Inloggen - Registreer  

Digital marketeer

Wauw - Amersfoort - 29-11-2024 Naar vacature  

32-40 uur | Amersfoort & Harderwijk | € 3.031 - € 4.333
Online Marketing
Je draait campagnes, behaalt resultaten. Maar… is je huidige baan nog een uitdaging? Misschien werk je al bij een bureau, maar mis je de ruimte om écht impact te maken. Bij WAUW voer je je ideeën door, test je strategieën en optimaliseer je o.a. SEA en CRO voor maximale groei. Samen met een team dat voor je klaarstaat. Klinkt dat als jouw volgende stap? Lees dan verder!

Solliciteer direct
Lees meer
  • Jouw ambitie 🔥 en geluk staan centraal
  • Wij motiveren je volop om te blijven groeien 🧠 in je vak: uitstekende opleidingsmogelijkheden
  • Je werk is afwisselend en doet ertoe 💪
  • We zijn een hecht team van collega’s ❤️ die altijd bereid zijn je te helpen

Wat ga je doen?

Als Digital Marketeer bij WAUW ben je verantwoordelijk voor het uitwerken én opzetten van effectieve marketingstrategieën en -campagnes, waar je vervolgens je tanden in kunt zetten om hier het maximale uit te halen! Met klanten als NLZIET, MKB Lease en REMONDIS: met jouw strategische én analytische inzicht kun je organisaties uit verschillende branches uitdagen en overtuigen van jouw adviezen.

Onder de werkzaamheden valt o.a. het uitvoeren van data-analyses, het stellen van KPI’s, meten van de resultaten en het continu bijsturen van campagnes om tot het gewenste resultaat te komen. En niet onbelangrijk: jij gaat een belangrijke rol spelen in onze groeidoelstellingen!

Wie zoeken we?

We zoeken een échte teamspeler met veel inhoudelijke kennis. Strategisch meedenken over groeikansen in de markt is voor jou een eitje! Jij hebt overtuigingskracht en weet precies wat er nodig is om meer zichtbaarheid, leads of omzet te realiseren voor onze klanten. Je leeft en ademt online marketing en je hebt de ambitie om zelf door te groeien naar een hoger niveau. Daarnaast krijg je ook energie van het delen van jouw kennis en ideeën met je collega’s. Daarbij krijg je voldoende ruimte en ondersteuning om kennis uit te wisselen binnen het team en jezelf (verder) te ontwikkelen in het vakgebied: bij WAUW mag je namelijk

10% van je werktijd besteden aan je eigen (kennis)ontwikkeling!
Solliciteer direct

10% van je werktijd

mag je besteden aan persoonlijke
ontwikkeling!

Wat hebben wij jou te bieden?

  • afhankelijk van je kennis en werkervaring, een salaris tussen € 3.031,- en € 4.333,- (o.b.v. een fulltime-dienstverband);
  • een inspirerende werkomgeving bij een agency dat gecertificeerd is als Great Place to Work;
  • de vrijheid om je werk naar eigen inzicht in te delen vanuit huis of onze Hubs in Amersfoort en/of Harderwijk;
  • alles wat je nodig hebt voor je werkplek thuis en op kantoor, met keuze uit een Macbook of Windows laptop;
  • de ruimte om 10% van je werktijd te besteden aan kennis en persoonlijke ontwikkeling;
  • mogelijkheden voor coaching en training;
  • een goede pensioenregeling;
  • goede koffie, gezonde lunch en gezellige vrijmibo’s.

Wat vragen we van jou?

minimaal 3 jaar relevante werkervaring, waarvan 2 jaar bij een Digital Agency als sterke pré;
  • uitgebreide kennis van Online Marketing (onder meer SEA, SEO, CRO, Social);
  • strategisch en analytisch inzicht en dit kunnen vertalen naar concrete marketingvoorstellen;
  • goed kunnen samenwerken, snel kunnen schakelen en heldere communicatie;
  • je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, sollicitatie en motivatie ontvangen we graag in het Nederlands;
  • last but not least: humor, gezonde ambitie en enthousiasme.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?

08:30 – Opstarten met koffie & collega’s

Je begint je dag met een kop koffie en een korte check-in met je collega’s. Even bijpraten over het weekend en de nieuwste marketingtrends die je voorbij zag komen.

08:45 – Data deepdive: hoe presteren je campagnes?

Je opent je mail, checkt je accounts en analyseert hoe de lopende campagnes draaien. Zie je uitschieters in de data? Waar liggen kansen om direct te optimaliseren?

11:00 – Strategisch denkwerk: campagneplan uitwerken

Een groot MKB-bedrijf heeft een salescampagne nodig. Jij duikt in hun doelstellingen en budget en bepaalt met welke mix aan online kanalen en KPI’s je de campagne aanvliegt. SEA, CRO, social ads – wat levert de beste resultaten op? Je werkt een slimme strategie uit die past bij hun doelstelling.

12:30 – Lunchen & sparren

Even weg van je scherm. Lunchen met collega’s, een potje tafelvoetbal of een korte wandeling voor een frisse neus.

13:30 – Klantmeeting: inzichten en advies delen

Je presenteert de maandrapportage aan een klant. Op basis van de data geef je concrete aanbevelingen: waar liggen groeikansen? Welke optimalisaties gaan direct impact maken?

14:00 – Nieuwe kansen spotten en uitwerken

Tijdens de meeting zie je een extra kans voor de klant. Misschien een CRO-test om de conversieratio te boosten of een nieuwe targetingstrategie in SEA. Je werkt direct een voorstel uit en zet de eerste stappen.

15:30 – Optimaliseren & experimenteren

Tijd om A/B-tests te analyseren, advertentieteksten te finetunen en nieuwe biedstrategieën te testen. Je houdt trends in de gaten en experimenteert continu om campagnes slimmer te maken.

16:30 – Afsluiten & vooruitkijken

Je checkt de eerste prestaties van een belangrijke campagne die je net live hebt gezet, plant je taken voor morgen en deelt nog even een toffe case in de teamchat. Want successen vieren we graag met elkaar!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wauw
Meer Digital marketeer vacatures