Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Klantenservicemedewerker Fietsenhandel

Inspire Group - via Talent - Harderwijk - 11-03-2025 Naar vacature  

Bedrijfsomschrijving Inspire is gespecialiseerd in klantcontact en aanverwante officefuncties. Werken bij Inspire betekent werken aan je toekomst! Functieomschrijving Zoek jij een functie waarin je jouw communicatieve vaardigheden kunt inzetten om klanten optimaal te helpen? Houd je van afwisseling en werk je graag in een gezellig en informeel team? Dan is deze functie voor een Klantenservicemedewerker in Amersfoort iets voor jou! Jouw uitdaging Als Klantenservicemedewerker Fietsenhandel ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, e-mail en chat. Samen met een slimme chatbot help je klanten bij het vinden van oplossingen voor hun vragen, klachten of problemen. Wanneer de chatbot het niet alleen redt, neem jij het gesprek over en zorg je ervoor dat de klant tevreden en met een glimlach het gesprek beëindigt. Jouw taken zijn onder andere: Het registreren van klantinteracties in het systeem Het beantwoorden van vragen over producten, levertijden en eventuele klachten Het geven van advies en het bieden van maatwerkoplossingen Het schakelen met collega’s uit winkels en het magazijn om klantvragen te beantwoorden Je werkt van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 – 17:00 uur of 9:00 en 17:30 uur, afhankelijk van inroostering. Daarnaast werk je om de zaterdag en vind je dinsdag als vaste werkdag op kantoor geen probleem. Over het bedrijf Het bedrijf is een groeiend bedrijf in de fietsbranche, onderdeel van een grote familie van bedrijven. Met een rijke historie en een duidelijke focus op klanttevredenheid en kwaliteit, zorgt het bedrijf ervoor dat klanten altijd op de beste service kunnen rekenen. Binnen het bedrijf heerst een informele en gezellige sfeer, en er is veel ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Functie-eisen Jouw kwaliteiten Je hebt een klantgerichte instelling en denkt actief mee om klanten zo goed mogelijk te helpen. Je werkt efficiënt en hebt oog voor service. Interesse in fietsen? Dat is mooi meegenomen! Verder breng je mee: Minimaal mbo 4-werk- en -denkniveau Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk Ervaring in de klantenservice is een plus, maar niet vereist Snel kunnen schakelen tussen verschillende taken en systemen Beschikbaarheid van maandag t/m zaterdag “Ik krijg hier de vrijheid om klanten te woord te staan zoals ik zelf behandeld wil worden.” – Bas, Klantenservicemedewerker Arbeidsvoorwaarden Wat we bieden Een contract voor 32 – 40 uur per week (24 uur bespreekbaar) Een startsalaris tussen €15,65 – €16,14 per uur (tussen ong. €2.711,- tot €2.798,- per maand) Een modern mobiliteitspakket met vergoedingen voor auto, fiets of openbaar vervoer Thuiswerkvergoeding van € 2,15 netto per dag Aantrekkelijke personeelskorting op producten van de opdrachtgever Flexibiliteit in werkuren (hele of halve dagen) De mogelijkheid om twee dagen per week vanuit huis te werken Gezellige teamuitjes, zoals bowlen, het bijwonen van AJAX-wedstrijden in de company skybox of vrijdagmiddagborrels Een team van gemiddeld 26 collega’s in een warme familiebedrijfscultuur Goede bereikbaarheid van locatie met auto, voldoende gratis parkeergelegenheid en ongeveer 5-10 minuten lopen vanaf bushalte.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Inspire Group