Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Logistiek administratief medewerker - Tempo
Functieomschrijving
Wil je werken binnen een logistiek bedrijf in Roosendaal? Lees dan snel verder, want dan past deze baan zeker bij jou!Bij dit bedrijf in Roosendaal zal je gaan werken als Logistiek Customer Service Medewerker / Logistiek administratief medewerker. Jij zorgt voor een goede samenwerking tussen de warehousemedewerkers en hun klanten. Samen met jou wilt het bedrijf gaan kijken naar een passende functie. Doe jij liever administratief werk, dat kan! Werp je graag af en toe een blik in het magazijn of alles nog op rolletjes loopt, dan is die mogelijkheid er ook. Wil je iets met je commerciële talent doen, hier is ruimte voor. Kortom, de functie wordt in overleg met jou gecreëerd.
Bij wat voor bedrijf ga jij werken? Dit internationale bedrijf biedt het complete pakket aan logistieke dienstverlening. Luchtvracht, zeevracht, distributie, opslag en douanedocumentatie behoren allemaal tot het takenpakket. 35 enthousiaste medewerkers werken dagelijks vol passie om alles goed af te handelen en te coördineren. In dit team ben je proactief, je draagt oplossingen aan en je doet simpelweg wat je belooft.
Wat breng je mee?
- Je werkt secuur, bent positief en hebt ongekend doorzettingsvermogen;
- Je bent bekend met het Microsoft Office pakket;
- Je beheerst de Engelse taal;
- Je beschikt over vervoer naar Roosendaal.
Wat krijg je van ons?
- Je treedt direct in dienst van het bedrijf zelf;
- Je gaat werken in een informele omgeving met hardwerkende collega’s;
- Je levert de grootst mogelijke service en dienstverlening in de logistiek;
- In deze functie ben je verzekerd van een 40-urige werkweek;
- Een goed salaris.
phebe.zwueste@tempo-team.nl
. Telefonisch zijn wij ook te bereiken via 0168-335010 en 06-22762935.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Tempo team