Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

HR & Payroll specialist

A.C.Koijen - Breda - 14-02-2025 Naar vacature  

Ben jij een ervaren salarisadministrateur en wil jij jouw specialisme inzetten om ondernemers te helpen? Vind je het interessant om zowel uitvoerend als adviserend bezig te zijn? Lees dan verder!

Wij bieden

Een afwisselende functie voor 24 – 28 uur per week (uren, tijden en dagen in overleg).
Een platte organisatie, familiare sfeer en gezellige teamuitjes.
Een goede werk-privébalans.

Wat ga je doen?

Als payroll specialist ben je het vaste aanspreekpunt voor jouw klanten. Jij regelt niet alleen hun salarisadministratie van A tot Z, maar biedt ook waardevol advies dat hen echt verder helpt. Of het nu gaat om een MKB-ondernemer in de bouw of een kleiner familiebedrijf in de agrarische sector –

jij staat klaar om hen te ondersteunen bij salarisgerelateerde zaken. 
De werkzaamheden zijn uitvoerend tot adviserend van aard. Je berekent salarissen, handelt ziekmeldingen en loonmutaties af en je verzorgt de aan- en afmeldingen bij de Belastingdienst en pensioenfondsen. Daarnaast blijf je steeds op de hoogte van de wet- en regelgeving en adviseer je ondernemers over verschillende HR-vraagstukken. Wat betekenen de nieuwe minimumlonen voor jouw klant? Welke cao is hier van toepassing? Welke stukken moet de ondernemer bij jou aanleveren bij het aannemen van personeel met een afstand tot de arbeidsmarkt? Wat moet er gebeuren bij langdurig verzuim? Door aandacht te hebben voor hun persoonlijke situatie en je adviezen daarop af te stemmen, maak jij écht het verschil voor de ondernemer.

Wat je nog meer kunt verwachten:
  • Een gevarieerde klantenportefeuille met bedrijven uit verschillende sectoren.
  • Werken in een ondernemende en open cultuur, waar jouw ideeën voor verbetering altijd welkom zijn.
  • Ruimte voor het toepassen van je vakkennis in een team dat jou ondersteunt.

Jouw Profiel

  • Je hebt een relevante afgeronde opleiding.
  • Je hebt kennis van verschillende cao’s.
  • Je werkt nauwkeurig met aandacht voor details.
  • Je bent klantgericht.
  • Heb je ervaring met Unit4? Dat is zeker een pluspunt!

Wij bieden

  • Een afwisselende functie voor 24 – 28 uur per week (uren, tijden en dagen in overleg).
  • Een platte organisatie, familiare sfeer en gezellige teamuitjes.
  • Een goede werk-privébalans.
  • Goed salaris passend bij jouw kennis en vaardigheden
  • Bonusregeling
  • Pensioenregeling
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding
  • 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld en een tijd-voor-tijd regeling
  • Inwerkprogramma op maat
  • Incompany trainingen, zodat je kennis altijd up-to-date is
  • Cursussen en opleidingen die je persoonlijke en professionele ontwikkeling stimuleren

Word jij onze nieuwe collega?

Ben je enthousiast geworden en wil jij als payroll specialist deel uitmaken van ons familiair bedrijf? Stuur dan jouw cv via onderstaand formulier op of mail naar boekhouding@ackoijen.nl t.a.v. Norbert Heijblom (partner). Heb je vooraf nog wat vragen? Dan kun je ook mailen of bellen (076-5147444). We kijken uit naar jouw sollicitatie en reageren hier binnen een week op!

Over ons

Werken bij A.C. Koijen & Partners betekent werken in een divers team van 24 specialisten. Wij zijn van oorsprong een familiebedrijf en helpen ruim 50 jaar bedrijven met hun administratie, verzekeringen en belastingzaken.

Ondernemers kiezen voor ons omdat wij een laagdrempelig kantoor zijn. Wij spreken gewone taal en doen degelijk werk: goed, eerlijk en betrouwbaar tegen een aantrekkelijk tarief. 

Op ons kantoor heerst een informele sfeer, de lijntjes zijn kort en het contact is collegiaal. Iedereen is gelijk, we helpen elkaar waar nodig en de deur van de eigenaar staat altijd open. Ondanks de deadlines die ons vak met zich meebrengt, staat een goede werk-privébalans voorop. Het plezier in ons werk zit ‘m in de uitdaging om klanten te helpen met de beste adviezen en oplossingen. Maatwerk is wat we leveren, waarbij we het liefst de verwachtingen van onze klanten overtreffen. Dat is onze drive. Dat geeft een kick. MKB’s, kleinere bedrijven, éénmanszaken en particuliere klanten: bij ons krijgt iedereen alle aandacht die nodig is. 

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van A.C.Koijen
Meer HR & Payroll specialist vacatures