Young Group B.V. - Rotterdam
Ben jij een ervaren Projectmanager en heb jij een passie voor facilitair management en huisvesting? Dan maken wij graag kennis met je! Startdatum : In overleg Aantal uren : 32 - 40 uur Aanstelling : 1 jaar (met mogelijkheid - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Facilitair projectmanager
Heb jij een passie voor facilitaire dienstverlening, houd je van afwisseling en werk je graag op projectmatige wijze? Dan zijn wij op zoek naar jou!
32 tot 40 uur per week
Consultant
€ 4.000,00 - € 5.500,00 per maand
Staf & Management
Rotterdam
Deel vacature
Solliciteer direct
Facilitair projectmanager
32 tot 40 uur per weekRotterdam
€ 4.000,00 - € 5.500,00 per maand
Consultant
Deel vacature
Solliciteer direct
Functieomschrijving
Wie zijn wij?
Wij zijn Facilicom Solutions en wij zorgen ervoor dat facilitaire dienstverlening perfect aansluit bij de behoeften van onze klanten. Onze expertise ligt in het oplossen van facilitaire- en huisvestingsvraagstukken, variërend van procesoptimalisatie en contractbeheer tot verandermanagement en strategische advisering. Dit doen wij met een mensgerichte, pragmatische en innovatieve aanpak. Onze klanten bevinden zich in diverse sectoren, zoals het bedrijfsleven, de overheid, zorg en het onderwijs. Je kunt dus rekenen op een dynamische werkomgeving waar jij als projectmanager het verschil kunt maken!
Je maakt deel uit van het team van projectmanagers binnen de business unit Management & Advies van Facilicom Solutions. Binnen dit team staat samenwerking centraal: we delen kennis, sparren over complexe casussen en helpen elkaar vooruit. Je werkt zelfstandig binnen je eigen projecten, maar kunt altijd rekenen op de steun van collega-projectmanagers. Ook is er ruimte voor sport & fun. We organiseren twee keer per jaar een teamuitje, sportevents en kwartaalborrels.
Wat ga je doen?
In de functie van facilitair projectmanager voer je diverse (interim) opdrachten uit op het gebied van facility management. Je gaat aan de slag bij toonaangevende opdrachtgevers, zoals Essent, Fedex en de ABN AMRO, maar ook binnen de verschillende divisies van Facilicom Group. Je ontwikkelt facilitair beleid, analyseert en verbetert facilitaire processen, stuurt teams aan en begeleidt opdrachtgevers bij aanbesteding- en inkooptrajecten. Daarnaast kan het uitvoeren van interim opdrachten in rollen als facility manager of adviseur, teamleider of facilitair specialist ook een belangrijk onderdeel van je functie zijn.
In deze rol ontwikkel je jezelf doorlopend doordat je veel verschillende opdrachten bij gerenommeerde bedrijven uitvoert in een korte tijd!
Een aantal voorbeelden van opdrachten zijn:
- Je gaat aan de slag als facilitair adviseur bij een grote gemeente. Je begeleidt de aanbesteding voor een nieuwe koffieleverancier en je bent bezig met beleidsontwikkeling en huisvestingsprojecten;
- Je bent verantwoordelijk voor het facilitaire team van de GGD op verschillende locaties. Je stuurt de service desk aan, de handyman, de receptionistes en zorgt voor optimalisaties aan o.a. het FMIS;
- Je bent locatiemanager facilitair bij een middelbare school. Je realiseert een verbeterslag in de processen en de dienstverlening op het facilitaire domein;
- Je doet onderzoek en geeft advies bij een grote Stichting over een toekomstbestendige facilitaire organisatie inrichting.
Wat je krijgt
Wat bieden wij?
Je gaat aan de slag binnen een professionele werkomgeving, oftewel je collega’s hebben kennis en kunde van het werkveld en weten hoe ze hier een efficiënt project van moeten maken. Onze club is volop in beweging, ontwikkeling vinden wij belangrijk!
Ons team bestaat uit 40 collega's en samen zijn wij onderdeel van Facilicom Solutions. Wij zijn een familiebedrijf en dat voel en merk je. Wij gaan voor langdurige relaties waar een goede balans is voor privé en zakelijk. Met elkaar verbeteren wij de dienstverlening bij onze klanten. We zijn een gezellig team, hebben regelmatig evenementen met elkaar en hebben ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Kortom, je komt in een energiek, dynamisch team dat oog voor elkaar heeft en streeft naar het beste resultaat.
Je krijgt:
- Een salaris tussen de € 4.000,- en € 5.000,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband, afhankelijk van je werkervaring;
- Een leaseauto, laptop en mobiele telefoon;
- Een tantièmeregeling;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling, de mogelijkheid tot deelname aan collectieve (zorg)verzekeringen en bedrijfsfitness en een NS-businesscard;
- Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsprogramma’s zoals het Personal Leadership Programma.
- Benefits at Work, teambuilding- en kennissessies & gezellige borrels.
Wie je bent
Je bent een energieke en gedreven professional met een facilitaire achtergrond en ervaring in facilitaire projecten. Met jouw natuurlijke overtuigingskracht en oog voor detail schakel je soepel tussen strategie en operatie. Je bent resultaatgericht, besluitvaardig en stelt kritische vragen om de klant optimaal te adviseren en te ontzorgen. Dynamiek en snel schakelen passen bij jou, net als het vertalen van complexe vraagstukken naar concrete oplossingen. Je hebt een no-nonsense mentaliteit, weet hoe de hazen lopen en kunt weerstand ombuigen naar betrokkenheid. Dankzij je inlevingsvermogen, creativiteit en scherp oog voor verbeterkansen draag je actief bij aan het succes van de organisatie.Wat breng jij mee?
- Je hebt afgeronde WO of HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van facility management;
- Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring binnen het facilitaire domein in de rol van projectmanager, adviseur of facilitair manager;
- Je bent communicatief sterk, organisatiesensitief en streeft vanuit je deskundigheid naar het beste resultaat;
- Je vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het facilitaire domein door het schrijven van blogs, opiniestukken en- of door een bijdrage te leveren aan onze naamsbekendheid middels workshops of gastcolleges.
Lisa Hazenkamp
Recruiter
Heb je nog vragen of wil je meer weten over deze vacature? Ik kom graag met je in contact.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Facilicom
Gerelateerde vacatures aan Facilitair projectmanager
Young Group B.V. - Rotterdam
Ben jij een ervaren Projectmanager en heb jij een passie voor facilitair management en huisvesting? Dan maken wij graag kennis met je!Startdatum: In overlegAantal uren: 32 - 40 uurAanstelling: 1 jaar (met mogelijkheid tot - Volledige vacature bekijken
Young Group B.V. - Rotterdam
Ben jij een projectmanager in hart en nieren en heb jij een passie voor facilitair management en huisvesting? Dan maken wij graag kennis met je! Startdatum : In overleg Aantal uren : 32 - 40 uur Aanstelling : 1 jaar (met - Volledige vacature bekijken
Young Group B.V. - Rotterdam
Ben jij een projectmanager in hart en nieren en heb jij een passie voor facilitair management en huisvesting? Dan maken wij graag kennis met je!Startdatum: In overlegAantal uren: 32 - 40 uurAanstelling: 1 jaar (met - Volledige vacature bekijken
Young Group B.V. - Rotterdam
Ben jij een gedreven Projectmanager en heb je affiniteit met huisvesting, verhuizingen en inrichting? Dan maken wij graag kennis met je! Startdatum : In overleg Aantal uren : 32 - 40 uur Aanstelling : 1 jaar (met - Volledige vacature bekijken