Inloggen - Registreer  

Servicedesk Medewerker

Ntf - Culemborg - 13-02-2025 Naar vacature  

De afdeling Service & Support biedt onze horecaklanten de beste ondersteuning voor alle NTF-oplossingen.

Hoe word ik Servicedesk Medewerker bij NTF?

Ben je een held in het helpen en

ondersteunen

van horecaondernemers? Wil jij werken in een

groeiende

en

ambitieuze

organisatie? Check dan snel onze vacature hieronder!

Hoe ziet jouw rol eruit

Jij bent als Servicedesk Medewerker het
eerste aanspreekpunt
binnen NTF. Zonder het te weten heb je vast en zeker eens met ons te maken gehad. Wij horen je denken! NTF is dé
automatiseringspartner
voor de horecabranche. We zijn gespecialiseerd in kassasystemen, bezorg- en keukensystemen, bestelzuilen, personeelsplanning, online bestelsite via webshop & bestelapp en managementinformatie.

Jij spreekt, als eerste aanspreekpunt, de taal van onze klant. Onze klant wil telefonisch jouw
vakkundige hulp
bij al zijn vragen. Je houdt de klant op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en je denkt mee in mogelijkheden. Voor elk probleem zie jij een oplossing. Je hebt een passie voor automatisering én de horeca. Dankzij jou kunnen klanten weer

snel en zorgeloos
verder met hun werk.

Werken bij NTF

Dit vind je leuk om te doen

  • Klanten

functioneel en technisch ondersteunen

voor alle producten en diensten; zoals kassasystemen, bestelzuilen, personeelsplanning en online bestelsite.

Optimale support leveren

wanneer onze horecaklanten problemen ervaren op het gebied van software en mobiele devices.
  • Alle incident
en

volledig registreren

en wanneer iets te complex is, zet je deze door naar een collega.
  • Op de hoogte zijn van alle ins & outs over onze producten, zodat je de klant kunt adviseren over

de beste oplossing

.
  • Systemen gereed maken voor

plaatsing en installatie

op locatie.
  • Klanten instrueren en

verhelpen van verstoringen

binnen de overeengekomen afspraken.
  • Oplossing bedenken en verwachtingen managen door

correcte communicatie

.
  • Tijdig issues en klachten signaleren, escaleren en

verbetervoorstellen aandragen

.

Actief bijdragen

aan vakinhoudelijke kennisdeling met collega’s en klanten.
  • Vind je het ook leuk om onze klanten te bezoeken? Dan is het mogelijk met een auto van de zaak

demonstratie en installatie

van nieuwe producten bij klanten te verzorgen.

Redenen waarom jij onze nieuwe Servicedesk Medewerker bent

  • Zet jij met je team alles op alles voor een

ultieme klantbeleving

?
  • Kan jij

technische issues

opsporen, oplossen en schakelen met alle betrokkenen?
  • Wil jij werken met boeiende systemen en

geautomatiseerde oplossingen

?
  • Ben jij communicatief vaardig, klantvriendelijk,

nieuwsgierig

en servicegericht?
  • Stel jij de juiste prioriteiten in je werk en zie jij een storing als een

uitdaging

?
  • Neem jij

verantwoordelijkheid

en weet je hoe je de klant ontzorgt?
Check, check, check? Lees dan snel verder!

Ingrediënten van een Servicedesk Medewerker bij NTF

  • Werkervaring bij een technische service- of helpdesk
  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Kennis en ervaring met software en diverse systemen in Microsoft Windows is een pré
  • Horeca-ervaring of een liefde voor de horeca is een pré

Sollicitatieproces

Wij doen de dingen net een tikkeltje anders. Bij ons belt Jeffrey je voor je eerste sollicitatiegesprek, sluiten we allemaal aan bij de wekelijkse sales meeting, kunnen er ineens klanten aan jouw bureau staan én weten we de namen van je kids. En je hond.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ntf