Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Parttime ondersteunend medewerker Finance & HR

Wachtwoord vergeten - via Bijbanen - Eindhoven - 18-02-2025 Naar vacature  

Ben jij een aanpakker, verantwoordelijk en op zoek naar een veelzijdige baan? Word parttime ondersteunend medewerker Finance & HR in Eindhoven.
20 - 24 uur per week
Tussen €2.400 en €2.800 Per maand

Wat ga je doen?

Je gaat parttime aan de slag als ondersteunend medewerker Finance & HR bij een consultancybureau in Eindhoven dat gespecialiseerd is in logistiek. In deze ondersteunende rol voer je administratieve taken uit binnen de afdelingen Finance en HR. Je verwerkt facturen, voert data in en zorgt ervoor dat alles administratief op orde is. Daarnaast heb je een facilitaire rol binnen het bedrijf: je regelt de lunch en doet boodschappen voor kantoor.

Hoe ziet je dag eruit?

  • Inboeken en accorderen van facturen.
  • Regelen van de lunch en doen van boodschappen.
  • Data entry en verwerken van administratieve gegevens.
  • Algemene ondersteuning binnen de Finance & HR-afdelingen.
  • Zorgen voor een prettige en georganiseerde werkomgeving.

Wie ben jij?

Jij bent een aanpakker en hebt een actieve werkhouding. Ervaring is niet vereist, maar je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig. Je vindt het leuk om zowel administratieve als facilitaire taken op te pakken. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels en bent op zoek naar een parttime baan voor langere tijd.

Je werkt 20 tot 24 uur per week en verdient een salaris tussen €2.400 en €2.800 per maand op basis van 40-urige week. Thuiswerken is mogelijk en er is een reiskostenvergoeding van €0,23 per km vanaf 10 km.

Wat wij bieden

  • Een goed salaris tussen €2.400 en €2.800 per maand (o.b.v. 40 uur);
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per km vanaf 10 km of een shuttle card;
  • De mogelijkheid om thuis te werken;
  • Flexibele werktijden, wil je later beginnen kan dit in overleg;
  • Je komt gelijk op contract bij de opdrachtgever;
  • Een veelzijdige rol waarin je zowel administratieve als facilitaire taken oppakt.

Wat wij vragen:

  • Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
  • Je bent op zoek naar een parttime functie voor langere tijd;
  • Je vindt het leuk om zowel administratieve als facilitaire taken op te pakken.

Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Extra informatie

indebuurt

Status
Open
Opleidingsniveaus
Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Eindhoven
Werkuren per week
20 - 24
Dienstverbanden
Parttime (overdag), Thuiswerk
Salarisindicatie
Tussen €2.400 en €2.800 Per maand
Verantwoordelijk voor
Verantwoordelijk voor administratieve en facilitaire ondersteuning binnen de afdelingen Finance en HR.
Gepubliceerd op
18-02-2025
Eindhoven | Administratief | Receptionist(e) / Telefonist(e) | Administratief medewerker | Parttime (overdag) | Thuiswerk | Middelbare school | MBO | HBO | Universiteit

Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten

Recruiter

Jeroen Vervoort, bereikbaar op tel.
+31616051052
Stel een vraag

Recruiter

Jeroen Vervoort, bereikbaar op tel.
+31616051052
Stel een vraag

Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox

Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!

Gerelateerde vacatures

Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functies

Deel deze vacature

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wachtwoord vergeten