Customer Service Medewerker Export Zeevracht
Van Donge & de Roo - Capelle aan den IJssel
Wat ga je doen?Je wordt verantwoordelijk voor het opmaken en verwerken van de documenten die benodigd zijn voor internationaal zeetransport (export). Een complicerende factor is dat de benodigde documenten, alsmede de inhoud - Volledige vacature bekijken
Customer Service Zeevracht
Vragen? Stel ze aan:
Onno Schreuronno@logistics-united.com
+316 280 70 355
Wat maakt deze vacature waardevol?
Als je jezelf graag wilt ontwikkelen in de logistiek dan is dit je kans. Je komt te werken binnen een leuk team in een enorm gezonde organisatie. De managers zijn echte mensen mensen die het beste voor hebben met alle collega's. In deze rol kan je rekenen op:Persoonlijke groei
door diverse trainingen en ontwikkelmogelijkheden.Een multicultureel team
dat voelt als een tweede familie.Balans
tussen werk en privé dankzij vaste kantooruren.Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden
zoals een goed pensioen, aandelenopties en een bonusregeling.Bedrijfsprofiel
Een toonaangevend logistiek dienstverlener met een wereldwijd netwerk en een sterke focus op klantgerichtheid. Het bedrijf biedt op maat gemaakte oplossingen binnen de logistieke sector en werkt met moderne technologie om de dienstverlening optimaal te houden. Er wordt gewerkt binnen kantooruren en de sfeer is enorm goed binnen de teams.Klinkt het goed? ;-)
Hoe ziet je dag er uit?
Je start de dag met je team en dit binnen een fijn en modern kantoor. AlsCustomer Service Zeevracht
medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten met betrekking tot zeevrachtzendingen. Je zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling van alle vragen en verzoeken, en bouwt sterke relaties op met jouw klanten. Ook ben jij verantwoordelijk voor:
- Het opstellen van offertes en tarieven.
- Het begeleiden en afhandelen van exportzendingen.
- Dagelijks contact met klanten, transporteurs en internationale partners.
- Het monitoren van zendingen en proactief informeren van klanten over de status.
- Het oplossen van operationele uitdagingen en waarborgen van klanttevredenheid.
- Het coördineren van de shipping documentatie en zorgen voor een vlekkeloos logistiek proces. Voorkomen van demurrage en detention.
- Administratieve afhandeling van dossiers.
Lees snel even verder >>
Wat neem je mee?
Om voor de functie alsCustomer Service Zeevracht
in aanmerking te komen hopen we dat je de volgende kennis een vaardigheden meebrengt:
- 1 tot 6 jaar ervaring in customer service, bij voorkeur in de logistiek of zeevracht.
- MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van logistiek of transport.
- Uitstekende communicatievaardigheden in de Engelse taal. De voertaal op kantoor is de Engelse taal. Nederlands is een plus punt.
- Een proactieve en klantgerichte instelling.
- Oog voor detail en sterke organisatorische skills.
- Kennis van Incoterms is een pré.
Klinkt het interessant voor je? Lees dan snel verder wat ze je kunnen bieden >>
Arbeidsvoorwaarden
Naast het feit dat je jezelf binnen deze organisatie zal ontwikkelen bieden ze je graag ook de volgende extra's aan:
- Salaris tussen de €2700-€3500 bruto per maand.
- Een werkweek van 38.75uur (Fulltime).
- Reiskostenvergoeding en een aantrekkelijke bonusregeling.
- Een goed pensioen en de
- Werken in een dynamisch en multicultureel team.
- Een werkgever die jouw persoonlijke groei en werk-privébalans hoog in het vaandel heeft.
- 25 verlofdagen.
- 8% vakantiegeld.
Enthousiast geworden?
Logistics United is gespecialiseerd in het werven en selecteren van logistieke professionals. Ons doel is om zoveel mogelijk logistieke professionals te voorzien van de juiste uitdaging. Met meer dan 65 jaar ervaring in de sector transport & logistiek maken wij snel en makkelijk de juiste match tussen jou en je nieuwe werkgever. We kijken verder dan jouw profiel en die van de vacature. We willen dat jullie bij elkaar passen en elkaar kunnen versterken. Pas dan hebben wij ons werk gedaan.Is je interesse gewekt? Mooi! Hoe nu verder:
Wij zullen je stap voor stap begeleiden tijdens bovenstaand proces en we zullen in deze periode regelmatig contact hebben met elkaar. Voor meer vragen bel ons dan gerust op 06-28070355 of stuur een e-mail naar onno@logistics-united.com!meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Logistics United
Gerelateerde vacatures aan Customer Service Zeevracht
Tobi Talent - Rotterdam
Functie omschrijving Je bent de spil tussen klant, afdeling transport en operations. Samen met je collega’s van de afdeling ben je verantwoordelijk voor alle ondersteunende (administratieve) activiteiten van jouw klanten. - Volledige vacature bekijken
Medewerker Customer Service Import
Rotra - Rotterdam
Digitaal expediteur en familiebedrijf Koninklijke Rotra is een familiebedrijf met meer dan 110 jaar historie en is actief als digitaal expediteur voor wereldwijde zee- en luchtvracht. Wil jij onderdeel zijn van een - Volledige vacature bekijken
KLG Europe - Rotterdam
Beschik jij over sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden? Heb jij affiniteit met logistiek? En ben jij oplossings- en klantgericht? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Uitbrengen, uitwerken en - Volledige vacature bekijken
FlexMatch Werving - Rotterdam
Vacaturenummer: TG2022-168 Wij zijn opzoek naar een Expediteur op het gebied van Zeevracht. Als Expediteur Zeevracht zorg je ervoor dat alle dossiers verzorgd worden. Je Legt contact met rederijen, de klanten en agenten en - Volledige vacature bekijken