Senior medewerker dienstverlening, Front Office KCC
Werken voor Delft - 02-03-2025
Naar vacature
Vragen? Neem gerust contact op met Evelien en Charron
Evelien06 4293 3543
Charron
06 429 33424
Corporate Recruiters
recruitment@delft.nl
Home
»
Vacatures
»
Senior medewerker dienstverlening, Front Office KCC
Ben jij een enthousiaste en ervaren professional met een passie voor dienstverlening? Wil jij bijdragen aan een klantgerichte en efficiënte dienstverlening binnen de gemeente Delft? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving
Het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Delft speelt een cruciale rol in de dienstverlening aan inwoners en bedrijven. Als senior medewerker dienstverlening ben jij de schakel tussen het afdelingshoofd en de uitvoerende collega’s. Je coördineert het dagelijks werk, maakt roosters en planningen en bewaakt werkafspraken. Daarnaastbied
t
je inhoudelijke coaching en fungeer je als vraagbaak binnen het team. Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor andere gemeentelijke afdelingen en externe partners.
Verder ondersteun je het afdelingshoofd door toe te zien op de afgesproken resultaten en hierover te rapporteren. Je zorgt voor goed informatiebeheer en neemt deel aan projecten gericht op het verbeteren van de dienstverlening. Je speelt een actieve rol in het continu verbeteren van processen en het versterken van het zelf organiserend vermogen van de afdeling.
Wat neem je mee
Hbo werk- en denkniveau;Ruime ervaring met coördinerende taken binnen de dienstverlening;
Gedegen kennis van processen en producten binnen het domein burgerzaken;
Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
Sterke digitale vaardigheden en het vermogen om nieuwe systemen snel eigen te maken.
Wat krijg jij
Een salaris tot maximaal €4297,00
(schaal 8) bij een 36-urige werkweek;
Inschaling is afhankelijk van je opleiding en werkervaring;
Een 32-urige werkweek met een jaarcontract en intentie tot vast dienstverband;
Een Individueel Keuze Budget (17,05%) voor extra verlof, een fiets of extra salaris;
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
Werken in een modern en duurzaam kantoorgebouw boven station Delft.
Competenties
Coördineren en organiserenKlantgerichtheid
Communicatie
ve vaardigheden
Probleemoplossend vermogen
Drie redenen om deze functie leuk te vinden
Je hebt een dynamische rol met zowel coördinerende als uitvoerende verantwoordelijkheden;Je draagt direct bij aan de verbetering van de dienstverlening voor inwoners en bedrijven in Delft;
Je werkt in een hecht en professioneel team met veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling.
Even voorstellen
Binnen het Klant Contact Centrum werken ongeveer 160 medewerkers, verdeeld over zes afdelingen. De afdeling frontoffice is dé ingang van de gemeente en een ontmoetingsplaats voor inwoners met uiteenlopende vragen. Jij komt te werken binnen een hecht team van ongeveer 30 collega’s, samen met twee andere senior medewerkers dienstverlening. De werksfeer is open, collegiaal en gericht op ontwikkeling.Verhaal van Delft
Delft is een stad van contrasten. Tot ver in het buitenland beroemd om de historische binnenstad, maar ook om innovatieve kenniscentra als de TU, TNO en
Deltares
. Het is een stad van monumenten én van experimenteren. Delft leeft vandaag en werkt aan morgen; dat bepaalt de agenda van het bestuur en de gemeentelijke organisaties. Denk aan infrastructurele projecten, sociale en bestuurlijke vernieuwing. Wij omarmen nieuwe inzichten en creatieve oplossingen.
Werken voor gemeente Delft betekent werken voor een gemeente met grote ambities. Tegelijk profiteer je van de voordelen van een compacte organisatie: korte communicatielijnen, eigenaarschap en slagkracht
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Werken voor Delft