Servicedesk Medewerker
De afdeling Service & Support biedt onze horecaklanten de beste ondersteuning voor alle NTF-oplossingen.
Hoe word ik Servicedesk Medewerker bij NTF?
Ben je een held in het helpen enondersteunen
van horecaondernemers? Wil jij werken in eengroeiende
enambitieuze
organisatie? Check dan snel onze vacature hieronder!Hoe ziet jouw rol eruit
Jij bent als Servicedesk Medewerker heteerste aanspreekpunt
binnen NTF. Zonder het te weten heb je vast en zeker eens met ons te maken gehad. Wij horen je denken! NTF is dé
automatiseringspartner
voor de horecabranche. We zijn gespecialiseerd in kassasystemen, bezorg- en keukensystemen, bestelzuilen, personeelsplanning, online bestelsite via webshop & bestelapp en managementinformatie.
Jij spreekt, als eerste aanspreekpunt, de taal van onze klant. Onze klant wil telefonisch jouw
vakkundige hulp
bij al zijn vragen. Je houdt de klant op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en je denkt mee in mogelijkheden. Voor elk probleem zie jij een oplossing. Je hebt een passie voor automatisering én de horeca. Dankzij jou kunnen klanten weer
snel en zorgeloos
verder met hun werk.
Werken bij NTF
Dit vind je leuk om te doen
- Klanten
functioneel en technisch ondersteunen
voor alle producten en diensten; zoals kassasystemen, bestelzuilen, personeelsplanning en online bestelsite.Optimale support leveren
wanneer onze horecaklanten problemen ervaren op het gebied van software en mobiele devices.- Alle incident
volledig registreren
en wanneer iets te complex is, zet je deze door naar een collega.- Op de hoogte zijn van alle ins & outs over onze producten, zodat je de klant kunt adviseren over
de beste oplossing
.- Systemen gereed maken voor
plaatsing en installatie
op locatie.- Klanten instrueren en
verhelpen van verstoringen
binnen de overeengekomen afspraken.- Oplossing bedenken en verwachtingen managen door
correcte communicatie
.- Tijdig issues en klachten signaleren, escaleren en
verbetervoorstellen aandragen
.Actief bijdragen
aan vakinhoudelijke kennisdeling met collega’s en klanten.- Vind je het ook leuk om onze klanten te bezoeken? Dan is het mogelijk met een auto van de zaak
demonstratie en installatie
van nieuwe producten bij klanten te verzorgen.Redenen waarom jij onze nieuwe Servicedesk Medewerker bent
- Zet jij met je team alles op alles voor een
ultieme klantbeleving
?- Kan jij
technische issues
opsporen, oplossen en schakelen met alle betrokkenen?- Wil jij werken met boeiende systemen en
geautomatiseerde oplossingen
?- Ben jij communicatief vaardig, klantvriendelijk,
nieuwsgierig
en servicegericht?- Stel jij de juiste prioriteiten in je werk en zie jij een storing als een
uitdaging
?- Neem jij
verantwoordelijkheid
en weet je hoe je de klant ontzorgt?Check, check, check? Lees dan snel verder!
Ingrediënten van een Servicedesk Medewerker bij NTF
- Werkervaring bij een technische service- of helpdesk
- MBO+ werk- en denkniveau
- Kennis en ervaring met software en diverse systemen in Microsoft Windows is een pré
- Horeca-ervaring of een liefde voor de horeca is een pré
Sollicitatieproces
Wij doen de dingen net een tikkeltje anders. Bij ons belt Jeffrey je voor je eerste sollicitatiegesprek, sluiten we allemaal aan bij de wekelijkse sales meeting, kunnen er ineens klanten aan jouw bureau staan én weten we de namen van je kids. En je hond.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Ntf