstukken en de bijbehorende documentatie hiervan in het ticketsysteem TOPdesk. Het grootste deel van je werkzaamheden kun je remote oplossen, maar het kan voorkomen dat je naar klanten toe moet om incidenten op te lossen, bijvoorbeeld bij problemen met Office 365 en/of VMware.Het team waarin je komt te werken bestaat uit Servicedeskmedewerkers en Systeembeheerders en is ongeveer 15 man groot. Gevraagd Profiel: Om in aanmerking te komen met deze functie:– Beschik je over een afgerond MBO 4 ICT-opleiding;– Heb je 2 jaar of meer werkervaring als Servicedeskmedewerker;– Heb je goede kennis van Office 365 en Windows-server;– Je spreekt / schrijft de Nederlandse taal uitstekend;– Je beschikt over een geldige auto rijbewijs;– Daarnaast kennis van virtualisatie omgevingen zoals: Citrix en/of VMware is zeker mooi meegenomen. Arbeidsvoorwaarden: Wil jij je ICT-carrière naar een hoger niveau tillen en werken bij dé toonaangevende organisatie in Zoetermeer? Als ICT Servicedeskmedewerker heb je de kans om jezelf verder te ontwikkelen in een informele omgeving met uitdagende projecten. En dat is nog niet alles, want de organisatie biedt ook nog eens uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een salaris tussen €2.500 en €4.000 (afhankelijk van jouw ervaring), ruimte voor persoonlijke groei en een optimale werk-privébalans. Bovendien zijn er diverse mogelijkheden om zowel intern aan de slag te gaan als op pad te gaan bij klanten. Het behalen van certificaten wordt gestimuleerd, zodat jij je kennis en vaardigheden kunt blijven verbeteren.Ben jij klaar om deze uitdaging aan te gaan? Neem dan nu contact op met Samim Soltani via samim@careervalue.nl of via 06-18988144. Salaris: 2700 – 4400 euro Functie met: Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats Specialisatie: Support helpdesk 2de lijns Gerelateerd: Ervaren support specialist, Helpdesk 2de lijns, Support, Vacature

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van CareerValue

Gerelateerde vacatures aan Join de top league als ICT Servicedesk medewerker

Servicedesk Medewerker

Isero - Waddinxveen
Servicedesk Medewerker Jij gaat geen ICT uitdaging uit de weg en krijgt er energie van om collega’s te helpen met alle vragen over ICT. Wat ga je doen?Collega’s kunnen altijd bij jou terecht voor hun ICT vragen. Via
- Volledige vacature bekijken

ICT Servicedesk functie met doorgroeimogelijkheden e...

CareerValue B.V. - Delft
De Functie: Bij deze rol als ICT Servicedeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor de 1e en 2e lijns support-vraagstukken en de bijbehorende documentatie hiervan in het ticketsysteem TOPdesk. Grotendeels van de
- Volledige vacature bekijken

Servicedeskmedewerker

jobfinityobfinity - Gouda
Servicedeskmedewerker GoudaVoor een klant in Gouda zijn we op zoek naar een junior servicedeskmedewerker die samen met het team verantwoordelijk is voor het ondersteunen van de ICT systemen van de kantoren en tevens de
- Volledige vacature bekijken

Medewerker Servicedesk

Ipse de Bruggen - Zoetermeer
Medewerker Servicedesk IPB09992 Zoek jij een nieuwe, boeiende uitdaging? Heb je een passie voor HR en Financiën en wil je deze inzetten in een zorgorganisatie die ertoe doet? Ben jij iemand die klanten en collega's met een
- Volledige vacature bekijken