Inloggen - Registreer  

Stafmedewerker crisisbeheersing en BHV

Diakhuis - via Medischebanenbank.nl - Utrecht - 12-03-2025 Naar vacature  

Overige beroepen assistenten
Branche
Ziekenhuis
Aanstelling
Niet nader bepaald
Plaatsingsdatum
11 maart 2025
Niveau
Overig
Ervaring
Niet nader bepaald
Dienstverband
Parttime

Dit ga je doen

Als stafmedewerker crisisbeheersing en BHV ondersteun je de Adviseur Crisisbeheersing (CB) en het Hoofd Bedrijfshulpverlening (BHV) op organisatorisch en administratief vlak. De nadruk ligt hierbij op betrouwbare dienstverlening, efficiënte administratieve procedures en tijdige informatievoorziening. Je begeleidt, adviseert en ondersteunt de Adviseur CB en het Hoofd BHV bij vakspecifieke onderwerpen, met een focus op het proces. Ook voer je de Opleiden, Trainen en Oefen (OTO) activiteiten uit ter voorbereiding van de organisatie op discontinuïteiten, waarbij je afstemt met leveranciers en interne betrokkenen. Daarnaast begeleid je ontruimingsoefeningen op de afdelingen.

Je draagt verantwoordelijkheid voor de voorbereiding en afhandeling van interne en externe subsidieaanvragen voor de OTO jaarplannen CB en BHV. Tot slot ben jij verantwoordelijk voor het beheer van drie systemen. Allereerst het DMS-systeem met relevante CB en BHV documentatie, ten tweede het systeem Crisissuite voor verslaglegging van crisissen en tot slot het systeem Multibel voor alarmeringen op oproepen in geval van crisis.

Hier kom je te werken

Het Diakonessenhuis is al 180 jaar een vertrouwd en kleinschalig ziekenhuis in de stad en regio Utrecht. We hebben moderne technieken, korte lijntjes en een warme sfeer. Bij ons draait alles om échte aandacht, voor onze patiënten en voor elkaar. In leuke teams werken we aan zorg van topkwaliteit.

Als administratief medewerker werk je op de afdeling Bedrijfsbureau Facilitair. Onze afdeling bestaat uit twaalf collega’s met uiteenlopende expertises. De afdeling kenmerkt zich door betrokkenheid en een informele sfeer. We vieren belangrijke momenten samen en delen graag kennis met elkaar. Het team richt zich op een optimale ondersteuning, advisering en beleidsontwikkeling binnen Facilitair en ziekenhuis brede portefeuilles zoals crisisbeheersing, bedrijfshulpverlening, (ver)huur van huisvesting en duurzaamheid. We werken vanuit het mooie kantorengebouw pal naast Stadion Galgenwaard in Utrecht, op steenworp afstand van het ziekenhuis. Waar nodig ben je voor overleggen in het ziekenhuis zelf, op locatie Utrecht of Zeist.

Dit heb je in huis

  • Minimaal een MBO+/HBO diploma (bij voorkeur integrale veiligheidskunde) en minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ruime kennis van het vakgebied crisisbeheersing en BHV en uitstekende schriftelijke en verbale communicatie en sociale vaardigheden;
  • Een resultaatgerichte, proactieve instelling, gecombineerd met doorzettingsvermogen, verantwoordelijkheidsgevoel en gedrevenheid om zaken voor elkaar te krijgen;
  • Als teamspeler ben je in staat effectief te werken in een complex werkveld met diverse disciplines, waarbij stressbestendigheid, zelfstandigheid en accuratesse gewaarborgd blijven;
  • Tot slot beschik je over organisatiesensitiviteit, waardoor je in staat bent om je te bewegen in een omgeving waar vaak verschillende belangen spelen.

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen de € 2.982,- tot max € 4.015,- bruto per maand (FWG 45), afhankelijk van je ervaring, bij een volledige werkweek (van 36 uur per week).
  • Een eindejaarsuitkering en vakantietoeslag van allebei 8,33%.
  • Een persoonlijk opleidingsbudget van € 750,- en de mogelijkheid om zelf bepaalde arbeidsvoorwaarden samen te stellen, zoals een fietsregeling of extra reiskostenvergoeding.
  • Een jaarcontract voor 24 uren per week, met uitzicht op verlenging.
  • Wij ondersteunen jouw reis naar het werk, ongeacht je vervoersvoorkeur. Is jouw woon-werkafstand meer dan 10 km dan bieden we een volledige OV-vergoeding aan. Woon je verder dan 10 km van jouw standplaats en is het OV minder toegankelijk dan kan je ook kiezen voor een reiskostenvergoeding voor reizen met de auto (tot maximaal 35 km) en is er een parkeerautorisatie beschikbaar.
  • Een fantastische fietsregeling, waarmee je tot wel € 2.500,- kunt besteden via het bruto-netto uitruilsysteem.

Meer weten over deze vacature?

Wil jij jouw deskundigheid op het gebied van veiligheid inzetten voor onze patiënten, medewerkers en bezoekers? Zoek je een uitvoerende functie op het gebied van crisisbeheersing en bedrijfshulpverlening? Dan komen we graag met je in contact.

Heb je vragen? Vraag het Tamara Praamstra, teammanager Bedrijfsbureau Facilitair, via tpraamstra@diakhuis.nl of bel
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Diakhuis