Inloggen - Registreer  

Parttime bijbaan Retail

CPM - Hilversum
Wil jij flexibel werken, wanneer het jou uitkomt, en deel uitmaken van een gezellig team? Bij CPM Benelux zoeken we enthousiaste Winkelinrichters en Merchandisers die houden van afwisseling, vrijheid, zelfstandig werken en
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Wil je zoals deze

Hoffmannbv - via MonsterBoard - Almere - 19-05-2019 Naar vacature  

Steek jij je handen graag uit de mouwen? Ben jij collegiaal en klantgericht? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Jouw werkweek is nooit hetzelfde! Dat merk je al als je maandagochtend op kantoor komt. Deze week moet er een mailing uit. Jij ondersteunt Sales vandaag bij de laatste voorbereidingen. Tussendoor ontvang je bezoekers en beantwoord je de telefoon. Vorige week hebben je collega’s van de operationele units flink wat klantgesprekken gevoerd. Deze week moeten de offertes de deur uit. Jij ondersteunt je collega’s door een groot deel van die offertes op te stellen en te beheren. Daar ben je dinsdag de meeste tijd mee kwijt. Daarnaast plan je afspraken in voor je collega’s en regel je vergaderlocaties voor volgende week. Op woensdag ben je een dagje vrij. Daarna een drukke donderdag: je werkt dossiers bij en vernietigt oude dossiers, je hebt contact met het reisbureau voor de komende zakenreis van één van de onderzoekers, je doet een aantal bestellingen en tussendoor beantwoord je mails en telefoontjes.

Wat houdt de functie precies in?

Als medewerker backoffice heb je een brede, ondersteunende taak binnen onze organisatie. Dit is wat je onder andere gaat doen:
Commerciële en secretariële ondersteuning aan ons Salesteam
Je voert allerlei werkzaamheden uit om bij te dragen aan het behalen van onze commerciële doelstellingen. Denk bijvoorbeeld aan: offertes opstellen en beheren, afspraken plannen, aanspreekpunt zijn voor klanten en collega’s, ondersteunen bij marketing- en mailacties. Je bent ook verantwoordelijk voor de administratie van (verkoop)gegevens.

Administratieve ondersteuning aan de operationele units
Intern heb je veel contact met de onderzoekers en teamleiders van de units. Extern communiceer je onder andere met advocaten, opdrachtgevers, (buitenlandse) collega-bedrijven, tolk- en vertaalbureaus, reisbureaus en externe deskundigen. Heel divers (klant)contact dus! Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de administratie rondom dossiers. Je zorgt voor het aanmaken, onderhouden en afronden van dossiers.

Algemene ondersteuning binnen de organisatie
Je bent verantwoordelijk voor een aantal algemene ondersteuningstaken. Je ontvangt gasten en leveranciers, beantwoordt de telefoon, en je regelt regelen locaties en faciliteiten voor vergaderingen.

Wat verwachten we van je?

  • Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een ondersteunende, administratieve functie met veel klantcontact.
  • Je kunt goed uit de voeten met administratieve taken. Administratief werk doe je zorgvuldig.
  • Je computervaardigheden (en dan vooral met MS Office) zijn top.
  • Je Nederlands is uitstekend (zowel gesproken als geschreven) en je beheerst de Engelse taal (zowel gesproken als geschreven)

Hoe pas je in ons team?

  • Onze ideale backoffice medewerker is enthousiast, zelfstandig, resultaatgericht en proactief.
  • Je hebt 100% aandacht voor de klant. Je krijgt namelijk de meest uiteenlopende klanten aan de telefoon.
  • Onze organisatie is altijd in verandering en groeit snel. Jij blijft daarbij rustig en weet het overzicht goed te bewaren.

Wat bieden wij je?

  • Een afwisselende functie van 24 tot 40 uur binnen een professionele en deskundige organisatie. In eerste instantie bieden we je een jaarcontract aan. Blijkt dat je geschikt bent voor de functie? Dan verlengen we uiteraard je contract!
  • Een marktconform salaris met 10% vakantiegeld.
  • Een uitgebreid pakket met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Bijvoorbeeld deelname aan onze pensioenverzekering bij Zwitserleven (beschikbare premieregeling) en een bruto tegemoetkoming voor je ziektekostenverzekering.

Meer weten over Hoffmann?

Hoffmann maakt zich sterk voor de veiligheid van onze opdrachtgevers. Oplossingsgericht als het moet, dankzij onze doorgewinterde onderzoekers en adviseurs. Integer, objectief en altijd direct beschikbaar. Maar liever nog voorkomen we een incident of een crisis. Hoe? Door preventief cybersecurity en riskmanagement in te zetten.

Kom jij ons team versterken?

Ben jij flexibel, nauwkeurig, zelfstandig, klantvriendelijk en betrokken? Wacht dan niet en solliciteer snel! Je kunt jouw schriftelijke sollicitatie met uitgebreid curriculum vitae sturen naar

, ter attentie van Monique Thiel, HR Business Partner. Wil je in je brief aangeven hoeveel uur je wilt werken – tussen de 24 en 40 uur – en op welke dagen? Heb je eerst nog vragen over de functie? Neem dan gerust contact met haar op via (088) 298 66 00.

Een uitgebreid antecedentenonderzoek maakt deel uit van onze selectieprocedure.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Hoffmannbv
Meer Wil je zoals deze vacatures

Gerelateerde vacatures aan Wil je zoals deze

BPM Developer

ilionx - Watergang
Over deze functie Heb jij ervaring als developer en wil je de kans krijgen om jezelf te ontwikkelingen binnen Hyperautomation? Solliciteer dan naar de functie als BPM Developer bij ilionx Hyperautomation! Wat bieden wij jou:
- Volledige vacature bekijken

Elektricien

Synsel Techniek - Almere
Bedrijfsomschrijving: Locatie: regio Almere Deze snelgroeiende installateur in Almere is gespecialiseerd in duurzame energieoplossingen, zoals zonnepanelen en laadpalen voor elektrische voertuigen. Als Elektricien ben je
- Volledige vacature bekijken

Huishoudelijk medewerker (28 uur)

Valuas Zorggroep - Naarden
Huishoudelijk medewerker (28 uur) – WarmondWarmond Word jij onze nieuwe collega?Domus Valuas is kiezen voor het beste. We staan niet voor niets in de Top 10 van beste verpleeghuizen.We zijn toonaangevend met ons
- Volledige vacature bekijken

Medewerker hovenier

Globen - Hilversum
Omschrijving Over de vacature Is tuinieren jouw hobby en wil je van deze hobby je werk maken? Word hovenier aanleg of onderhoud! Als hovenier schrik je niet van het fysieke werk, zoals schuttingen plaatsen, graszoden leggen.
- Volledige vacature bekijken