Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Office Manager management assistent

Gastouderbureau Snoesje - via Talent - Haaksbergen - 11-03-2025 Naar vacature  

Wat houdt het werk in? Als office manager ben jij de spin in het web die er voor zorgt dat alles vlekkeloos verloopt. Je vindt het heerlijk om structuur aan te brengen, processen te stroomlijnen en kan moeiteloos bijzaken van hoofdzaken scheiden. Naast jouw werkzaamheden op kantoor, zul je tevens een aantal uren in de buitendienst werkzaam zijn. Het is daarom belangrijk dat je makkelijk contact maakt en communicatief vaardig bent. Door deze combinatie is het takenpakket zeer divers en afwisselend. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën.Wij stellen ons even voor Gastouderbureau Snoesje is een regionaal gastouderbureau. Persoonlijk contact, oprechte betrokkenheid en een proactieve ondersteuning is waar wij voor staan. Al meer dan 18 jaar bemiddelen en begeleiden wij gastouderopvang. Daarnaast ondersteunen wij een aantal kleinschalige kinderdagverblijven op financieel, boekhoudkundig en zakelijk vlak. Ons team bestaat uit een aantal vaste medewerkers die iedere dag met veel enthousiasme en toewijding werken aan goede gastouderopvang. Op dit moment is er ruimte voor uitbreiding van ons team en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gestructureerde duizendpoot m/v: Office Manager (24 – 32 uur) Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?Jouw verantwoordelijkheden en werkzaamheden bestaan onder meer uit: Bijeenkomsten organiseren voor medewerkers en gastoudersTelefonisch beantwoorden van uiteenlopende vragen van ouders- en gastoudersWerkzaamheden verrichten voor de bij ons aangesloten kinderdagverblijvenWebsite en social-media beheren en hierin een passende strategie bepalenBoekhouding bijhouden voor onze aangesloten ondernemersHet verzorgen van de registratie van nieuwe gastouders in het landelijk register Kinderopvang en het bijhouden en verwerken van wijzigingen hierinEr op toezien dat de opvang en de dossiervoering voldoet aan de eisen van de Wet kinderopvangIntakegesprekken met (gast)ouders op locatieUitvoeren van de jaarlijkse risico-inventarisatie op de opvang locatieGastouders begeleiden en coachen bij het opzetten van hun eigen kleinschalige opvangContact onderhouden met gemeente, GGD, expertise teams en andere samenwerkingspartnersOndersteuning bieden bij vragen rondom de kinderopvangtoeslag, betalingen, zelfstandig ondernemerschapMaakt periodieke rapportages en analyses Wat vereist deze functie? Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt een administratieve en/of financiële opleiding afgerond op minimaal MBO-4 niveau. Je hebt affiniteit met de kinderopvang en hebt pedagogische basiskennis of bent bereid je hier verder in te verdiepen. Je hebt een aantal jaren werkervaring binnen een vergelijkbare functie. Verder vereist deze functie van jou: Een commerciële instelling en een sterk en een open communicatieJe bent stressbestendig en gewend aan een hectische werkomgevingFlexibel en geen 9-5 mentaliteitUitstekende analytische vaardigheden en cijfermatig sterkCollegiaal, betrokken en niet bang om de handen uit de mouwen te stekenJe kan buiten vaste kaders denken en je maakt je nieuwe zaken snel eigenKritisch naar eigen handelen en is staat zijn tot zelfreflectieRepresentatief en goed verzorgdOrdelijkheid, proactief en systematisch werkenKennis van Windows, Office (waaronder Outlook en Microsoft Excel) en CRM-systemen Wat bieden wij jou? Wij bieden jou een afwisselende en uitdagende functie bij een enthousiast en groeiend bedrijf. Je bent werkzaam binnen een gedreven, gelijkwaardig en hecht team waar er naast het werk tijd is voor gezelligheid en humor. Onze kantoren in (Enschede en Haaksbergen) zijn huiselijk ingericht en beide gesitueerd midden in de natuur. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Salariëring zal plaatsvinden op basis van opleidingsniveau en ervaring. Onze branche valt onder de CAO Kinderopvang, waarin arbeidsvoorwaarden voor medewerkers uitstekend zijn geregeld.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Gastouderbureau Snoesje