Ambtelijk Secretaris examencommissie
Werkenbijhogescholen.nl - Amsterdam
Contract Tijdelijk contract met mogelijkheid tot verlenging Want waar anders dan bij de HvA … Ben je onderdeel van een maatschappelijk betrokken organisatie Vind je een leuke werkplek met gedreven en fijne collega’s - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Ambtelijk secretaris cliëntmedezeggenschap bij Amsta
Voel jij je thuis in een rol waarbij je brede ondersteuning verleent aan clientraden en zorgt dat deadlines en afspraken worden bewaakt? Werk jij graag op verschillende locaties maar ook thuis én ben je bereid om ook in de avonduren te werken? In de functie van ambtelijk secretaris clientmedezeggenschap lever je direct een belangrijke bijdrage aan de zorg en werk je in een echte Amsterdamse organisatie met maatschappelijk nut.
biedt ouderenzorg en gehandicaptenzorg op 30 mooie locaties in Amsterdam. We werken praktisch, professioneel, persoonlijk en liefdevol. Kom je bij ons werken, dan maak je deel uit van een van de grotere zorgorganisaties in Amsterdam. Onze medewerkers en cliënten zijn net zo divers als de stad en haar inwoners. Met verschillende culturen, leefstijlen en achtergronden. Kom zorgen op zijn Amsterdams. Iedereen is welkom, geen dag is hetzelfde.
Wat ga je doen?
Als ambtelijk secretaris ondersteun je vanuit een onafhankelijke positie de lokale cliëntenraden bij het uitvoeren van werkzaamheden op secretarieel en organisatorisch gebied. Zo zorg je o.a. voor een correcte en tijdige documentatie en voor verslaglegging van de vergaderingen. Je bereidt vergaderingen, adviezen, instemmingsreacties en initiatiefvoorstellen voor. Daarnaast bied je beleidsmatige ondersteuning en bewaak je procedures en processen aangaande cliëntmedezeggenschap. Verder heb je een informerende en coachende rol richting de cliëntenraadsleden in het kader van het adequaat uitoefenen van hun rol. Je bent ook betrokken bij het oprichten van nieuwe cliëntenraden. Je functie heeft een solistisch karakter. Je werkt nauw samen met de collega ambtelijk secretaris die onder andere werkzaam is voor de centrale cliëntenraad en je wordt functioneel aangestuurd door de voorzitter van de centrale cliëntenraad. Spreekt het bovenstaande jou aan? Lees dan zeker verder.Wie ben jij?
- Je beschikt over mbo+ werk- en denkniveau en een secretariële vakopleiding; bij voorkeur aangevuld met een specifieke opleiding ‘Ambtelijk secretaris cliëntenraad’ of de bereidheid om deze te volgen.
- Je bent een ster in het aanbrengen van structuur en overzicht.
- Gezien de diversiteit aan werkzaamheden en contacten beschik je over de vaardigheden flexibiliteit, tact, en overtuigingskracht.
- Je bent in staat een onafhankelijke houding aan te nemen en kan omgaan met uiteenlopende belangen en vertrouwelijke informatie.
- Je bent gewend kennis van wettelijke regelingen op het gebied van medezeggenschap actueel te houden, dan wel bereid je deze kennis eigen te maken.
- Je bent in staat om je werk zelfstandig en vlot te organiseren op een proactieve en klantgerichte wijze, uiteraard in overleg met de cliëntenraden.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en een perfecte beheersing van de Nederlandse taal.
We bieden jou
- Een jaarcontract met de intentie om te verlengen naar onbepaalde tijd.
- Een dienstverband van 24-28 uur gemiddeld per week, bij voorkeur verdeeld over vier dagen.
- Salariëring en arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VVT
- (8%) vakantiegeld en (8,33%) eindejaarsuitkering.
- Trainingen en opleidingen om bij te blijven in je vak en te groeien als professional.
- Pensioenregeling via pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).
- Korting op sportschoolabonnement, (zorg)verzekering en je kunt meedoen aan onze gratis bootcamp.
- Een aantrekkelijk fietsplan (fiets met belastingvoordeel) en reiskostenvergoeding.
Enthousiast?
Solliciteer direct via onderstaande sollicitatiebutton. Een geschikte sollicitant nodigen wij meteen uit voor een gesprek, wacht dus niet te lang met reageren.Wil je meer informatie of heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Lan Hanssen, ambtelijk secretaris cliëntmedezeggenschap, bereikbaar via l.hanssen@amsta.nl of op 06 3654 4447.
Goed om te weten: bij de selectieprocedure vragen we om een verklaring omtrent gedrag (VOG) en een referentie.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Ncz
Gerelateerde vacatures aan Ambtelijk secretaris cliëntmedezeggenschap bij Amsta
Secretaris-jurist klachtencommissie e.o
GGZ inGeest - Amsterdam
De Klachtencommissie GGZ Amsterdam en omstreken behandelt als onafhankelijke klachtencommissie klachten van diverse aangesloten instellingen/zorgaanbieders, waaronder GGZ inGeest, de afdeling Psychiatrie Amsterdam UMC - Volledige vacature bekijken
Amsta - Amsterdam
Wat ga je doen?Als medewerker bij Amsta Karaad ben je de schakel in het bieden van professionele, persoonlijke en liefdevolle zorg. Je begeleidt onze cliënten in hun dagelijkse leven, waarbij de ene cliënt wat meer - Volledige vacature bekijken
Arts Verstandelijk Gehandicaptenzorg (AVG) ZZP Interim
Amsta - Amsterdam
Wat ga je doen?Wij zoeken een Arts Verstandelijk Gehandicapten (AVG) die beschikbaar is om de artsen en behandelaren van Amsta te ondersteunen. Je bent beschikbaar om vragen te beantwoorden en te adviseren. Het is mogelijk - Volledige vacature bekijken
Kwaliteitsverpleegkundige Ouderenzorg
Amsta - Amsterdam
Wat ga je doen?Hoe kunnen we de zorg nog beter maken? Stel jij deze vraag vaak (aan jezelf)? Dan is dit een mooie functie voor jou! Want als kwaliteitsverpleegkundige ben je continue bezig met het verbeteren van... (je raadt - Volledige vacature bekijken