Junior Customer Success Manager - Hybrid
Eye Security - Eindhoven
23 dagen geleden - Volledige vacature bekijkenHelaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Customer Success Manager
iO - via Talent - Eindhoven - 11-03-2025
Naar vacature
Wat je gaat doen Ken jij de FinTech wereld en weet je wat hun specifieke behoeften snel te ontdekken? Ligt jouw kracht in het identificeren van nieuwe kansen en om te zetten naar een waardevolle oplossing? Dan ben jij van grote waarde en zoeken we jou! Als Customer Succes Manager zorg jij voor optimale klantrelaties, optimale tevredenheid en optimale groei van onze bedrijfsdoelen!Als Customer Success Manager ben jij de schakel tussen onze klanten en ons talentvolle team. Je identificeert proactief nieuwe kansen binnen bestaande accounts en werkt samen met key spelers uit diverse projectteams om deze kansen om te zetten in waardevolle oplossingen. Met een scherp oog voor klantrelaties zorg je voor een optimale klanttevredenheid en draag je bij aan de groei van onze bedrijfsdoelen. Je werkt nauw samen met een Software Architect en/of Delivery Lead om de wensen van de klant en de projectteams op elkaar af te stemmen. Hierdoor ben je in staat om snel in te spelen op behoeften en kansen, wat resulteert in het verbeteren van digitale producten en diensten.Jij beweegt je op een speelveld waar we trots zijn op onze software engineering cultuur en onze focus op thought leadership. Ons doel is om bedrijven toekomstbestendig te maken en hun bedrijfsresultaten te verbeteren. We bieden op maat gemaakte oplossingen en ontwikkelen diverse integratieoplossingen zoals API's, SDK's, webapps en portals. Vanuit onze FinTech propositie begrijpen we de behoeften van verschillende klanten en richten we ons op het organiseren van strategische partnerschappen, waarbij we ons inzetten voor wederzijds succes in elk expertisegebied.Bij iO geloven we dat kennis de sleutel is tot succes. Je krijgt de ruimte om te groeien door uitdagende projecten en je persoonlijke ontwikkelingspad vorm te geven. Neem deel aan onze Expert Groups, waar je samen met collega’s innovatieve concepten ontwikkelt en kennis deelt.Klaar om je stempel te drukken op de toekomst van onze klanten? Solliciteer nu en ontdek de mogelijkheden bij iO!Daarom ben jij de perfecte Customer Success ManagerNew business: Je kan goed luisteren naar onze klanten. Je leest tussen de regels door en ziet identificeert nieuwe kansen bij bestaande accounts. Dit zorgt voor Cross- en Upselling.Accountmanagement: Je bent een verbinding in hart en nieren. Jij weet de wensen en behoeften van onze klanten te vertalen in een mooi plan wat je samen met jouw team in werking zet om waarde toe te voegen bij onze klanten.Samenwerken: Samenwerken is van groot belang. Je weet de vertaalslag van klant naar interne teams te maken. Je kan goed samenwerken met verschillende disciplines en weet daarin ook goed je communicatie stijl op aan te passen. Planning en rapportage: Je organiseert in overleg met de Delivery Lead de Quarterly Business Reviews (QBRs) voor onze grootste klanten. Je zorgt ervoor dat we relevant en inspirerend blijven door in te spelen op actualiteiten, trends en successen en houdt de teams scherp. Daarnaast verwachten we van je dat je rapporteert op management/C-level niveau, zowel intern als extern.Internationale omgeving: Je voelt je thuis in een internationale werkomgeving en beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal vloeiend, in woord en krijg jij van ons25 vakantiedagenOp basis van een 40-urige werkweek.Reiskosten & vakantiegeldUiteraard kun je rekenen op 8% vakantiegeld. Daarnaast hebben we verschillende mobiliteitsregelingen, maar afhankelijk van jouw functie en voorkeur een keuze. Goede pensioenregelingJij legt 4% in en iO vult de rest aan tot de volledige premie.Hybride werkenEen goede werk- en privébalans is superbelangrijk. Samen met jouw team maak je afspraken over wanneer én waar je werkt. Gezonde snacks & lunchOp iedere iO campus pak je de hele dag een gezond tussendoortje en kun je tegen een kleine vergoeding gezond én gevarieerd lunchen.Persoonlijk ontwikkelbudgetZet jaarlijks € 3.000,- in om jezelf te ontwikkelen, in je vak of als persoon, met trainingen, events of cursussen.Milestones & celebrationsEn bovenal zijn we bij iO ook gewoon een gezellige club mensen, al zeggen we het zelf. Het Fun & Party-team op jouw campus staat op z'n tijd dan ook garant voor de leukste feestjes. Vragen over deze job?Hi! Ik ben Charlie, recruiter bij iO. Je kan bij mij terecht met al je vragen. Wat wil je weten?of contacteer me via
meer...
Naar vacature
Gerelateerde vacatures aan Customer Success Manager
Customer Success Manager (DACH)
SendCloud - Eindhoven
This role is based in our HQ in Eindhoven. We are looking for someone that can come to the office 2-3x a weekThis Is What You Say At Parties Sendcloud is one of the fastest growing tech companies in Europe. We have developed - Volledige vacature bekijken
Customer Success Manager - France
SendCloud - Eindhoven
This is a hybrid position based at our HQ in Eindhoven (at least 2-3 times per week at the office)This Is What You Say At Parties Sendcloud is the complete shipping platform for e-commerce enabling retailers, marketplaces, - Volledige vacature bekijken
Growth Customer Success Manager - France
SendCloud - Eindhoven
This is a hybrid position based at our HQ in Eindhoven (at least 2-3 times per week at the office)This Is What You Say At Parties Sendcloud is the complete shipping platform for e-commerce enabling retailers, marketplaces, - Volledige vacature bekijken
Phellow - Eindhoven
Weet jij als geen ander hoe je klantrelaties versterkt en marketingstrategieën optimaal inzet? Begrijp je hoe data, content en social media samenkomen om bedrijven te laten groeien? En wil je jouw strategisch inzicht - Volledige vacature bekijken